Dat zou wel erg krenterig zijn aangezien het een aansluiting is die je niet eens had kunnen halen als de treinen geen vertraging haddenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:
Aansluiting gemist... heb ik nu recht op GtbV?
Ik ben en blijf een Nederlander, en de reisplanner adviseerde me die aansluiting te nemen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat zou wel erg krenterig zijn aangezien het een aansluiting is die je niet eens had kunnen halen als de treinen geen vertraging hadden
Nou, succesquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben en blijf een Nederlander, en de reisplanner adviseerde me die aansluiting te nemen.
Nee, vond het een beetje overdreven om te gaan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
heb je nog succes gehad vandaag Fles?
Waarschijnlijk niet. Al mis je nog zoveel aansluitingen, daar word niet vanuit gegaan. De 'vertraging' word berekend met je uiteindelijke aankomsttijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:59 schreef James1988 het volgende:
Aansluiting gemist... heb ik nu recht op GtbV?
Ik lag in bedquote:
Ah, helemaal alleen?quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:16 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kijk wat ik zag in Utrecht!!
[ link | afbeelding ]
Telefoonfoto, dus erg slecht, maar het is dus de Fyra!
Wanneer verkas jij eindelijk eens naar Dv dan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Opkrassen met dat stinkding uit MIJN stad
Vanmorgen 08:30 uurquote:
shit toen was ik al uit bedquote:
Hij had een half uurtje eerder moeten zijn, dan had ik 'm wel gezien denk ik. Alhoewel: ik ben niet aan de Lunettensezijde geweest.quote:
Ik heb op mijn werk bijna geen uitzicht meer op het spoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Hij was aan het rijden, dus je had 'm aan de andere kant ook kunnen zien.
Oh, op die manierquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk bijna geen uitzicht meer op het spoor.
Fijn ja. Toen liep ik dus net boven in de stationshal. Gaat dat iedere dag zo eigenlijk?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:19 schreef dennistd het volgende:
Tijden van de testritten met de Fyra:
Ut a 07.24 / v 07.25,
Iew, je was er vlakbij!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fijn ja. Toen liep ik dus net boven in de stationshal. Gaat dat iedere dag zo eigenlijk?
Sinds gisteren NOG 2 maanden later dan de bedoeling was.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:51 schreef Duvel het volgende:
Wanneer verkas jij eindelijk eens naar Dv dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |