Dat wilde ik ook optioneren. Daarnaast is er bij de man nog een eventuele mogelijkheid om het ongedaan te maken (tenminste, dat was bij de kerel uit Babyboom zo (Vivi's grote vriendquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef Urla het volgende:
Ik heb Tan ook al een tijdje gemist.
Kersjes. Fijn dat je vanaaf al wat uitsluitsel kan krijgen en veel plezier bij het etentje.
Troel. Klinkt wel erg definitief hoor steralisatie.
Voor Hubbie is het minder ingrijpend en evt makkelijker te herstellen, misschien ook een optie?
Zo ver ben ik nog niet, dus ik denk dat je het alleen moet gaan doen vandaag! Heel veel succes!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Laura gaan we voor een datum tweeling? Het is inderdaad wel een mooie datum innepin! Mijn moeder zei al dat ik moest opschieten.
De weeen komen nu om de 4 minuten en de vk komt zo even langs.
Ik denk het wel, die had Maud (dochtertje van mijn beste vriendin) ook, inmiddels 4 jaar en een maand geleden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef WupWup het volgende:
Dat zal wel over de groep-B-streptococ gaan Stiemie. Die had Kersjes toch ook?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Laura gaan we voor een datum tweeling? Het is inderdaad wel een mooie datum innepin! Mijn moeder zei al dat ik moest opschieten.
De weeen komen nu om de 4 minuten en de vk komt zo even langs.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Op zich wel grappig, je hoort mensen overal maar mutsen dat baby's aaaaaaaaaltijd te laat komen. Die moeten nodig hier komen posten, het werkt aanstekelijk misschien
Natuurlijk is dat schrikken, maar ik heb een stralend voorbeeld voor je van een GBS-baby, even achter een spoiler omdat ze hier niet 'hoort'quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:18 schreef Stiemie het volgende:
Oei daar was ik al bang voor dat het om die groep B streptokok (GBS) gingNou ja maar hopen dat ze volgende week donderdag goed nieuws voor me hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Ik weet natuurlijk niet wat het probleem is alleen dat ik dat zelf ook keihard riep 13 jaar geleden en ook ivm erfelijkheid enzo, maar een mens verandered met de jaren en de medische wetenschap gaat ook voorruit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef Troel het volgende:
Ja, maar waarom zou ik het willen omkeren? Het is mijn lichaam wat het probleem geeft, dus om dan Bert daarmee op te zadelen. En nou ben ik helemaal voor huwelijkse trouw hoor, maar mochten we ooit uit elkaar gaan, dan zal ik alsnog geen kinderen meer willen en Bert misschien wel. Het probleem ligt gewoon bij mij, daarom ook gewoon bij mij de knoopjes
Maar dat kan ik ook nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:26 schreef Chan het volgende:
[..]
Maar dat komt gewoon omdat je je niet aan je meldplicht houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |