FTA, whaaah!!

Daar gaat 'ie dan, zet 'm op joh!
Happy, jij woont ook in Den Haag? Wij hadden dat dus ook, op de dág dat je 7 weken bent te horen krijgen dat er gewoon al 31 mensen eerder waren dan jij, terwijl ik nota bene al vanaf 5 weken contact had met die tent! Niet normaal hoor

Het is daarentegen dan wel weer fijn te horen dat je het aan je leidinggevende hebt verteld en dat die er helemaal a-ok mee was. Toch fijn he?
Urla,

, lief van je! De roze wolk is aan het wederkeren

Huuphuup, wat een lieve oma zeg

Grappig dat net jij nu weer over iets begint waar mijn gedachten vandaag waren, dit keer was het niet de efteling, maar dat ik binnenkort eens naar mijn oma wil. Dat wordt echt tranen met tuiten, ik weet het nu al, maar ik wil haar zo graag even 'vertellen' dat ze overgroot-oma wordt, soort van

Daar heb ik dus de hele dag aan gedacht en verdomd als het niet waar is, jij begint over oma's.. Platknuffelen deze!

McLaura, jemig, vreselijk heftig wat jij hebt meegemaakt. Het is inderdaad een zegen dat hij nooit kinderen zal hebben, maar dat neemt niet weg dat hij andere kinderen zo vreselijk beschadigd heeft dat zij daar zoveel jaren laten nog 'last' van hebben. Ik begrijp volkomen dat je voor een KS gaat, ik ben zelf vaginistisch (geweest) en doe het echt in mijn broek voor de a.s. bevalling. Ik weet zeker dat het goed gaat komen met jou en voor jou, hoe het uiteindelijk ook zal gaan. Júist meiden met een verleden als jij zijn beresterk (véél sterker als ze zelf in de gaten hebben), want wat jullie is overkomen is zo heftig, en tóch staan jullie gewoon nog. Respect

Beessie-Jen, 15 weken alweer
Linda, haha, daar heb ik ook al over na zitten denken.. "Hoe moet dat nou, strakjes?" Maar gelukkig heb ik een erg behulpzame man (al vraag ik me af of hij echt met een mes durft, maar anders doet hij de baardharentrimmer er maar overheen op standje milimeter ofzo

)..
Ymme, fijne echo gewenst

Vlindur, fijn dat je bloeddruk ok is, heb je er nog zo veel last van nu?
Duchess, hoe gaat het nu met jou? Nog zo moe?

Voor iedereen!
Ennuhm, nouja, hiero gaat het dus beter.. Vanochtend ging het wel ok dus dacht ik "ik ga gewoon werken, het is wel voorbij" maar vervolgens ging ik vlak voor kantoor (echt he, om hálf negen, terwijl iedereen naar zijn werk gaat, werkende in een gebouw met +1500 mensen erin) plat op mijn plaat waardoor ik al meteen weer traantjes voelde prikken en ik me afvroeg wat ik er deed.. Om vervolgens ook nog even achter een dossier te blijven haken met mijn arm en mijn chocomel over de grond te gooien, dus toen mijn leidinggevende vervolgens vroeg "Hey, hoe gaat het nou? Lukt het wel met die woensdagen erbij?" deed ik meteen *boehoe* en zei ze heel lief "zullen we die woensdagen gewoon lekker terugdraaien?"
En nu ben ik eigenlijk, heel erg stiekum, hardstikke opgelucht en ging mijn dag daarna ook meteen weer beter. Welkom terug, roze wolk!

[edit]Ohja, wij hebben trouwens a.s. woensdag de 20-wekenecho

Ik kan nú al niet meer wachten, wil zó graag kijken, en weten wat het wordt lijkt me ook wel heel erg

, alsof je alvast wat meer van je kindje leert kennen

Op mijn werk is iedereen nu heel hard aan het roepen wat zij denken dat het gaat worden

[/edit]