TS maakte eigenlijk een seksueel getinte opmerking en werd daarom uitgekafferd, want vrouwen zijn daar niet van gediend!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:03 schreef ehqo het volgende:
Hoe kan jij haar helpen alsnog over te mogen naar volgend jaar dan?
is niet belangrijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Waar gebeurde dit, en waarom kwam er opeens een Marokkaans meisje bij jullie zitten en waarom ging ze opeens schelden?
Zo van: als jij mijn ballen zuigt pijp ik de directeur van je school eens goed, en dan zien we wel hoe ver we komen? Ik snap er nog minder van. Maar ik ben bang dat mijn logica überhaupt niet strookt met die van mijnheer Beverton.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
TS maakte eigenlijk een seksueel getinte opmerking en werd daarom uitgekafferd, want vrouwen zijn daar niet van gediend!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
is niet belangrijk, ze heeft zicht te houden aan de regels van Nederland en ze staan onder de Autochtonen en hebben te luisteren naar de autochtonen ze hebben maar te werken voor respect en hebben maar respect te geven, geven ze het niet? dan verdienen ze een trap op hun smoel.
Rot vlees is ook zachtquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:54 schreef beverton het volgende:
[..]
Ze kunnen mooi en zacht van de buitenkant zijn, maar van binnen voelen ze meestal rot aan
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:07 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
is niet belangrijk.
ze heeft zicht te houden aan de regels van Nederland en ze staan onder de Autochtonen en hebben te luisteren naar de autochtonen!
ze hebben maar te werken voor respect en hebben maar respect te geven.
geven ze het niet? dan verdienen ze een trap op hun smoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |