Zal ik anders de topictitel even veranderen in 'bevallende en meldplichtontrouwemeidenbende?'quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef Urla het volgende:
Heb ik ook nog niet gezien vandaag, maar ik begreep dat zij zich niet altijd aan de meldplicht houd of ze ligt misschien ook wel stiekem te bevallen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zal ik anders de topictitel even veranderen in 'bevallende en meldplichtontrouwemeidenbende?'
quote:
Klopt hoor, 'wij' denken dat het onze schuld is, en dat we het er zelf naar gemaakt hebben etc. Daarom komen zoveel daders er ook mee weg......quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef Stiemie het volgende:
McLaura ik bedoelde ook zeker niet dat jij je ervoor moest schamen hoor. Al had ik wel begrepen dat veel slachtoffers van seksueel geweld dat zeer onterecht wel doen.
Daar hoeven we inderdaad niet rouwig om te zijn. Wat eenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef McLaura het volgende:
[..]
Klopt hoor, 'wij' denken dat het onze schuld is, en dat we het er zelf naar gemaakt hebben etc. Daarom komen zoveel daders er ook mee weg......
Mijn zusje is ook slachtoffer van neef in kwestie (en wie mij kent, jammer dan , ik heb maar 1 neef inderdaad) en hij heeft mijn nichtjes ook geprobeerd hoorde ik jaren later. Mijn zusje heeft het pas verteld aan mijn ouders toen ze een jaar of 13 was (en ik 17 of 18 geloof ik).
Maar goed, neef kan geen kinderen maken, is steriel. Wat jammer nou (NOT).
Ik snap het ook niet.... totaal niet..... En het is zo ontzettend veel mensen overkomen en gebeurt nog dagelijks. Ik snap er niks van.....quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:45 schreef sindell het volgende:
En jullie posten sneller dan ik kan reageren....
Wat een verhaal McLauraSoms vraag ik me echt af wat andere mensen bezielt om iemand zoiets aan te doen.
Hou het maar bij dat we 'degene die alles onder controle heeft' dankbaar mogen zijn dat hij geen kinderen kan maken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:52 schreef Troel het volgende:
(en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Laura, dus ik zeg maar niets, ik kan alleen maar heel foute dingen over je neef bedenken namelijk)
Dat risico is me te groot. Bovendien, dan heb ik al twee heel lieve kindjes (ervan uitgaande dat alles goed gaat natuurlijk). Dat zou betekenen dat ik vijf jaar lang met condooms, zaaddodende pasta, alle ongein bezig moet en dat zie ik echt niet zittenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef Kersjes het volgende:
McLaura![]()
Maar Troel, je bent nog zo jong! Zit er niet een heel klein kansje in dat je over 'n jaar of 5 weer zou willen, en dat je lichaam dan wat beter bestand zal zijn tegen een zwangerschap?
Collega die gaat over het ziekmelden zie ik vanavond (gaan uiteten met een paar collega's) dus zal haar er dan wel even over aanspreken.
Het heeft heel erg lang geduurd, maar ik ben ver gekomen.... en dat heeft mij (maar ook mijn man) veel moeite en geduld gekost. En ik heb gewoon een hele lieve, betrouwbare, rustige man, dat had ik niet beter kunnen treffen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef Urla het volgende:
McLaura je gaat er goed mee om hoor.
En veel erover kunnen praten lucht misschien alleen maar op.
Het heeft zo'n grote stempel op je leven gedrukt waar je nu nog de consequenties van ondervind.
Echt respect hoor hoe jij je erdoorheen kunt slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |