Ja duh. Check de titel van deze reeks.quote:Op maandag 27 juli 2009 14:38 schreef MisterO het volgende:
We posten alleen maar lelijke foto's van Lindsay.
quote:Op maandag 27 juli 2009 14:38 schreef MisterO het volgende:
We posten alleen maar lelijke foto's van Lindsay. Jullie beeld van haar klopt niet helemaal, want ze ziet er af en toe nog steeds geweldig uit vind ikZometeen even wat red carpet foto's opzoeken.
quote:Celebs onflatteus op de kiek #76
We posten alleen maar lelijke foto's van Lindsay. Jullie beeld van haar klopt niet helemaal, want ze ziet er af en toe nog steeds geweldig uit vind ikZometeen even wat red carpet foto's opzoeken.
quote:
Jij spoort ook niet echt he? Niet de eerste keer dat je gewoon doodnormale foto's post en dat onflatteus noemt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Onflatteus, maar wel geil:
[ afbeelding ]
Als je dit filmpje bekijkt zie je dat ze redelijke normale armen heeft.quote:
Dat bepaal jij niet, wat onflatteus is. Ik vind die foto onflatteus omdat hij op een verkeerd moment is genomen. Verder: maak je niet zo druk, mens. Het is maar Fok!quote:Op maandag 27 juli 2009 16:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet echt he? Niet de eerste keer dat je gewoon doodnormale foto's post en dat onflatteus noemt.![]()
Tenenkrommend is dat.
Ja goed... afgunst heet dat. Maar dat had ik al eens eerder gezegd.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij spoort ook niet echt he? Niet de eerste keer dat je gewoon doodnormale foto's post en dat onflatteus noemt.![]()
Tenenkrommend is dat.
Ja, en als jij het zegt, dan ís dat zo natuurlijkquote:Op maandag 27 juli 2009 18:49 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ja goed... afgunst heet dat. Maar dat had ik al eens eerder gezegd.
Dat kan niet echt zijn - en áls ze al zulke armen had zou ze nooit meer in shirtjes lopen denk ik!quote:
Op het bovenste kleine plaatje van deze foto staat haar arm er ook niet echt flatteus opquote:Op maandag 27 juli 2009 18:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Als je dit filmpje bekijkt zie je dat ze redelijke normale armen heeft.
Ik denk dus inderdaad dat ze wat bewerkt zijn.
-edit: recente foto van haar armen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |