abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70821422
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:04 schreef ymme het volgende:

[..]

8 weken 5 dagen.
Hm, die heb ik nou net weer niet in de collectie... wel 7w2d maar dat scheelt een hele cm en een hoop meer details!

Filmpie

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70821509
FTA Hoppa!!!

Wat gaan jullie verschrikkelijk snel hier
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:32:38 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70821886
FTA, whaaah!! Daar gaat 'ie dan, zet 'm op joh!

Happy, jij woont ook in Den Haag? Wij hadden dat dus ook, op de dág dat je 7 weken bent te horen krijgen dat er gewoon al 31 mensen eerder waren dan jij, terwijl ik nota bene al vanaf 5 weken contact had met die tent! Niet normaal hoor Het is daarentegen dan wel weer fijn te horen dat je het aan je leidinggevende hebt verteld en dat die er helemaal a-ok mee was. Toch fijn he?

Urla, , lief van je! De roze wolk is aan het wederkeren

Huuphuup, wat een lieve oma zeg Grappig dat net jij nu weer over iets begint waar mijn gedachten vandaag waren, dit keer was het niet de efteling, maar dat ik binnenkort eens naar mijn oma wil. Dat wordt echt tranen met tuiten, ik weet het nu al, maar ik wil haar zo graag even 'vertellen' dat ze overgroot-oma wordt, soort van Daar heb ik dus de hele dag aan gedacht en verdomd als het niet waar is, jij begint over oma's.. Platknuffelen deze!

McLaura, jemig, vreselijk heftig wat jij hebt meegemaakt. Het is inderdaad een zegen dat hij nooit kinderen zal hebben, maar dat neemt niet weg dat hij andere kinderen zo vreselijk beschadigd heeft dat zij daar zoveel jaren laten nog 'last' van hebben. Ik begrijp volkomen dat je voor een KS gaat, ik ben zelf vaginistisch (geweest) en doe het echt in mijn broek voor de a.s. bevalling. Ik weet zeker dat het goed gaat komen met jou en voor jou, hoe het uiteindelijk ook zal gaan. Júist meiden met een verleden als jij zijn beresterk (véél sterker als ze zelf in de gaten hebben), want wat jullie is overkomen is zo heftig, en tóch staan jullie gewoon nog. Respect

Beessie-Jen, 15 weken alweer

Linda, haha, daar heb ik ook al over na zitten denken.. "Hoe moet dat nou, strakjes?" Maar gelukkig heb ik een erg behulpzame man (al vraag ik me af of hij echt met een mes durft, maar anders doet hij de baardharentrimmer er maar overheen op standje milimeter ofzo )..

Ymme, fijne echo gewenst

Vlindur, fijn dat je bloeddruk ok is, heb je er nog zo veel last van nu?

Duchess, hoe gaat het nu met jou? Nog zo moe?

Voor iedereen!

Ennuhm, nouja, hiero gaat het dus beter.. Vanochtend ging het wel ok dus dacht ik "ik ga gewoon werken, het is wel voorbij" maar vervolgens ging ik vlak voor kantoor (echt he, om hálf negen, terwijl iedereen naar zijn werk gaat, werkende in een gebouw met +1500 mensen erin) plat op mijn plaat waardoor ik al meteen weer traantjes voelde prikken en ik me afvroeg wat ik er deed.. Om vervolgens ook nog even achter een dossier te blijven haken met mijn arm en mijn chocomel over de grond te gooien, dus toen mijn leidinggevende vervolgens vroeg "Hey, hoe gaat het nou? Lukt het wel met die woensdagen erbij?" deed ik meteen *boehoe* en zei ze heel lief "zullen we die woensdagen gewoon lekker terugdraaien?"

En nu ben ik eigenlijk, heel erg stiekum, hardstikke opgelucht en ging mijn dag daarna ook meteen weer beter. Welkom terug, roze wolk!

[edit]Ohja, wij hebben trouwens a.s. woensdag de 20-wekenecho Ik kan nú al niet meer wachten, wil zó graag kijken, en weten wat het wordt lijkt me ook wel heel erg , alsof je alvast wat meer van je kindje leert kennen Op mijn werk is iedereen nu heel hard aan het roepen wat zij denken dat het gaat worden [/edit]
3!
pi_70821976
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:32 schreef Incantrix het volgende: ik ben zelf vaginistisch (geweest) en doe het echt in mijn broek voor de a.s. bevalling.
Mijn gyn had het daar toevallig ook over, en zei dat hij een vaginistische vrouw heeft geholpen met de bevalling en dat ging helemaal super. Bij de nacontrole zat ze weer helemaal 'op slot'.

Het schijnt dat de hormonen tijdens de bevalling de vaginistiche reactie 'uitschakelen'.

En verder natuurlijk bedankt voor je lieve woorden
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70822002
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:32 schreef Incantrix het volgende:
En nu ben ik eigenlijk, heel erg stiekum, hardstikke opgelucht en ging mijn dag daarna ook meteen weer beter. Welkom terug, roze wolk!
Good for you!
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:37:37 #156
95408 Incantrix
pi_70822034
Dat klinkt geruststellend, McLaura Ik ben gelukkig ook wel aardig 'genezen', het is er nog wel en ik kan lang niet altijd alles dat ik zou willen kunnen, maar het is ons wel gelukt om ons kind op de 'normale' manier te verwekken (en dat voelt toch zo bijzonder.. Ik kan het niet goed uitleggen, net alsof ik een échte vrouw ben nu ofzo ). Het is alleen altijd zo'n díng, zeg maar: ik wéét wat het is om 'daar' pijn te hebben en dat maakt het niet makkelijker, ofzo.. Maar ach, het komt wel goed, hoe dan ook

Thnx, Lijnloos
3!
pi_70822144
Dat is toch zeker bijzonder, dat je mooi wel je eigen kindje hebt kunnen maken. Wij hadden dan wat meer hulp nodig, maar dat was niet op sex- maar op vruchtbaarheidsgebied. Weet je ook waarom je vaginisme hebt/had?
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:50:18 #158
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70822437
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 18:32 schreef Incantrix het volgende:
Happy, jij woont ook in Den Haag? Wij hadden dat dus ook, op de dág dat je 7 weken bent te horen krijgen dat er gewoon al 31 mensen eerder waren dan jij, terwijl ik nota bene al vanaf 5 weken contact had met die tent! Niet normaal hoor Het is daarentegen dan wel weer fijn te horen dat je het aan je leidinggevende hebt verteld en dat die er helemaal a-ok mee was. Toch fijn he?
Ik woon in de buurt van Den Haag.

Maar bedacht me net dat er nog een organisatie is hier met een opvang notabene 100 meter hier vandaag (dacht dat het een BSO was maar hebben ook dagopvang). Die geven een wachtlijst van 9 maanden tot een jaar, dus hoe erg ook klinkt dat hoopvol. Nu bij 3 stichtingen ingeschreven dus er zal toch wel ergens plaats zijn??

Beessie-Jen, mooie mijlpaal hoor 15 weken

Incantrix, spannend hè 20 weken echo. Weten wat het wordt en al een echt mensje in je buik zien.

Ymme, veel plezier bij de echo.
  donderdag 9 juli 2009 @ 18:51:09 #159
95408 Incantrix
pi_70822462
@ M cLaura: Ah, dat is weer hele andere hulp he? Lijkt me wel extra moeilijk om zulke hulp nodig te hebben wanneer je een pijnlijk en verdrietig verleden hebt op dit gebied. Wel geweldig dat jullie nu echt bijna mama en papa zijn

Ik weet wel waar het vandaan komt, het heeft bij mij vooral te maken met een héleboel emotionele verwaarlozing, waardoor ik mijn eigenwaarde zo ongeveer niet bestaand was en ik niemand kon vertrouwen/toelaten. Dat niemand toe kunnen laten is dus vrij letterlijk bij mij

@ Happy: Móet goedkomen dan toch? Wij hebben nu een opvang waar we 3 filialen op mochten geven als optie, dus daar hebben we wel redelijk wat vertrouwen in, en we hebben ook een gastouder gevonden waar de kans op een plekkie vrij groot is. En toch he? Ik blijf het spannend vinden..

En idd, die 20-wekenecho, ik kijk er zo naar uit
3!
pi_70822664
Rot zeg, Incantrix.... ik weet niet goed wat ik daarop moet (mag/kan) zeggen. Feit is dat je het straks met die kleine vast heel ander aan gaat pakken!
pi_70823011
Incantrix had je je nog bezeerd bij het vallen? Wel fijn dat je woensdagen er weer af zijn!
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:20:18 #162
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70823450
Is er al een baby? Is er al een baby?
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:21:51 #163
223453 Guuzewuus
pi_70823501
Hier ook hard op weg naar de 20wekenecho. Leuk is dat . En hoewel ik echt wel benieuwd ben naar het geslacht ben ik toch ook heel geduldig wat dat betreft .
pi_70823544
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:21 schreef Guuzewuus het volgende:
Hier ook hard op weg naar de 20wekenecho. Leuk is dat . En hoewel ik echt wel benieuwd ben naar het geslacht ben ik toch ook heel geduldig wat dat betreft .
Heb jij een voorgevoel?
Ik ben zelf toch zo verschrikkelijk nieuwsgierig!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:25:52 #165
223453 Guuzewuus
pi_70823618
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:23 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Heb jij een voorgevoel?
Ik ben zelf toch zo verschrikkelijk nieuwsgierig!
Nope, ik heb geen zesde of zevende zintuig ben ik bang . Ik vind mezelf wel nogsteeds een jongensmoeder . Ik was de vorige keer ook verschrikkelijk nieuwsgierig en aangenaam verrast een meisje te krijgen .

Ik vind het trouwens weer zo heerlijk om zwanger te zijn nu. Die eerste drie maanden zijn me twee keer zwaar gevallen, maar ik voel me nu steeds zo lekker. En ik voel dit kleine pupke een paar keer per dag en ik weet niet, verheug me echt op dit kleintje weer

Eeven afwassen hoor, ben zo terug
pi_70823724
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Nope, ik heb geen zesde of zevende zintuig ben ik bang .
Ik ook niet hoor haha (al heb ik wel een voorspellende droom gehad v de zwangerschap van Leonieke!)
Bij jou denk ik dat je een jongen krijgt!,
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70823921
Ik heb nu het idee dat ik een jongen erbij krijg
Maar bij de vorige zwangerschap heb ik een week of 16 gedacht dat het een meisje werd en dat sloeg daarna om
pi_70824018
Ik denk bij mezelf ook dat ik een jongen krijg!
Leuk is dat speculeren he haha
pi_70824136
Happy, wat lastig zeg met die opvang... Een vriendin van mij zit in Utrecht, die moesten het kind zo ongeveer opgeven toen ze begonnen met het proberen te verwekken zeg maar... .
Eigenlijk wel raar...
Fake it till you make it...
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 19:45:09 #170
5428 crew  miss_sly
pi_70824259
Vervelend is dat, als de kdv nog niet geregeld is. Bij jullie is het wel heel extreem, happy. Ik dacht nog wel dat het hier in Amsterdam zo erg was. Er viel bij mij echt een last van mijn schouders toen we hoorden dat het in orde was.

Hoe is het met FTA? NIets meer gehoord, dus druk bezig met bevallen of misschien al wel genieten van haar kindje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70824298
Incantrix Heftig verleden meiske. Ik kan me heel goed voorstellen dat het op natuurlijke wijze zwanger geraakt zijn wel heel erg bijzonder is voor jullie
Spannend ook bijna de 20-weken-echo Ik gok op een...hmm best moeilijk maar ik denk toch een jongen
Heb je niks overgehouden aan je val trouwens? Echt zo'n typische zwangerdag had je dus Mooi dat je minder kunt gaan werken
Ik ben nog steeds zo moe ...maar het duurt nu niet meer lang én we hebben sinds een paar weken een heeeeerlijke hoekbank Komt wel goed hoor. Lief dat je er aan denkt

En Guus ook bij de 20-weken-echo! Voor jou denk ik een meisje

Freecell wil jij het geslacht van tevoren weten? Tara trouwens ook nog van harte gefeliciteerd

Ymme hoe was de echo? Wat heb je gezien? Een boontje, of een garnaaltje, of een sleutelhanger...?

Ik bedenk me net dat mijn meisje gewoon al geboren kan worden op 4 augustus maar het kan natuurlijk ook nog net op 8 september Mén wat vind ik het spannend allemaal!
#geen
pi_70824354
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:45 schreef miss_sly het volgende:

Hoe is het met FTA? NIets meer gehoord, dus druk bezig met bevallen of misschien al wel genieten van haar kindje
Voor je het weet hé Miss, ben jij aan de beurt en heb je eieieieindelijk Senna in je armen
What about that?

FTA!!!

Happy idd lastig allemaal zeg
#geen
  donderdag 9 juli 2009 @ 19:48:06 #173
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70824357
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 19:41 schreef Nijna het volgende:
Happy, wat lastig zeg met die opvang... Een vriendin van mij zit in Utrecht, die moesten het kind zo ongeveer opgeven toen ze begonnen met het proberen te verwekken zeg maar... .
Eigenlijk wel raar...
Ja, pfff... breek me de b*k niet open. En dan willen ze dat vrouwen meer gaan werken. HOE DAN?? Anyway, vanmiddag lichte paniek, maar nu wel weer gezakt, komt vast goed.

Speculeren over het geslacht is heerlijk. Hier gevoel dat het een jongetje wordt. Maar het maakt ons werkelijk niets uit, dus we zien het wel.

Nog even wat voor FTA. Zet 'm op meis!
pi_70824368
FTA zet em op!!

McLaura

Vandaag 19 weken... geen echte mijlpaal. Op naar de 20! Ik heb volgende week dinsdag de 20 weken echo. Wij willen ook graag weten wat het wordt, maar ik vind het voornamelijk erg spannend om te weten of alles 'medisch' in orde is...
pi_70824421
3 20-weken-echo's dus komende week!!! Leuk

Aoraki, heb je al een voorgevoel wat het wordt? En zijn er bepaalde redenen (risico's) waardoor het medisch niet goed zou kunnen zijn?
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')