abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70811215
@ Stiemie : het was stom (maar wel logisch, schijnt het) dat IK me ervoor schaamde. Maar eigenlijk mag dat gewoon niet. Als 8-13 jarige deed ik niks verkeerd.

@ Wup2 : Ze doen het in dit geval nog steeds liever niet, want een mooie ervaring kan een nare 'wegvegen', maar gezien mijn ASS is extra voorzichtigheid geboden.

@ Amaranta : Dan is dat zo, en had het ook niet anders gekund en dan moet ik me erbij neerleggen. En dan zal ik in elk geval weten of ik het psychisch wel of niet aankon. Te hopen is dan dat ik het wel trek, maar dat moet je niet heel extreem zien als in 'als Lau het niet aankon springt ze van de flat'. Sjakie komt, dat is zeker, en als hij blijkbaar zelf kiest voor vaginaal door zich als een ongeleid projectiel richting de uitgang te gaan begeven, kan ik dat vast snel accepteren.

@ Urla, Inne en Linda : bedankt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70811257
Heb ik ook nog niet gezien vandaag, maar ik begreep dat zij zich niet altijd aan de meldplicht houd of ze ligt misschien ook wel stiekem te bevallen.
pi_70811294
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:37 schreef Urla het volgende:
Heb ik ook nog niet gezien vandaag, maar ik begreep dat zij zich niet altijd aan de meldplicht houd of ze ligt misschien ook wel stiekem te bevallen.
Zal ik anders de topictitel even veranderen in 'bevallende en meldplichtontrouwemeidenbende?'
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:39:46 #29
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70811333
McLaura, begin jij nou ook al
Wat spannend joh

En Stiemie al bijna verlof, lekker hoor. Heb je al wat gehoord van de huisarts?

Troel, sterilisatie??? Heus waar?

Weer wat raars, ik werd net gebeld door het UWV. Ik ben schijnbaar ziekgemeld door mijn werk. Nu was ik maandag idd nog in het ziekenhuis maar toen ik hoorde dat ik ontslagen werd heb ik mijn werk gebeld om te zeggen dat ik er woensdag gewoon weer zou zijn (ik werk op ma, woe en vr). Gister heel de dag gewoon gewerkt en nu dit telefoontje. Het is trouwens voor het eerst (deze zwangerschap) dat ik officieel ziekgemeld ben, wel een beetje raar....
.... met gevoel voor drama....
pi_70811347
Oooh het wordt wel spannend hier lees ik!!
Morgen is er vast een nieuw beebje (of 2 ) Succes dames
pi_70811358
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef McLaura het volgende:

[..]

Zal ik anders de topictitel even veranderen in 'bevallende en meldplichtontrouwemeidenbende?'
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:41:13 #32
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70811381
McLaura ik bedoelde ook zeker niet dat jij je ervoor moest schamen hoor. Al had ik wel begrepen dat veel slachtoffers van seksueel geweld dat zeer onterecht wel doen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:42:27 #33
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70811420
Kersjes vaag zeg van je werk... Anders even bellen?

De dokter heeft telefonisch spreekuur van half 2 tot 2 (geloof ik ) dus hij kan elk moment bellen
pi_70811502
En jullie posten sneller dan ik kan reageren....

Wat een verhaal McLaura Soms vraag ik me echt af wat andere mensen bezielt om iemand zoiets aan te doen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:46:56 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_70811555
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:39 schreef Kersjes het volgende:

Troel, sterilisatie??? Heus waar?

Mijn lichaam kan echt niet nog een zwangerschap aan en aangezien hormonale anticonceptie niet werkt blijft er weinig keus over dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70811557
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef Stiemie het volgende:
McLaura ik bedoelde ook zeker niet dat jij je ervoor moest schamen hoor. Al had ik wel begrepen dat veel slachtoffers van seksueel geweld dat zeer onterecht wel doen.
Klopt hoor, 'wij' denken dat het onze schuld is, en dat we het er zelf naar gemaakt hebben etc. Daarom komen zoveel daders er ook mee weg......

Mijn zusje is ook slachtoffer van neef in kwestie (en wie mij kent, jammer dan , ik heb maar 1 neef inderdaad) en hij heeft mijn nichtjes ook geprobeerd hoorde ik jaren later. Mijn zusje heeft het pas verteld aan mijn ouders toen ze een jaar of 13 was (en ik 17 of 18 geloof ik).

Maar goed, neef kan geen kinderen maken, is steriel. Wat jammer nou (NOT).
pi_70811566
Dat is erg vaag op je werk.
Erg onduidelijk zo. Zijn ze misschien vergeten je beter te melden?
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:48:10 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70811594
Ik vind dat je er heel goed mee omgaat Laura.

Kersjes wat vaag. Vraag het goed na bij je werkgever. Straks zit je met opgebouwde ziekte-uren en dat wil je niet hebben.
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:49:16 #39
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_70811627
Troel jij had het net over steriliseren, wil je dat dan?
pi_70811630
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef McLaura het volgende:

[..]

Klopt hoor, 'wij' denken dat het onze schuld is, en dat we het er zelf naar gemaakt hebben etc. Daarom komen zoveel daders er ook mee weg......

Mijn zusje is ook slachtoffer van neef in kwestie (en wie mij kent, jammer dan , ik heb maar 1 neef inderdaad) en hij heeft mijn nichtjes ook geprobeerd hoorde ik jaren later. Mijn zusje heeft het pas verteld aan mijn ouders toen ze een jaar of 13 was (en ik 17 of 18 geloof ik).

Maar goed, neef kan geen kinderen maken, is steriel. Wat jammer nou (NOT).
Daar hoeven we inderdaad niet rouwig om te zijn. Wat een
pi_70811671
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:45 schreef sindell het volgende:
En jullie posten sneller dan ik kan reageren....

Wat een verhaal McLaura Soms vraag ik me echt af wat andere mensen bezielt om iemand zoiets aan te doen.
Ik snap het ook niet.... totaal niet..... En het is zo ontzettend veel mensen overkomen en gebeurt nog dagelijks. Ik snap er niks van.....

Gisteren was ik bij een vriendin met een dochter van ruim 3, en die had beestjes op haar rug (met andere woorden 'wil je even krabben?'). Na de rug zaten ze op haar buik, in haar oksel, in haar elleboogholte, in haar knieholte, onder haar voet, etc, en ja, tis een peuter dus óók in haar onderbroek. Het was voor het eerst dat ik daar onstpannen op kon reageren en zei "D, die vang je zelf maar!". Ze wilde wel weten waarom, dus ik zei "wat in jouw onderbroek zit, is alleen voor jou".
pi_70811716
Maar goed, we gaan gewoon weer ontopic. Ik ben blij dat ik er even over kon 'praten', maar het is geen onderwerp om op door te gaan in dit topic.
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:52:06 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_70811729
(en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Laura, dus ik zeg maar niets, ik kan alleen maar heel foute dingen over je neef bedenken namelijk)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70811758
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:52 schreef Troel het volgende:
(en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen Laura, dus ik zeg maar niets, ik kan alleen maar heel foute dingen over je neef bedenken namelijk)
Hou het maar bij dat we 'degene die alles onder controle heeft' dankbaar mogen zijn dat hij geen kinderen kan maken.
pi_70811818
Laura

Ik ben Tan al een paar weken/dagen kwijt? Heeft iemand jullie haar gezien of iets van dr gehoord? Anders waag ik er een PM aan.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:55:40 #46
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70811850
McLaura

Maar Troel, je bent nog zo jong! Zit er niet een heel klein kansje in dat je over 'n jaar of 5 weer zou willen, en dat je lichaam dan wat beter bestand zal zijn tegen een zwangerschap?

Collega die gaat over het ziekmelden zie ik vanavond (gaan uiteten met een paar collega's) dus zal haar er dan wel even over aanspreken.
.... met gevoel voor drama....
pi_70811851
McLaura je gaat er goed mee om hoor.
En veel erover kunnen praten lucht misschien alleen maar op.
Het heeft zo'n grote stempel op je leven gedrukt waar je nu nog de consequenties van ondervind.
Echt respect hoor hoe jij je erdoorheen kunt slaan.
  donderdag 9 juli 2009 @ 14:00:51 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_70812038
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef Kersjes het volgende:
McLaura

Maar Troel, je bent nog zo jong! Zit er niet een heel klein kansje in dat je over 'n jaar of 5 weer zou willen, en dat je lichaam dan wat beter bestand zal zijn tegen een zwangerschap?

Collega die gaat over het ziekmelden zie ik vanavond (gaan uiteten met een paar collega's) dus zal haar er dan wel even over aanspreken.
Dat risico is me te groot. Bovendien, dan heb ik al twee heel lieve kindjes (ervan uitgaande dat alles goed gaat natuurlijk). Dat zou betekenen dat ik vijf jaar lang met condooms, zaaddodende pasta, alle ongein bezig moet en dat zie ik echt niet zitten )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70812053
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:55 schreef Urla het volgende:
McLaura je gaat er goed mee om hoor.
En veel erover kunnen praten lucht misschien alleen maar op.
Het heeft zo'n grote stempel op je leven gedrukt waar je nu nog de consequenties van ondervind.
Echt respect hoor hoe jij je erdoorheen kunt slaan.
Het heeft heel erg lang geduurd, maar ik ben ver gekomen.... en dat heeft mij (maar ook mijn man) veel moeite en geduld gekost. En ik heb gewoon een hele lieve, betrouwbare, rustige man, dat had ik niet beter kunnen treffen.
pi_70812079
Ik heb Tan ook al een tijdje gemist.

Kersjes. Fijn dat je vanaaf al wat uitsluitsel kan krijgen en veel plezier bij het etentje.

Troel. Klinkt wel erg definitief hoor steralisatie.
Voor Hubbie is het minder ingrijpend en evt makkelijker te herstellen, misschien ook een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')