abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:50:21 #176
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70824430
Als ik weer een meiske krijg ben ik zo benieuwd hoe ze er dan uit zal zien. Ik kan alleen maar aan Stella-achtigen denken nl . Maar misschien heeft deze een heel ander snoetje, met dik donker stijl haar ipv dunne lange blonde krullen .
pi_70824444
Spannend hé Guus?
#geen
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 19:50:54 #178
5428 crew  miss_sly
pi_70824448
Ja, Duchess, zo raar. Ik had vandaag iets in mijn handen waarvan de tht 3 augustus was, en toen bedacht ik me dat Senna er dan al kan zijn

happy, meer werken wordt iig niet echt gemakkelijk gemaakt inderdaad. Ze willen hier van alles, maar het mogelijk maken, ho maar.
Meer werken, maar niet voldoende en te dure opvang. Lang borstvoeding geven, maar wel al max 12 weken na de bevalling weer aan het werk. Enzovoort...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70824467
Duchess, wij willen het wel weten, maar dat wilden we met L ook en toen konden ze het niet goed zien, dus even afwachten

Aoraki, 19 is heus wel een mijlpaal à la Huup!
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 19:52:26 #180
5428 crew  miss_sly
pi_70824504
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef Guuzewuus het volgende:
Als ik weer een meiske krijg ben ik zo benieuwd hoe ze er dan uit zal zien. Ik kan alleen maar aan Stella-achtigen denken nl . Maar misschien heeft deze een heel ander snoetje, met dik donker stijl haar ipv dunne lange blonde krullen .
Dat vind ik ook zoo leuk aan broertjes en zusjes. De drie van mijn zusje ook: zo duidelijk broertjes, maar ook zo zichzelf. Heel leuk om terug te zien, zowel qua uiterlijk als karakter.
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:52:46 #181
223453 Guuzewuus
pi_70824521
Ik vind het gewoon zo leuk allemaal .

Ik moet toch nog eens ergens een vent vandaan gaan halen, want die derde en vierde moeten er toch nog gaan komen natuurlijk .
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:54:57 #182
223453 Guuzewuus
pi_70824614
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef freecell het volgende:
Duchess, wij willen het wel weten, maar dat wilden we met L ook en toen konden ze het niet goed zien, dus even afwachten

Oh ja, Stella lag er de eerste echo ook heel preuts bij. Ik hoop zo dat deze lekker met de beentjes gespreid ligt te trappelen . Anders ben ik instaat om speciaal daarvoor een pretecho aan te gaan vragen .

Geinig Miss. Ik kijk nu ook steeds bewuster naar broertjes en zusjes en gelijkenis ja of nee .
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:55:20 #183
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70824626
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef miss_sly het volgende:
Ja, Duchess, zo raar. Ik had vandaag iets in mijn handen waarvan de tht 3 augustus was, en toen bedacht ik me dat Senna er dan al kan zijn
Ohh miss_sly, wat komt het dichtbij hè! Ik vind het gewoon plaatsvervangend spannend
pi_70824645
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:49 schreef DuchessX het volgende:
3 20-weken-echo's dus komende week!!! Leuk

Aoraki, heb je al een voorgevoel wat het wordt? En zijn er bepaalde redenen (risico's) waardoor het medisch niet goed zou kunnen zijn?
Niet echt een reden, maar we hebben wel een echo bij klinische genetica, omdat het in de naaste familie is voorgekomen dat een kindje een gat in het middenrif had (hernia diafragmatica). Gelukkig is dit niet erfelijk, maar je gaat er wel van nadenken. Daarnaast heb ik ook al wat enge ervaringen van dichtbij meegemaakt van anderen, dus ik ben gewoon erg blij als dadelijk alles goed blijkt te zijn.

Zelf heb ik wel een idee wat het wordt, maar dat meldt ik volgende week dinsdag wel
pi_70824663
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Oh ja, Stella lag er de eerste echo ook heel preuts bij. Ik hoop zo dat deze lekker met de beentjes gespreid ligt te trappelen . Anders ben ik instaat om speciaal daarvoor een pretecho aan te gaan vragen .
Nou wilde ik sowieso al een pretecho, maar het was hier dus met de 20 weken echo niet te zien...
Fake it till you make it...
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:56:35 #186
223453 Guuzewuus
pi_70824671
Miss-Sly, hoe was het met je zusje trouwens?
pi_70824679
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef freecell het volgende:

oi! begin jij nu ook al!
als je zo gaat beginnen is elke dag zwanger weer een mijlpaal zo schiet et nie op he

FTAAAAAAA ik hoop zo dat je je kindje al vast hebt nu
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70824703
Een boontje gezien.
Maar omdat ik een nogal dikke buikwand heb, was het niet mooi voor een foto.
Ben wel een beetje terleurgesteld daarin.

Het groeit goed en alles zag er perfect uit.

Over 2 weken weer, hoop dan een mooie foto mee te krijgen.
pi_70824760
Ymme, jammer van de foto, maar het voornaamste is dat je het hartje zag!
pi_70824843
Ow elke dag mag niet?

* freecell stopt de jompels voor 7wk 4 dg weer weg...
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]
. Anders ben ik instaat om speciaal daarvoor een pretecho aan te gaan vragen .
Dat hebben wij ook al geoppert
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:01:16 #191
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70824861
Wat jammer Ymme! Was het een uitwendige echo dan? Mijn buikwand is ook niet echt dun zeg maar .... maar ik had met 7w2d toch een mooie foto van een boontje/garnaaltje (ik laat het in het midden )

Wel fijn dat je weer gerust gesteld bent.
pi_70824934
ik heb met 17 weken een pretecho laten doen omdat ik veul te nieuwsgierig was om tot de 20 weken te wachten te erg haha
maar ik moet zeggen, het is me van die 40 euro ofzo echt elke cent waard geweest, eindelijk weten hoe en wat
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:06:39 #193
223453 Guuzewuus
pi_70825042
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:03 schreef huuphuup het volgende:
ik heb met 17 weken een pretecho laten doen omdat ik veul te nieuwsgierig was om tot de 20 weken te wachten te erg haha
maar ik moet zeggen, het is me van die 40 euro ofzo echt elke cent waard geweest, eindelijk weten hoe en wat
whèhè ...

Freecell, tot nu toe vind ik het bij de tweede veel sneller gaan. Die mijlpalen heb je helemaal niet nodig joh. Ik heb steeds het gevoel van 'oh jee, alweer een week erbij', ipv 7 w en 1d, 7 w en 2d, 7 w en 3 d
pi_70825160
Ymme, wat fijn dat het er goed uitzag. Hopelijk volgende keer ook een mooi plaatje!
Fake it till you make it...
pi_70825188
Bij L wist ik het bij 5 weken, nu bij 3 precies, dus dan heb je er ineens 2 weken bij
Maar verder zal dat vast zo zijn inderdaad Even afwachten, ik begin nog maar net
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 20:14:09 #196
5428 crew  miss_sly
pi_70825296
Wij hadden ook een speciale pretecho met 18 weken omdat we het zo graag widlen weten. En ook geen moment spijt van gehad.

ymme, alles goed, goed gegroeid, wat heerlijk!! Jammer van de foto, maar ach, volgende keer beter!

guuzje, lief dat je er aan denkt. Het was leuk, gezellig en Brent een ongelofelijk lekker, relaxt mannetje En nu ben ik nog ongeduldiger, want nu wil ik ook mijn meisje vasthouden
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:16:47 #197
223453 Guuzewuus
pi_70825400
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef miss_sly het volgende:
Wij hadden ook een speciale pretecho met 18 weken omdat we het zo graag widlen weten. En ook geen moment spijt van gehad.

ymme, alles goed, goed gegroeid, wat heerlijk!! Jammer van de foto, maar ach, volgende keer beter!

guuzje, lief dat je er aan denkt. Het was leuk, gezellig en Brent een ongelofelijk lekker, relaxt mannetje En nu ben ik nog ongeduldiger, want nu wil ik ook mijn meisje vasthouden
Ooooh, dat klinkt fijn en goed. Wat zal het bijzonder zijn straks, jullie met al de kindjes op familieaangelegenheden . Miss-Sly, jij bent gewoon al zo ver joh. tegen de tijd dat ik weer aan de beurt ben, is Senna al een aantal maanden oud gewoon .
pi_70825567
Maar een pret-echo voor de 20 weken echo, dat zou ik neit durven denk ik... Het is geen medische echo, maar straks zien ze dán iets raars!
pi_70825780
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 20:21 schreef freecell het volgende:
Maar een pret-echo voor de 20 weken echo, dat zou ik neit durven denk ik... Het is geen medische echo, maar straks zien ze dán iets raars!
neuh hoor dat valt zat mee. Er wordt niet gekeken naar medische zaken dat staat ook expliciet vermeld op alle websites van de echo-bureaus enzo
Wij hadden met de 20 weken echo ook een afwijking en daar is niets over gezegd met de pretecho. (wellicht dat het ook niet opgemerkt is omdat er alleen oppervlakkig gekeken wordt.)

Bovendien kun je het altijd nog zelf aangeven dat je het eventueel niet wilt weten mochten ze iets afwijkends zien.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 9 juli 2009 @ 20:30:34 #200
223453 Guuzewuus
pi_70825930
Het lukt me vast niet meer nog voor de 20wekenecho (volgende week donderdag) nog een pretecho geregeld te krijgen. Nog maar even volhouden dus .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')