Het is echt een gladjakker die van alles belooft en nooit iets realiseert.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:37 schreef James1988 het volgende:
Tenslotte, Eurlings klopt zichzelf wel op de borst over de HSL, maar hij klopt zichzelf ook op de borst bij de opening van de zoveelste snelweg, enzovoorts.
Ik meld me aan voor de website en de dienstplanning.quote:Maar hoe meer ik over NS Hispeed en Fyra lees, hoe meer mijn vingers en handen beginnen te jeuken om het allemaal zélf te gaan doen. Wie helpt?
Maar zodra ie naar de HSL verkast skipt ie direct Den Haag. En gaat ie in 1e instantie slechts 160 rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volledig in gebruik wordt genomen.
De Thalys blijft na september voorlopig via HS rijden.
Dat is een M6 van de NMBS. Ik heb de rolstoelrijtuigen met deur wel gezien, maar wist niet dat er nog zo'n laadklep in zat. Volgens mij werkt dat in Nederland overigens niet, die rolstoelafdelingen met bijbehorende deur zitten op de onderverdieping van een dubbeldeksrijtuig. De perrons zijn daar hier te hoog voor.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 02:55 schreef James1988 het volgende:
Leuk filmpje van Bombardier (eigenlijk bedoeld voor intern gebruik) over wie zij zijn en wat ze doen. Bevat beelden van érg veel Bombardier-treinen:
Zie overigens ook 1:36 (en een paar seconden verder)... dat is pas toegankelijk kunnen reizen zonder minstens 2,5 uur van tevoren aan te geven dat je met een rolstoel reist...
Wat wil je dan precies doen? Een 'zo kan het ook' website opzetten met een businessplan enzo? Ik geef direct toe dat HiSpeed en het hele HSL verhaal bepaald geen positieve indruk maken, maar ik denk niet dat een paar hobbyisten (nofi) daar heel veel verandering in kunnen aanbrengen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:44 schreef James1988 het volgende:
Mensen die serieus interesse hebben, stuur mij even een e-mail ([ afbeelding ]). Alle hulp is welkom, en hoe meer mensen hoe meer vreugd. En kennis is macht.
Tevens maximale baanvaksnelheidquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snelheid vermeerderen naar 140 km/h toegestaan
Je bent een welwillende amateur, maar wel een beetje weg van de werkelijkheid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:44 schreef James1988 het volgende:
Mensen die serieus interesse hebben, stuur mij even een e-mail ([ afbeelding ]). Alle hulp is welkom, en hoe meer mensen hoe meer vreugd. En kennis is macht.
Ja, begreep ik nou dat de Belgen denken dat de HSL langs Den Haag gaat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moeten ze ergens te Zevenhuizen een fly-over bouwen.
Ik wist niet dat Belgen zo dom konden zijn.
Jawel, langs. Hemelsbreed een kilometer of 13.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, begreep ik nou dat de Belgen denken dat de HSL langs Den Haag gaat?Dat is dus niet zo
Zo weinig maar? Dan kan ie ook best stoppen. Dat is ongeveer even ver als Station Venray van Venray ligt, of Kruiningen-Yerseke van Yerseke.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Jawel, langs. Hemelsbreed een kilometer of 13.
Gewoon hier een overstapstation maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo weinig maar? Dan kan ie ook best stoppen. Dat is ongeveer even ver als Station Venray van Venray ligt, of Kruiningen-Yerseke van Yerseke.
Zoetermeer HSL!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gewoon hier een overstapstation maken.
En dat noem je dan gewoon "Den Haag Oost".
Gaaf. "Deze sprinter zal voor u stoppen te Den Haag Oost, Zoetermeer Oost, Zoetermeer, Den Haag Ypenburg, Voorburg en Den Haag Centraal. En als je niet uitkijkt komen we later NOG wel een paar keer door Den Haag!"quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:46 schreef Duvel het volgende:
Gewoon hier een overstapstation maken.
En dat noem je dan gewoon "Den Haag Oost".
Vergeet Pijnacker Noord niet in het rijtje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. "Deze sprinter zal voor u stoppen te Den Haag Oost, Zoetermeer Oost, Zoetermeer, Den Haag Ypenburg, Voorburg en Den Haag Centraal. En als je niet uitkijkt komen we later NOG wel een paar keer door Den Haag!"
Zal wel door een Ambtenaar met fantasie 'Den Haag HSL' of erger 'Den Haag TGV' van gemaakt wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:34 schreef bork het volgende:
Om de allure van de Hofstad hoog te houden opteer ik voor Den Haag Buiten
Zijn we eindelijk van af van die overstap bij Duivendrecht als eerste kennismaking met Nederland voor mensen die per vliegtuig en trein komen, krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:16 schreef knars het volgende:
Internationale allure in een weiland langs de snelweg tussen vervallen kassen, aan de rand van Zoetermeer. Klinkt goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |