Goed punt.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je komt hem nog brengen ook, wat een luxe. Ik mail hem wel even de link door.
Gedaan. De informatie uit je topic en een linkje. Ik zal het binnenkort wel eens horen denk ik, dus dan PM ik je wel even.quote:
Of als <insert flauwe opmerking over spelling/taal/etc>quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Bootje84 het volgende:
Goeiemiddag mensen!
U kunt mij nu aanspreken als Bootje84, de kwaliteitscoördinator
Joah alleen ik moest een stukje rijden, ik zit hier op 't bedrijvenpark enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kocht nog wel eens een panini bij de HEMA als ik door vergaderingen of zo niet met collega's ging lunchen, die zijn ook best goed te eten. Dat is wel een voordeel van werken in het centrum, altijd wel een zaak in de buurt waar je een fatsoenlijke lunch kunt halen.
Cool Dean. Kwaliteit is tof, ben zelf ook een kwaliteitsstagiairquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef The_Dean het volgende:
Cool Boot. Kwaliteitsafdelingen zijn tof, werk er zelf ook
Ik zat precies aan het begin van de 2 grote winkelstraten in Alkmaar. Dus in de pauze in ieder geval altijd een rondje door de stad lopen, en soms ook even iets eten. Dat wil ik bij mijn volgende werkgever ook weer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Joah alleen ik moest een stukje rijden, ik zit hier op 't bedrijvenpark enzo.
Nooit gedacht dat hema ook fatsoenlijke eten zou hebben.
Tnxquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:41 schreef The_Dean het volgende:
Cool Boot. Kwaliteitsafdelingen zijn tof, werk er zelf ook
Je ontslagbrief?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Kwaliteitsmedewerkers zijn vervelende regelneukertjes die alle realiteitszin onderweg verloren zijn en niet flexibel genoeg zijn om in te zien dat procesbeschrijvingen niet per se heilig zijn. Om over de auditors nog maar niet spreken, scum of the earth.
En met deze fijne mededeling ga ik jullie verlaten. Even een papiertje in ontvangst nemen.
Liever in je hart dan op je buikquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:58 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb een tuintje in mijn hart, speciaal voor jouououoehoehoeh!
ik zal oplettenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:39 schreef Daph_ het volgende:
Nee, had ik niet geplaatst. Misschien van het weekend!
Daag!
Nja, viel achteraf mee. Na een half uur wachten toch nog de abonnementen op kunnen zeggenquote:
over telefoonprovides en betalingsachterstanden gesproken... een ex-huisgenoot kreeg voor een paar weken geleden een brief van de deurwaarder omdat ze nog 5000 euro (!!!!!!!) schuld had bij vodafonequote:
Omgquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
over telefoonprovides en betalingsachterstanden gesproken... een ex-huisgenoot kreeg voor een paar weken geleden een brief van de deurwaarder omdat ze nog 5000 euro (!!!!!!!) schuld had bij vodafone
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
over telefoonprovides en betalingsachterstanden gesproken... een ex-huisgenoot kreeg voor een paar weken geleden een brief van de deurwaarder omdat ze nog 5000 euro (!!!!!!!) schuld had bij vodafone
ik dus ook..... maar goed... ze was dan ook niet helemaal 100 volgens mij en met geld omgaan kon ze niet.... toen ze hier 4 maanden woonde, heeft ze de huurachterstand van 3 maanden (!) betaald... haar baan opgezegd (die ze 3 weken had ) en een breedbeeld tv van ongeveer 5000 euro gekocht omdat 'het een koopje was'quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar. Daar kan ik mijn even lang voor bellen endergelijke.
Maar ja ik heb dan ook geen vrienden/leven.
Dat is nogal wat... hier liggen nog wel wat aanmaningen, maar totaal geen 5000 euro gelukkigquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Rare zaakquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dus ook..... maar goed... ze was dan ook niet helemaal 100 volgens mij en met geld omgaan kon ze niet.... toen ze hier 4 maanden woonde, heeft ze de huurachterstand van 3 maanden (!) betaald... haar baan opgezegd (die ze 3 weken had ) en een breedbeeld tv van ongeveer 5000 euro gekocht omdat 'het een koopje was'
ook heeft er de laatste 4 maanden dat ze hier woonde iemand bij haar op de kamer gewoont, die hook gewoon vrienden (en vriendjes) en post hier ontving... maar weigerde geld in de huishoudpot te leggen.. en dan wonen ze met z'n 2-en op 12 vierkante meter.....
Welkomquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:27 schreef ChevyVanDude het volgende:
Baal ervan....
Nog maar één week stage.
Ik haat het om bij kleuters weg te gaan, ze hebben mij zoveel geleerd.
en dan heb ik het nog niet eens over haar 'pannen in de fik zetten' en haar vriendjes en verloofdes gehad (van wie ze de kleding uit het raam heeft gedonderdquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren op TV bij "geen cent te makken" waren er ook 2 wijven die het voor elkaar kregen om per maand respectievelijk voor ¤400 en ¤500,- weg te bellen
Ach, nooit een saaie dag als je daarmee samenwoont dusquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:40 schreef Californium het volgende:
[..]
en dan heb ik het nog niet eens over haar 'pannen in de fik zetten' en haar vriendjes en verloofdes gehad (van wie ze de kleding uit het raam heeft gedonderd)
Ja, dat snap ik ook niet... niet gekeken verder, maar wel gehoord. Die 500 euro doe ik minstens een jaar over...quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:39 schreef Bootje84 het volgende:
Gisteren op TV bij "geen cent te makken" waren er ook 2 wijven die het voor elkaar kregen om per maand respectievelijk voor ¤400 en ¤500,- weg te bellen
zelfs DAN kom je niet op dat bedragquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet... niet gekeken verder, maar wel gehoord. Die 500 euro doe ik minstens een jaar over...
Of zouden die twee elkaar bellen elke dag? Drie uur lang?
die bellen elkaar non-stop 24/7quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
zelfs DAN kom je niet op dat bedrag
¤215 aan roken is ook te kansloos voor woorden. Dat is meer dan 1 pakje per dagquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uitkering, 400 aan uitgaan en 500 aan telefoon uitgeven![]()
![]()
![]()
![]()
.
wtf?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
.
doet ze eerlijk gezegd nog wel goed als ze maar 220 aan haar huur incl gas water licht uitgeeftquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
.
Direct die uitkering intrekkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wtf?hoe krijg je dat voor elkaar. Mensen die niet met geld om kunnen gaan
iddquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die bellen elkaar non-stop 24/7In het buitenland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
zeker!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
idd
Nieuwe bootje en L.no? C'mon zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
* Isdatzo wacht op de eerste zoetsappige TT.Huilen dan.
jah maarquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nieuwe bootje en L.no? C'mon zeg.
* Isdatzo wacht op de eerste zoetsappige TT.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef Californium het volgende:
[..]
idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Concurrentiequote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nieuwe bootje en L.no? C'mon zeg.
* Isdatzo wacht op de eerste zoetsappige TT.
Tuuk wel maar 't valt me op dat er hoe langer hoe meerquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maarLuctor en ik zeggen altijd hallo
mag dat nu opeens neit meer
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuuk wel maar 't valt me op dat er hoe langer hoe meer![]()
![]()
's aan die begroetingen toegevoegd worden
.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:57 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maarLuctor en ik zeggen altijd hallo
mag dat nu opeens neit meer
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik wil Cali gewoon hallo kunnen blijven zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Bedoelde je niet "Hoi Isdatzoquote:
jah maar hij wou dat zelf nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bedoelde je niet "Hoi Isdatzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
". Ik zou ook lichtelijk teleurgesteld zijn.
Zou tijd worden dat we jóu weer eens meer gingen plagen. Je begint praatjes te krijgenquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Bedoelde je niet "Hoi Isdatzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
". Ik zou ook lichtelijk teleurgesteld zijn.
Hij ziet liever niet dat je het bij anderen doet, denk ik. Beetje jaloers?quote:
Mag je wel opschieten, ik ga zo weg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zou tijd worden dat we jóu weer eens meer gingen plagen. Je begint praatjes te krijgen.
jahquote:
En ofquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hij ziet liever niet dat je het bij anderen doet, denk ik. Beetje jaloers?
Goh, wat erg nouquote:[..]
Mag je wel opschieten, ik ga zo weg.
Ik laat Cali en jou zo wel even alleen.quote:
Dus dan gaan jij en bootje.... iewquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik laat Cali en jou zo wel even alleen.
Wat bootje gaat doen, dat weet ik niet. Gapen ofzo, vermoed ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus dan gaan jij en bootje.... iew.
men-tal pic-turesquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dus dan gaan jij en bootje.... iew.
Geen idee, er komt wel wat van Rock Werchter op Canvas vanavond laat, wellicht is dat iets voor je?quote:
Ja, en dan te bedenken dat Dth into metal is en bootje kuikens. De schilders uit de 18e eeuw hadden er van gesmuld!quote:
Dat moet behoorlijk vervelend zijn inderdaad.quote:
Do i make you randy baby.. Do I?quote:
jah.. ik ben er behoorlijk gevoelig voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat moet behoorlijk vervelend zijn inderdaad.
Ik gelukkig niet, ik zou geen oog meer dichtdoen vanavond.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:19 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.. ik ben er behoorlijk gevoelig voor
randy?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:17 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Do i make you randy baby.. Do I?
[ afbeelding ]
tientje?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
Oeh, de twijfel...zal ik of zal ik niet.
[ afbeelding ]
Zie 'm net voor een goede prijs voorbij komen. R6 kopen iemand?
Randy, a UK English term meaning "horny"quote:
wist ik nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Randy, a UK English term meaning "horny"
Meer Austin Powers kijkenquote:
ik dacht dat hij gewoon horny zeiquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:32 schreef Californium het volgende:
[..]
ik dacht dat hij gewoon horny zeimaar verder is a\ustin leuk hoor
maar niet te vaak
lower!quote:
quote:
Ruilen tegen een auto? Ook een rode.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me echt cool als je dat kanquote:
Rode porsche GT3 RS?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ruilen tegen een auto? Ook een rode.
best wel he.... ook zo vloeiend enzoquote:
Bijnaquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Rode porsche GT3 RS?
Moet ik wel even over nadenken hoor..
Vooral idd dat vloeiende.. Daar moet je sterke en flexibele benen/spieren voor hebben...quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:44 schreef Californium het volgende:
[..]
best wel he.... ook zo vloeiend enzo![]()
mike myers
En nog een lelijke golf ook.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijna
Een Golf 3 diesel met dik 450.ooo km
preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vooral idd dat vloeiende.. Daar moet je sterke en flexibele benen/spieren voor hebben...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Met Grote Memmen Tafeltennissen?
Ga je schamenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Denk dat hij die band bedoeld...quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
MGMTquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
En het blok opwarmenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
, moest wel lachen.
Paddock-stand heet zoiets. Ideaal om je ketting te smeren.. wiel demonteren, achterbrug schoon te maken and what not.
oh..quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
, moest wel lachen.
Paddock-stand heet zoiets. Ideaal om je ketting te smeren.. wiel demonteren, achterbrug schoon te maken and what not.
Nee jij, tijdens het rijdenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel een standaard hoor.
Dat kan niet als hij in z'n vrij op de standaard staatquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En het blok opwarmen
Rang! Rang! Rang!
Ok. Dan geef maar hier.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh..Haal je die dingen er af als je gaat rijden....
Dan hoef ik 'em niet hoor.
Dan kan je niet meer door de bochtquote:
Deze mag je kopenquote:Maar die van de foto, is dat de jouwe, of wil je juist die.
Moet een puicke auto zijn wil ik 'm ruilen.. denk niet dat 't 'm wordtquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:03 schreef The_Dean het volgende:
Die ruilen tegen een auto?
Hij is ook zo blauw hoor, als je wil
Zozoquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:20 schreef Isdatzo het volgende:
Ik houd een beetje bij hoeveel aan brandstof ik er doorheen jaag, ik zit dit jaar al over de 600 euro zie ik net![]()
.
quote:
Says whoquote:
quote:
Hallo Friese vrindquote:
hij werktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:40 schreef Bootje84 het volgende:
Pareltje voor de samenleving..
http://www.dumpert.nl/med(...)aar_in_den_haag.html
Hij heeft een kleurtjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij werkt
hij houdt zich aan de regels
hij werkt
hij is blij met zijn baan
hij is trots op zijn baan
hij werkt
WAT IN GODSNAAM is er mis met die jongen?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:48 schreef Isdatzo het volgende:
Hey, da's wel een goed idee.
Die ga ik onthouden.
Heb ik alquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik als ik terugkom van verkansie ook
hij handelt in gestolen spullen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij werkt
hij houdt zich aan de regels
hij werkt
hij is blij met zijn baan
hij is trots op zijn baan
hij werkt
WAT IN GODSNAAM is er mis met die jongen?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:38 schreef Bootje84 het volgende:
Laatste dag als semi-werkloze
Goeiemiddag btw..
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef Isdatzo het volgende:
[Hospiteeravond] Ben ik achterdochtig of...?
[..]
.
Die kan fluiten naar zijn baan bij de Gemeente Den Haag.. Maar hij is als ondernemer goed bezigquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
Nog 1 uur en 50 minuten en dan heb ik verkansie!
dat moet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb helemaal geen verkansie....... althans tot 11 september... dan moet ik om 10.00 op Schiphol zijn...
anders.. vertrek het vliegtuig richting Stockholm zonder mij....quote:
wil....geen....flauwe.... opmerkingen....maken....over....Friesland....quote:
Maar da's valsspelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
'En nu ga ik Fokken hoor.'
hier, precies 6
Ik heb weken op 50 woorden ofzo per week gezetenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:36 schreef PieterBas het volgende:
Had ik mijn scriptie ook... De ene week schreef ik iets van 2000 woorden per week.. en een week later 2000 woorden per dag.. een week lang.
nooit meer doen dan nodigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:31 schreef PieterBas het volgende:
Dit is het einde van het verslag...
dan heb je er 2001
Jóh?quote:
Oh, is 't al 16.00quote:
ja het is toch wat anders als excuses hequote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
het woord hosselen ga ik ook maar wat minder gebruiken denk ik
LOL! Pwndquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
Ambtenaar ontslagen om tv-optreden
DEN HAAG - De gemeente Den Haag heeft gistermorgen de 23-jarige ambtenaar Sulvanno Debipersad van parkeerbeheer op staande voet ontslagen[ afbeelding ]. Aanleiding waren uitspraken die de man had gedaan in het VPRO-televisieprogramma Jong en Geld.
Sulvanno moest weg na zijn deelname aan Jong en Geld
In de uitzending, waarin vijf jongeren vertellen over de rol die geld in hun leven speelt, zei Sulvanno dat geld voor hem zeer belangrijk is, want 'als je geld hebt, heb je geen zorgen'[ afbeelding ]. Hij zei bereid te zijn veel te doen om aan geld te komen.
In het verleden verdiende hij aanzienlijk met 'hosselen'. Zo verkocht hij met veel winst make-up[ afbeelding ][ afbeelding ], telefoons en computers door. Als 19-jarige verdiende hij hiermee ruim 250.000 euro[ afbeelding ], zo vertelde hij in de uitzending. Ook zei hij erg trots op zijn baan als ambtenaar in zijn eigen stad te zijn[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ], maar 'een goede hossel' zou hij ook nu nog met beide handen aanpakken[ afbeelding ].
De gemeente Den Haag denkt echter anders over 'hosselende' ambtenaren. Na het zien van de uitzending besloot de gemeente, die wist dat de ambtenaar aan het programma meedeed, tot ontslag. Volgens een woordvoerder 'stroken de uitspraken niet met de integriteit die van ambtenaren wordt geëeist'[ afbeelding ].
De VPRO laat via een woordvoerder weten dat de man diverse malen is gewaarschuwd voor de gevolgen die zijn optreden zou kunnen hebben. Sulvanno zelf weigert te reageren[ afbeelding ]. Hij werkte sinds maart van dit jaar als uitzendkracht bij de afdeling parkeerbeheer[ afbeelding ][ afbeelding ]. Zijn contract liep tot oktober.
Hopelijk pakt de politie gelijk z'n familie op, voor heling. Buitenlands tuigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:30 schreef PieterBas het volgende:
Je vraagt er verdomme dan ook zelf om..
Kan die lekker hosselen... hoewel nu de politie straks ook wel aan zijn deur staat...
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:56 schreef Isdatzo het volgende:
Snel, bel dat er een bom op de rails ligt!
Haai!!quote:
inderdaad, maar dan komen er geen groepen meer binnenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:53 schreef Californium het volgende:
idd.... vandaag ook al.... ik wil aankomst berg op mensen! daar zit de spanning in
jah maar weten we WIE het kan en wie faaltquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad, maar dan komen er geen groepen meer binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
MIVW?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Morgen MIVW!
www.mivw.nl Klik en huiverrrrrrr...quote:
Dé meeting van Nederland/Europa dit jaar. Word echt megagroot.quote:
Northsea Jazzquote:
Maar dat wil de tourdirectie nietquote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar weten we WIE het kan en wie faaltdaar hou ik van
![]()
quote:en formule 1![]()
geweldig hoe ze het voor elkaar krijgen om de minst interessante dingen te laten zien op tvquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |