Praat je weer vies?quote:
quote:
Langer dan de NS uberhaupt spreekt over HSL? Ik hoorde dat dat kreng van ons Fyquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Speno, hoe lang rijdt de Shink al harder dan 250?
Jawel hoor, maar ik ga voor safe. In de cali-rol zit ook vaak komkommer en surimi. Die maak ik dan wel, ik doe dus geen handrol, maar een ordinaire sushirol.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
maar ken je die niet?
De 0 serie reed al 210 zie ik, later 220, ik ga even zoeken wanneer de 250 grens bereikt was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Speno, hoe lang rijdt de Shink al harder dan 250?
Precies, dat is dus nu de discussie in Treinentopic #172: Tijdloos vermaak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Pheno het volgende:
En dan zit de NS met hun HSL lijn te fappen op 160km /u. In 1964 waren ze in Japan al sneller
Bijna. De eerste HSL-denktank werd geformeerd in 1973. Net als ik zelf trouwensquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:08 schreef Pheno het volgende:
Langer dan de NS uberhaupt spreekt over HSL?
die zijn ook goed plus dat je niet elk kreng apart hoeft te makenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik ga voor safe. In de cali-rol zit ook vaak komkommer en surimi. Die maak ik dan wel, ik doe dus geen handrol, maar een ordinaire sushirol.
DaMart is de enige die ons, MISSCHIEN, kan vertellen of hier iets van waar isquote:
Ik wist dat die kwamquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DaMart is de enige die ons, MISSCHIEN, kan vertellen of hier iets van waar is![]()
En dan komen ze na 36 jaar met ditquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna. De eerste HSL-denktank werd geformeerd in 1973. Net als ik zelf trouwensWas een goed jaar
Op de HSL 25 kV iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan komen ze na 36 jaar met ditEcht, hoe triest. De bovenleiding in Japan is 25000 volt, wat is het in NL?
Betuwelijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:30 schreef Pheno het volgende:
Wat de neuk is het probleem hier dan? Nou ja, er is er 1, de shinkansentrack heeft geen overgangen, en ook zijn eigen track tov andere lijnen. Alles is zo goed als geautomatiseerd. Nog zo'n project als de Betuwelijn gaan ze niet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |