Die ja. Italiaans wanproduct.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:13 schreef qonmann het volgende:
Fyra
Gisteren had ik al de vraag voorgedragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:12 schreef De_Hertog het volgende:
Hoe heet de nieuwe hogesnelheidstrein die met een beetje geluk vanaf volgend jaar tussen Amsterdam en Brussel gaat rijden?
Dan heb ik nog liever de Siemens RailJet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die ja. Italiaans wanproduct.
qonmann +1
AKQ 1647
2 qonmann
1 Steekbal
1 Dagobert
1 De_Hertog
Klinkt als het Italiaanse woord voor druiper idd.quote:
Ik dacht al, kan hem nu wel stellen, jij bent er even niet..quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gisteren had ik al de vraag voorgedragen.
Eerlijk is eerlijk, de naam is niet bedacht door de Italianen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klinkt als het Italiaanse woord voor druiper idd.
wat is er dan mis mee?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die ja. Italiaans wanproduct.
qonmann +1
AKQ 1647
2 qonmann
1 Steekbal
1 Dagobert
1 De_Hertog
Giancarlo: Il mio pene è su fuoco.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, de naam is niet bedacht door de Italianen.
Zeep en Zout?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:21 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
Een incompleet setje
Er missen 2 bakjes.
Welke 2, wat had daar op moeten staan ?
bedankt nog .quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gisteren had ik al de vraag voorgedragen.
Lelijk, te laat geleverd, hoop problemen tijdens het testen, en ze hebben het inmiddels ook een grote open mond gegevenquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:21 schreef Dagobert het volgende:
Zand Zeep
Jij mag dat ook niet fout hebben hequote:
Apachequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Vier termen, een antwoord, welke?Webserver Indianenvolk Gevechtshelikopter Gangster uit Parijs
Nee.quote:
Ook niet.quote:
Nee. Geen foto met kinderen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:59 schreef qonmann het volgende:
dat meisje dat in de modder wa sblijven steken na een aardbeving
Ook niet. qonmann zat met zijn eerste gok het dichtst bij......quote:
Ja maar daar waren veel foto's van. Eentje werd world pers photo 1968quote:
Ik kan me op dit moment geen specifieke foto voor de geest halen..quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar daar waren veel foto's van. Eentje werd world pers photo 1968
Ik denk dat iedereen wel deze foto heeft gezien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:03 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik kan me op dit moment geen specifieke foto voor de geest halen..
Nee, was echt. Maar de nasleep voor de een persoon was nogal vervelend....quote:
quote:
Die foto ken ik inderdaad wel ja, maar kwam net niet bij me op.quote:
Aparte naam, lijkt haast Nederlandsquote:Nguyen van Lem
Iedereen mag meedoen, lees even de OP even, daar staan de regels.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:12 schreef mividaloca het volgende:
Mag ik ook meedoeeen!?
Natuurlijk en hartelijk welkom!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:12 schreef mividaloca het volgende:
Mag ik ook meedoeeen!?
ik wist het gewoon
Ga bijna elk jaar naar die tentoonstelling
de foto van 1994 moet ik altijd bijna om huilen
trouwens zijn wel meerde waarvan ik een brok in de keel krijg!
Veel Vietnamezen hebben een bijna Nederlandse naam.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die foto ken ik inderdaad wel ja, maar kwam net niet bij me op.
[..]
Aparte naam, lijkt haast Nederlands
En Tong ookquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Veel Vietnamezen hebben een bijna Nederlandse naam.
Vihn van Trahn, Cao Văn Lầu, Nguyễn Văn Thiệu.
Nguyen van Tong?quote:
In Nederland? Beckers?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:22 schreef steekbal het volgende:
Waar is de grootste loempia-fabriek van Europa ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |