McLaura, daar kun en mag je alles over zeggen wat je wil hoor, ik heb er een aantal jaren over gedaan, maar ben nu wel op het punt gekomen dat ik geen anderen meer nodig heb om mezelf geliefd en gewaardeerd te voelen, dat kan ik nl. héél goed zelf
(Dat is ook de reden dat de tatoeage die op de foto staat in het vorige buikentopic me ook zo dierbaar is: die staat voor het loskomen van mijn verleden, mijn zelfgecreëerde vrijheid en de 'flow' waarin mijn leven is gekomen sinds ik heb geleerd van mezelf te houden) 
Freecell, ik was helemaal vergeten jou nog even op je échte Fok-naam welkom te heten hier

Hoewel ik niet lang/uitgebreid genoeg op Fok zit om daar echt iets van te weten lijkt het me wel heel fijn om gewoon lekker jezelf te kunnen zijn hiero! Ennuhm, ik heb me niet echt bezeerd, mijn knie en pink liggen een beetje open, maar gelukkig heeft mijn buik er niet zo veel van meegekregen

Poppejans, wat grappig, bij jou heb ik wel een meisjes-gevoel eigenlijk! Wanneer mag jij ook al weer voor de echo? Ook dinsdag of woensdag toch? Leuk man, volgende week lekker veel 20-wekenfoto's

Duchess, het is uiteindelijk wel ok hoor, het heeft me uiteindelijk ook wel veel goeds gebracht: ik ben me nogal bewust van het geluk dat ik nu mag beleven

En ja, een heel mooi dagje was het, haha! Schrammen en sneden op vingers en knieën, maar wél mooi van die woensdag af!

Wel jammer dat je je nog steeds zo moei voelt overigens, maar het lijkt me wel héél fijn om nu op je mooie bank rond te hangen

En echt zeg, 4 augustus

Snel!! Waar is Juup trouwens? Die is ook al een tijdje niet voorbij geschoven, dus dan moet je hem maar even de groetjes doen

Happy, daar kan ik ook altijd zo vreselijk kwaad om worden. Mensen moeten maar veel kinderen krijgen, veel blijven werken en zo veel mogelijk zelf blijven regelen, maar zorgen dat de kinderopvang een beetje is geregeld en een beetje betaalbaar is, ho maar..
Aoraki, leukleuk, ik mag woensdag dus

Ga je wel foto's posten?
Ymme, alles was goed!!

Jeuj! De foto is wel jammer, maar gelukkig hoef je niet lang te wachten tot je weer mag

Miss_Sly, jémig! Moeten we jou misschien ook al snel uitzwaaien naar het volgende topic!