Als ze met 38 weken besluiten in te leiden, is dat over een week alquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Ooooh, dat klinkt fijn en goed. Wat zal het bijzonder zijn straks, jullie met al de kindjes op familieaangelegenheden. Miss-Sly, jij bent gewoon al zo ver joh. tegen de tijd dat ik weer aan de beurt ben, is Senna al een aantal maanden oud gewoon
.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als ze met 38 weken besluiten in te leiden, is dat over een week al
Gezelligquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:39 schreef Asyniur het volgende:
Ik ben gewoon samen met freecell zwanger
en ik heb zin in een bamischijf oriental![]()
Dat had ik dus met iets met D-day erop, ook heel gaaf!quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:50 schreef miss_sly het volgende:
Ja, Duchess, zo raar. Ik had vandaag iets in mijn handen waarvan de tht 3 augustus was, en toen bedacht ik me dat Senna er dan al kan zijn
Dan is Senna een voorkruipsterquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Als ze met 38 weken besluiten in te leiden, is dat over een week al
Voor een geslachtsbepaling kijken ze vaak maar een minuut of 5, dus hebben ze niet eens tijd om alles goed te bekijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:21 schreef freecell het volgende:
Maar een pret-echo voor de 20 weken echo, dat zou ik neit durven denk ik... Het is geen medische echo, maar straks zien ze dán iets raars!
Incantrixpower!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef Incantrix het volgende:
McLaura, daar kun en mag je alles over zeggen wat je wil hoor, ik heb er een aantal jaren over gedaan, maar ben nu wel op het punt gekomen dat ik geen anderen meer nodig heb om mezelf geliefd en gewaardeerd te voelen, dat kan ik nl. héél goed zelf![]()
Ja precies, best wel onzeker dus eigenlijk, want het kan nog een aantal dagen, maar ook een paar weken duren dus. Hopelijk valt het mee, en kan ze gewoon tot 39 weken blijven zitten in elk geval. Das ook nog maar 2 weken en een dagquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:17 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ik heb het aardig onder controle, maar echt goed zijn mijn waardes telkens net niet, hoor. Ze zitten er telkens net boven. En 1-2 dagen blijven moet sowieso is me verteld. Ze zeiden vorige week dat ze voor het inleiden kijken hoe het met mij, de waardes en de baby gaat en dan bepalen wanneer ze dat doen. Ik ben dus benieuwd wat ze morgen te vertellen hebben.
Ik heb altijd wel geroepen dat ik mezelf een meidenmama vind, en dat ik hoop dat ik ooit een dochter krijg!quote:[b]Op donderdag 9 juli 2009 21:04 schreef Incantrix het volgende:[/b
Poppejans, wat grappig, bij jou heb ik wel een meisjes-gevoel eigenlijk! Wanneer mag jij ook al weer voor de echo? Ook dinsdag of woensdag toch? Leuk man, volgende week lekker veel 20-wekenfoto's
Neuh, ik ga me eerst nog even bewustmaken van het feit dat ik ècht zwanger ben, en dat er een baby'tje komt hier.... Dus hij wacht nog maar even, die Sjaak van ons. Het is trouwens ook weer rustig in de buuk, dus ik geloof niet dat ie er zin in heeftquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:09 schreef DuchessX het volgende:
Of heb jij nog iets in de planning, McLaura?
Nee, alleen gisteravond na het douchen nog even, maar vannacht was het rustig. De afscheiding is ook 'op' dus ik denk dat de slijmprop er helemaal uit is nu.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:12 schreef Linda2205 het volgende:
Mooi Laura, lekker op tijd
Hoe is het, rommelt het nog?
Naja, dan blijft Sjakie toch nog even bij mama. Vast om ook van dat ontbijtje te genietenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nee, alleen gisteravond na het douchen nog even, maar vannacht was het rustig. De afscheiding is ook 'op' dus ik denk dat de slijmprop er helemaal uit is nu.
En nu een ontbijtje
Nou hier is ze het er niet mee eens dat ze minder ruimte heeft geloof ik. Het lijkt net of ze de boel maar even eigenhandig wil oprekken. Voornamelijk m'n blaas is daar nu de dupe van.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:12 schreef McLaura het volgende:
Meldplichtige nr 2 meldt zich
Urla, heel herkenbaar, Bekken geeft niet mee, dus strekkend Sjakie is echt vervelend. Gelukkig heeft hij niet veel ruimte meer en is hij vrij rustig.
Hahaha, succes alvast, als je zwijmelbeeld de toekomst isquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:29 schreef Urla het volgende:
[..]
Nou hier is ze het er niet mee eens dat ze minder ruimte heeft geloof ik. Het lijkt net of ze de boel maar even eigenhandig wil oprekken. Voornamelijk m'n blaas is daar nu de dupe van.![]()
Lol klein driftkikkertje.
(Krijgt nu een zwijmelbeeld van een klein onschuldig lief uitziend meisje wat driftig op de grond ligt te krijsen.)
quote:
Ben jij nou nóg niet bevallenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik had werkelijk nooit gedacht dat ik dit nog eens zou meemaken
Hier komt ie dan:
* miss_sly meldt zich
Oooowquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Alvast een voorproefje:
[ afbeelding ]
Ja uitwendig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:01 schreef happyme28 het volgende:
Wat jammer Ymme! Was het een uitwendige echo dan? Mijn buikwand is ook niet echt dun zeg maar .... maar ik had met 7w2d toch een mooie foto van een boontje/garnaaltje (ik laat het in het midden)
Wel fijn dat je weer gerust gesteld bent.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:44 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Alvast een voorproefje:
[ afbeelding ]
Aha, dan snap ik 'm. Bij mij was het inwendingquote:
Zo is het ook!quote:Maar het belangrijkste is natuurlijk, dat alles goed is.
Op naar de volgende 27.... uh nee, toch maar niet doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, 27 weken vandaag! Niet echt een mijlpaal natuurlijk, maar wel best lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |