abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:27:30 #1
189777 zagevent
what's in a name
pi_70806788
quote:
Een overvaller vertelde een moeder doodleuk dat hij haar baby zou doodschieten als hij niet kreeg wat hij vroeg. De Zuid-Afrikaanse had haar zoontje aan de borst en keek verbaasd naar de brutale crimineel. "Als je me niet geeft wat ik wil, dan schiet ik jouw baby dood....het is al een tijdje geleden dat ik nog iemand omgelegd heb", schreeuwde hij en joeg een kogel door het hoofdje van de baby. De moeder voelde het warme bloed van haar lieveling over haar borsten vloeien.

"Mijn leven is kapot"
"Ik blijf maar beven, ik kan het nog altijd niet geloven", zegt Sophy Serumula (36) uit Eersterust in de buurt van Pretoria. "Mijn hart is gebroken, mijn leven is kapot." Pas toen ze het warme bloed van haar zoontje Tebogo voelde stromen, besefte ze dat de brutale overvaller haar oogappeltje doodgeschoten had. De vrouw werd in haar huis overvallen voor de ogen van haar man Lasarus en haar drie dochters: Mapula (13), Sylvia (9) en Sinah (5). "De kinderen waren voor de televisie in slaap gevallen en ik werd wakker toen ik lawaai hoorde in hun kamer. Ik ging kijken en kreeg meteen een paar pistolen op mij gericht", vertelt Sophy.

Moeder geslagen
Een overvaller hield de kinderen in bedwang. Zijn twee kompanen bedreigden hun ouders. Sophy kreeg meteen een klap tegen haar hoofd omdat de overvaller haar gsm niet meteen vond. "Jij bent volwassen dus moet je wel een gsm hebben, schreeuwde hij en hij sloeg me." Ze bonden haar man vast en gooiden een laken over zijn hoofd. Ook Sophy, die haar zoontje aan de borst hield, kreeg een laken over haar hoofd.

Baby doodgeschoten
"Ze bleven maar vragen waar onze gsm's waren en ze eisten ook geld. We zeiden waar ons geld lag en de gsm van mijn man. Toen moesten ze ook onze wapens hebben maar we hadden er geen. Een van hen werd helemaal gek en dreigde ermee om mijn zoontje dood te schieten. Ik probeerde mijn baby te kalmeren en gaf hem borstvoeding. Een ogenblik later voelde ik bloed langs mijn borsten lopen. Het was het warme bloed van mijn zoon, die doodgeschoten werd. Zomaar doodgeschoten!" De baby had een kogel door het hoofdje gekregen. Toen de vader het moordende geluid van het schot hoorde, brak hij een venster van de slaapkamer. Het huisalarm ging af en het trio vluchtte. De politie zette meteen de grote middelen in. Een helicopter vloog over de buurt maar de daders konden spoorloos verdwijnen, aldus politiewoordvoerder Johannes Maheso. (vsv)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rst-van-moeder.dhtml
Gaat de goede richting uit met Zuid-Afrika. Tof dat zulke toestanden voorkomen in een land dat over een jaar het WK voetbal gaat organiseren.

Ik ben om den duur geneigd om te geloven dat het land het beter had onder de Apartheid.
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:29:07 #2
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:30:19 #3
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70806871
Ik vind 'brutaal' nogal een understatement
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 juli 2009 @ 11:31:37 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_70806909
Wat een vreemd stuk met al die superlatieven erin
pi_70806928
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:27 schreef zagevent het volgende:

[..]

Ik ben om den duur geneigd om te geloven dat het land het beter had onder de Apartheid.
Wat verrassend. Dat dit slachtoffer een kleurling is en dat die kleurlingen in de tijd van apartheid evengoed slachtoffer waren van dit soort criminaliteit in de sloppenwijken maakt je natuurlijk niet uit. Het is toch maar een neger. En die is beter af met de strakke hand van de blanke. Hoe treurig. Dan hebben ze en geen vrijheid en hetzelfde belabberde leven. Wat een winst.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2009 11:33:31 ]
pi_70806998
Leuk voor het WK straks
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:34:53 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_70807010
Hoe kan je dit nou serieus op voetbal betrekken?
censuur :O
pi_70807155
quote:

[..]

Gaat de goede richting uit met Zuid-Afrika.
Wacht maar af, zal nog erger worden. (Jo'Burg, murder capitol of the world )
Mandela houdt nu nog de diverse stammen bij elkaar.
Na zijn overlijden zullen mn Zulu en Xosa om de macht gaan vechten.
Kan zomaar in een burgeroorlog resulteren.

Hopelijk is dit vergezocht. Zuid-Afrikaanse vrienden van mij houden daar wel serieus rekening mee.
Triest vooruitzicht voor een land met zoveel potentieel.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:41:45 #9
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_70807234
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een vreemd stuk met al die superlatieven erin
Het is inderdaad geschreven als een slechte roman... Ook de chronologie en de wie/ wat verhoudingen zijn niet duidelijk.

Wat een draak van een stuk!

Verder is het natuurlijk te walgelijk voor woorden, maar het klinkt als een raar verhaal. Vooral ook omdat de moeder niet gewond is?..

Hier een iets duidelijker stuk. Het was ook een 'ongeluk' de baby is niet direct doodgeschoten maar de kogel ketste af op de muur en raakte daarna het jongetje.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_70807278
Ik ben net vader van een 9 weken oude zoon.... Als ik dit lees breekt m'n hart bijna doormidden.... Ik zou een waas voor mijn ogen krijgen en niet meer stoppen met uithalen denk ik...
  donderdag 9 juli 2009 @ 11:53:26 #11
181657 LordNemephis
computer says no
pi_70807617
Jezus wat ziek... hopelijk krijgt die dader zelf ook snel een kogel in zijn hersenpan...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_70807907
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef LordNemephis het volgende:
Jezus wat ziek... hopelijk krijgt die dader zelf ook snel een kogel in zijn hersenpan...
Liever sterft 'ie aan een of andere enge ziekte
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:03:25 #13
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70808011
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:43 schreef blackie007 het volgende:
Ik ben net vader van een 9 weken oude zoon.... Als ik dit lees breekt m'n hart bijna doormidden.... Ik zou een waas voor mijn ogen krijgen en niet meer stoppen met uithalen denk ik...
Ik denk dat je eerder een kogel in je borstkas krijgt als je dat probeert.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:09:44 #14
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70808215
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Wacht maar af, zal nog erger worden. (Jo'Burg, murder capitol of the world )
Mandela houdt nu nog de diverse stammen bij elkaar.
Na zijn overlijden zullen mn Zulu en Xosa om de macht gaan vechten.
Kan zomaar in een burgeroorlog resulteren.

Hopelijk is dit vergezocht. Zuid-Afrikaanse vrienden van mij houden daar wel serieus rekening mee.
Triest vooruitzicht voor een land met zoveel potentieel.
Second that one.... heb ik zelfs nog een topic over gehad een jaar of 4 terug.
Toen leefde mijn Z-A tante nog (zwart), en die vertelde direct hetzelfde.

ZA is Darwin ten voete uit. Survival pur sang.
pi_70808303
Wat een slechte titel ook echt. Tyfus zeg zieke mensen op deze wereld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:14:39 #16
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_70808385
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat verrassend. Dat dit slachtoffer een kleurling is en dat die kleurlingen in de tijd van apartheid evengoed slachtoffer waren van dit soort criminaliteit in de sloppenwijken maakt je natuurlijk niet uit. Het is toch maar een neger. En die is beter af met de strakke hand van de blanke. Hoe treurig. Dan hebben ze en geen vrijheid en hetzelfde belabberde leven. Wat een winst.
Is dat zo ?!..... de sloppenwijken bestaan nog steeds. Economisch gaat het een stuk minder. En de criminaliteit kent geen grenzen meer. Is dat ook de schuld van "den blanke man".
Dacht het niet.....
Ga maar eens kijken hoe Zimbabwe is afgegleden door ondeugdelijk bestuur en dat was vroeger een behoorlijke parel en een baken van Afrika... zijn die menschen daar nu beter af (dacht het niet).
pi_70808485
Zuid Afrika...gaat er steeds slechter
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70808502
quote:
"Als je me niet geeft wat ik wil, dan schiet ik jouw baby dood....het is al een tijdje geleden dat ik nog iemand omgelegd heb", schreeuwde hij en joeg een kogel door het hoofdje van de baby
Tegenover:
quote:
Killed by a single bullet to the head, which ricocheted off his mother's bedroom wall
Maar het blijft een triest verhaal natuurlijk.

Bron: http://www.thestar.co.za/?fSectionId=&fArticleId=vn20090708233849817C896611 (net gepost door SicSicSics)
Scared of my own shadow it's a battle living paranoid..
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:19:41 #19
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_70808552
Welke josti schrijft dat verhaal met dat soort termen?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:21:26 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_70808601
Rower skiet baba dood
Jul 07 2009 08:54:21:693PM - (SA)

‘As julle nie vir ons gee wat ons wil hę nie, gaan ek die baba skiet . . . ek het lank laas iemand doodgemaak.”

Kort daarna het ’n rower gisteroggend ’n 16 maande oue babaseuntjie aan sy ma se bors doodgeskiet.

“Ek is stukkend. Ek bewe heeltyd. Hulle het my baba vir niks geskiet,” het mev. Sophy Serumula (36) gistermiddag by haar huis in Eenheidsoord in Eersterust, by Pretoria, gesę.

Sy het eers besef Tebogo is geskiet toe sy die bloed op haar bors voel.

Serumula, haar man, mnr. Lasarus Serumula, hul drie dogters, Mapula (13), Sylvia (9) en Sinah (5), en die baba is omstreeks 03:00 oorval.

“Die kinders het in die sitkamer voor die TV aan die slaap geraak. Ek het wakker geword toe ek die bed in hul slaapkamer hoor rondskuif,” het mev. Serumula vertel.

“Die volgende oomblik was hulle in ons slaapkamer en het hul pistole op ons gerig.”

Een rower het die sitkamerlig aangeskakel en die drie meisies beveel om stil te bly, terwyl die ander twee rowers mnr. en mev. Serumula in hul slaapkamer oorval het.

’n Rower het Mapula met sy pistool oor die kop geslaan toe hy nie ’n selfoon by haar kon vind nie.

“Hy het gesę ek is al groot, ek moet al ’n selfoon hę – toe slaan hy my,” het sy vertel.

Hulle het mnr. Serumula se hande met ’n gordel vasgebind en ’n kombers oor sy kop en die koppe van sy vrou en Tebogo gegooi. Tebogo was in sy ma se arms.

“Hulle het ons in Sotho vir selfone en geld gevra,” het mev. Serumula gesę. “Ons het gesę waar ons geld is en hulle my man se selfoon gegee. Daarna wou hulle weet waar ons vuurwapens is. Ons het gesę ons het nie.”

Dis toe dat die een rower dreig om die baba te skiet as hulle nie kry wat hulle wil hę nie. Daarna het die rowers die kontant net daar onder mekaar begin verdeel.

“Ek het Tebogo intussen begin borsvoed om hom te kalmeer. Die volgende oomblik is ’n skoot geskiet,” het mev. Serumula.

“Daar was ’n harde slag. Ek kon niks sien nie omdat die kombers oor my kop was. Ek het eers besef hulle het Tebogo geskiet toe ek die warm bloed teen my bors voel.”

Die seuntjie is in die kop getref.

Toe die skoot klap, het mnr. Serumula opgespring om die slaapkamervenster te breek om alarm te maak. Hy het deur die venster na buite geval en sy hande gesny.

Die rowers het gevlug.

Die Serumulas se huis is langs ’n oop stuk veld en ’n spruit waar verskeie mense volgens die bure al beroof en verkrag is.

Kapt. Johannes Maheso, polisiewoordvoerder, het die voorval bevestig.

“Talle polisiebeamptes het die gebied gefynkam en ’n polisiehelikopter is ontbied, maar geen verdagtes is aangekeer nie.”

Die polisie ondersoek ’n saak van moord, gewapende roof en huisbraak.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:24:37 #21
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_70808693
quote:
Feit!

Zuid-Afrika is langzaam aan het kapotgaan sinds die communistische en racistische doodseskaderleider met die lieve glimlach en die briljante marketingtrucs van Robbeneiland werd losgelaten!

Als negert was je je leven zekerder onder het bewind van Botha en helemaal onder De Klerk, dan onder het regime van hun intern ruziënde rasgenoten.
En ze hadden werk!
Zei het nogal pittig en slecht betaald ....
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_70809258
Gebeurt dagelijks daar. Je kan daar een hoender ruilen tegen een AK47.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:44:43 #23
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70809340
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:24 schreef ElectricEye het volgende:
Zei het nogal pittig en slecht betaald ....
Dat is nog steeds hetzelfde voor de mensen die wel werk hebben
pi_70809347
Bizar.
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:50:16 #25
62913 Blik
The one and Only!
pi_70809521
echt ziek
  donderdag 9 juli 2009 @ 12:53:26 #26
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_70809634
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_70810883
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kijk en huiver

http://afrikaner-genocide-achives.blogspot.com/
En met de boerdrijen die ze van de blanken overnemen gaat het ook al slecht...
Waar gaat het heen met dat land ...
pi_70811487
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef qonmann het volgende:
Waar gaat het heen met dat land ...
Een land van negers.

Het beste is heel Afrika uit te roeien, en een landbouwgrond van te maken. Zo heeft de wereld tenminste nog iets aan.
  donderdag 9 juli 2009 @ 13:49:17 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_70811629
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Criminelen en tuig zijn vaak de grootse fans. Zo raar is dat dus niet. Normale mensen kijken vaak wel uit om naar een voetbalwedstrijd te gaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_70811885
quote:

[..]

De blanken ja. Laat ze maar optiefen uit die regio als het hen niet bevalt.
  Moderator donderdag 9 juli 2009 @ 13:57:44 #31
8781 crew  Frutsel
pi_70811930
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:
FC Twente heeft straks misschien wel 2 ZuidAfrikaanse internationals... nou... we houden ons hart vast
pi_70811980
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]

FC Twente heeft straks misschien wel 2 ZuidAfrikaanse internationals... nou... we houden ons hart vast
Was Heracles niet de club waar de eerste neger ooit speelde (betaald voetbal dan)
pi_70812118
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 13:56 schreef John_Terry het volgende:

[..]

De blanken ja. Laat ze maar optiefen uit die regio als het hen niet bevalt.
Daarmee stort dan ook gelijk het laatste beetje maatschappelijke structuur in.

ps: Verdiep je eens in de ethnische problematiek.
pi_70812161
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Dan wordt het net zoiets Somalie en halen dit soort berichten het nieuws niet meer.
pi_70812561
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

O. De blanken zitten dus daar om de arme zwarten te helpen en niet voor eigen gewin.

Like you fucking care om de maatschappelijke structuur in dat land.

Enige wat jij wilt is de zwarten onderwerpen in hun eigen land. Die tijden zijn voorbij.
pi_70812917
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef John_Terry het volgende:

[..]

O. De blanken zitten dus daar om de arme zwarten te helpen en niet voor eigen gewin.

Naast het feit dat ik in Jo"Burg gewoond heb (Jeppetown) en er vrienden heb
wonen, ligt het land mij zeer na aan het hart, dus ja, de maatschappelijke structuur
die al zwaar te lijden heeft gehad interesseert mij zeer.
Vandaar dat ik hoop dat het geen 2e Zimbabwe word.
quote:
Enige wat jij wilt is de zwarten onderwerpen in hun eigen land. Die tijden zijn voorbij.
Mijn vrienden zijn zowel blank als zwart, heeft niets met onderwerpen te maken.
Heeft alles met het welzijn van mensen die ik ken te maken.
Probeer maar ergens anders je zielige opmerkingen te slijten.
pi_70813031
Wtf..
Kan hier wel om janken, dat iemand zoiets kan doen ..
Baby darling doll face honey
pi_70813182
Ik hoop dat de mensen die dit artikel hebben geschreven zich zo hard schamen, wat een gruwelijk slecht stuk zeg, het komt niet eens meer in de buurt van journalistiek.
pi_70815742
Tja de jungle die Zuid-Afrika heet.
pi_70815838
quote:

[..]

Oh wat zullen de negers blij zijn met mensen zoals jij die de totale anarchie toejuichen.
  donderdag 9 juli 2009 @ 16:19:55 #41
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_70817101
quote:

[..]

Psies ze kunnen veel beter elkaar te lijf gaan, zoals elders in Afrika gebeurt.

echt niet hoor !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_70817296
Artikel leest gewoon rot weg omdat het vertaald van dat Zuid-Afrikaanse artikel is, en toen niet echt mooi herschreven.

Louis Theroux in Zuid Afrika is ook de moeite waard om te zien...wat een bende daar op dit moment
pi_70927430

een interview met hetzelfde slag mensen. in nederland zitten die netjes opgesloten in een tbs-instelling, in zuid-afrika bestaat zoiets nog niet, of zouden ze daar de personen in zetten die nog erger zijn?
pi_70929038
Afschuwelijk nieuws.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_70929553
Voor de mensen die nog niet genoeg gezien hebben van dit vreselijke nieuws...

http://dienuwesuidafrika.blogspot.com/

Ich bin der Führer.
pi_70930979
Iedereen had wel zn bedenkingen bij China als organisator van de olympische spelen, maar Chinezen denken groots, en ze zijn niet zo kinderlijk als negers.

de helft van de Afrikaanse mannen is verkrachter. de andere helft moordenaar. Zal een leuk WK worden!

Tijd dat een deel van de blanke Afrikanen naar Nederland komen. 5,3 miljoen is wel veel voor enkel Nederland, maar als Europa z'n zinnen erop zet kunnen de buurlanden er ook wel een paar miljoen opnemen.

[ Bericht 28% gewijzigd door Synthesist op 13-07-2009 13:09:25 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 13:22:55 #47
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70931760
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Synthesist het volgende:

Tijd dat een deel van de blanke Afrikanen naar Nederland komen. 5,3 miljoen is wel veel voor enkel Nederland, maar als Europa z'n zinnen erop zet kunnen de buurlanden er ook wel een paar miljoen opnemen.
Daar ben ik het mee eens, wmb zijn die mensen ook welkom hier. Ze spreken al 'bijna' onze taal ook.

Ze schijnen wel ingangen in de VS te hebben. Gelukkig voor ze.
pi_70931823
quote:
Iedereen had wel zn bedenkingen bij China als organisator van de olympische spelen, maar Chinezen denken groots, en ze zijn niet zo kinderlijk als negers.

de helft van de Afrikaanse mannen is verkrachter. de andere helft moordenaar. Zal een leuk WK worden!

Volgens mij zijn er al heel wat mensen die vertekken, voordat het te laat is en al hun bezittingen weg zijn.
Weet niet of er cijfers van zijn
  maandag 13 juli 2009 @ 13:25:27 #49
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_70931829
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:32 schreef gelly het volgende:

[..]

Gut, jij bent nog niet op het punt aangekomen dat je ruiterlijk erkent dat je er naast zat?

Een 1ste wereld land de grond ingewerkt, maar mensen hebben hun 'vrijheid' , wees er trotst op.

En ik zal je de quotes van zwarte afrikanen die gewoon ronduit toegeven dat het toen beter was, besparen.
pi_70932901
quote:
Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef qonmann het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er al heel wat mensen die vertekken, voordat het te laat is en al hun bezittingen weg zijn.
Weet niet of er cijfers van zijn
Cijfers zijn er wel een beetje, maar zijn heel erg verschillend. Het varieert van slechts 300.000 tot 1.6 miljoen die verhuisd zijn. De census is het er ook niet over eens, de census van 2001 zegt 4,3 miljoen blanken maar ik denk dat dit expres ondergeteld is zodat de regering meer Afrikaanse scholen kan sluiten en Afrikaans van de tv kan weren. De eerder genoemde 5,3 miljoen komt naar mijn weten wel dicht in de buurt, van het hoogtepunt van 5,6 miljoen af in 1990 of 1994.
Ich bin der Führer.
  maandag 13 juli 2009 @ 14:31:30 #51
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70933678
mijn zusje is er een maand geweest.
je wordt idd zo doodgeschoten als ze je gsm willen.

gaat echt nergens over daar. stel apen dat het zijn.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_70934185
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Xenwolfie het volgende:

[..]

Cijfers zijn er wel een beetje, maar zijn heel erg verschillend. Het varieert van slechts 300.000 tot 1.6 miljoen die verhuisd zijn. De census is het er ook niet over eens, de census van 2001 zegt 4,3 miljoen blanken maar ik denk dat dit expres ondergeteld is zodat de regering meer Afrikaanse scholen kan sluiten en Afrikaans van de tv kan weren. De eerder genoemde 5,3 miljoen komt naar mijn weten wel dicht in de buurt, van het hoogtepunt van 5,6 miljoen af in 1990 of 1994.
Je leest ook dat heel veel mensen niet meer durven te investeren in bv. hun boerderij omdat gevreesd wordt voor de methode Zimbabwe, zover is het nu nog niet.
pi_70935175
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Matty___ het volgende:

Dat heef je zus zelf meegemaakt?
  maandag 13 juli 2009 @ 15:27:51 #54
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70935355
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Dat heef je zus zelf meegemaakt?
ze was 4 maanden in afrika en ze heeft genoeg gezien daar. dode mensen op straat etc.
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_70935934
quote:
Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Matty___ het volgende:

Het is bijna vreemd dat ze uberhaupt nog vragen om je GSM en je niet meteen tegen de grond slaan/schieten en je GSM gewoon pakken.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:52:02 #56
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_70936165
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Unrealist- het volgende:

[..]

Het is bijna vreemd dat ze uberhaupt nog vragen om je GSM en je niet meteen tegen de grond slaan/schieten en je GSM gewoon pakken.
kan 2 kanten op.
1. je kijkt ze niet aan je geeft wat ze willen. grote kans dat je het overleeft
2. je kijkt ze aan en je geeft wat ze willen. grote kans dat je het toch niet overleeft.
pi_70936334
Dit soort dingen bewijzen de stelling dat orde voor democratie gaat.
pi_70936365
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Voor de mensen die nog niet genoeg gezien hebben van dit vreselijke nieuws...

http://dienuwesuidafrika.blogspot.com/

http://www.conservatismeweb.nl/feed-item/876 is ook wel een goeie.
pi_70936399
quote:

Oh zeker, als je een slachtpartij leuk noemt.
pi_70936910
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Unrealist- het volgende:

[..]

kan komen omdat bepaalde volkeren de neiging hebben om langzaam of niet na te denken over de gevolgen van hun acties. het hoeft geen Afrikanenbash te worden. Maar je moet wel realistisch zijn. Het gemiddelde IQ in Afrika is 70.

Volgens de criteria van officiële gezondheidsorganisaties zou dit betekenen dat de helft van de Afrikaanse zwarten per definitie zwakzinnig is, aangezien een score van 70 als bovengrens geldt van zwakzinnigheid.
pi_70983685
Artikel van een maandje geleden, moest ik gelijk aan denken, als is bovenstaande verhaal veel erger.
pi_70984284
Verschrikkelijk nieuws.Dat wordt ook nooit wat met Afrika.
pi_70984371
Overigens vind ik brutaal echt stom klinken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')