En nu hoor ik wel vaker van jongenshuizen die een kamer leegruimen, vervolgens een zooi meiden uitnodigen onder het mom van een hospiteeravond en vervolgens zo een leuke avond willen hebben.quote:hallo dames,
Wij zouden het leuk vinden als jullie bij ons komen kijken!
We houden MORGEN de kijkavond (we moeten namelijk snel beslissen)!
Het adres Singelstraat 2Bis te Utrecht, tijd 19.15.
We zouden hier een gezellige avond van willen maken dus met een drankje en zonder ouders.
We zouden het op prijs stellen als je een (alcoholische) versnapering mee brengt.
Laat aub even weten of je komt!
Groeten,
*3 jongensnamen*
Ze willen gewoon gratis bier en schoppen je vervolgens het huis uit.quote:We zouden het op prijs stellen als je een (alcoholische) versnapering mee brengt.
Nee ik ga sowieso niet naar hospiteeravonden waar verwacht wordt dat je iets meeneemt. Zijn ze helemaal bedonderd, zorg zelf maar voor de wijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:19 schreef Meddo het volgende:
We zouden het op prijs stellen als je een (alcoholische) versnapering mee brengt.![]()
je wilt toch niet bij zulke paupers in wonen
Blijkt een rage onder de nieuwe eerstejaars te zijn blijkbaar, om naar een hopsiteer avond te komen met hun ouders... Ik snap het zelf ook niet echt.quote:
Voor als ze zeker willen zijn dat ze niet gekozen worden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Blijkt een rage onder de nieuwe eerstejaars te zijn blijkbaar, om naar een hopsiteer avond te komen met hun ouders... Ik snap het zelf ook niet echt.
Deze post over uitkijken van iemand die zelf bezopen achter het stuur kruiptquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef Lamon het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)seksueel-geweld.html
Ik zou een beetje uitkijken, maar goed....
Ik ben ouderwets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |