Gaat de goede richting uit met Zuid-Afrika. Tof dat zulke toestanden voorkomen in een land dat over een jaar het WK voetbal gaat organiseren.quote:Een overvaller vertelde een moeder doodleuk dat hij haar baby zou doodschieten als hij niet kreeg wat hij vroeg. De Zuid-Afrikaanse had haar zoontje aan de borst en keek verbaasd naar de brutale crimineel. "Als je me niet geeft wat ik wil, dan schiet ik jouw baby dood....het is al een tijdje geleden dat ik nog iemand omgelegd heb", schreeuwde hij en joeg een kogel door het hoofdje van de baby. De moeder voelde het warme bloed van haar lieveling over haar borsten vloeien.
"Mijn leven is kapot"
"Ik blijf maar beven, ik kan het nog altijd niet geloven", zegt Sophy Serumula (36) uit Eersterust in de buurt van Pretoria. "Mijn hart is gebroken, mijn leven is kapot." Pas toen ze het warme bloed van haar zoontje Tebogo voelde stromen, besefte ze dat de brutale overvaller haar oogappeltje doodgeschoten had. De vrouw werd in haar huis overvallen voor de ogen van haar man Lasarus en haar drie dochters: Mapula (13), Sylvia (9) en Sinah (5). "De kinderen waren voor de televisie in slaap gevallen en ik werd wakker toen ik lawaai hoorde in hun kamer. Ik ging kijken en kreeg meteen een paar pistolen op mij gericht", vertelt Sophy.
Moeder geslagen
Een overvaller hield de kinderen in bedwang. Zijn twee kompanen bedreigden hun ouders. Sophy kreeg meteen een klap tegen haar hoofd omdat de overvaller haar gsm niet meteen vond. "Jij bent volwassen dus moet je wel een gsm hebben, schreeuwde hij en hij sloeg me." Ze bonden haar man vast en gooiden een laken over zijn hoofd. Ook Sophy, die haar zoontje aan de borst hield, kreeg een laken over haar hoofd.
Baby doodgeschoten
"Ze bleven maar vragen waar onze gsm's waren en ze eisten ook geld. We zeiden waar ons geld lag en de gsm van mijn man. Toen moesten ze ook onze wapens hebben maar we hadden er geen. Een van hen werd helemaal gek en dreigde ermee om mijn zoontje dood te schieten. Ik probeerde mijn baby te kalmeren en gaf hem borstvoeding. Een ogenblik later voelde ik bloed langs mijn borsten lopen. Het was het warme bloed van mijn zoon, die doodgeschoten werd. Zomaar doodgeschoten!" De baby had een kogel door het hoofdje gekregen. Toen de vader het moordende geluid van het schot hoorde, brak hij een venster van de slaapkamer. Het huisalarm ging af en het trio vluchtte. De politie zette meteen de grote middelen in. Een helicopter vloog over de buurt maar de daders konden spoorloos verdwijnen, aldus politiewoordvoerder Johannes Maheso. (vsv)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)rst-van-moeder.dhtml
Wat verrassend. Dat dit slachtoffer een kleurling is en dat die kleurlingen in de tijd van apartheid evengoed slachtoffer waren van dit soort criminaliteit in de sloppenwijken maakt je natuurlijk niet uit. Het is toch maar een neger. En die is beter af met de strakke hand van de blanke. Hoe treurig. Dan hebben ze en geen vrijheid en hetzelfde belabberde leven. Wat een winst.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:27 schreef zagevent het volgende:
[..]
Ik ben om den duur geneigd om te geloven dat het land het beter had onder de Apartheid.
Wacht maar af, zal nog erger worden. (Jo'Burg, murder capitol of the worldquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:27 schreef zagevent het volgende:
[..]
Gaat de goede richting uit met Zuid-Afrika.
Het is inderdaad geschreven als een slechte roman... Ook de chronologie en de wie/ wat verhoudingen zijn niet duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een vreemd stuk met al die superlatieven erin
Liever sterft 'ie aan een of andere enge ziektequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:53 schreef LordNemephis het volgende:
Jezus wat ziek... hopelijk krijgt die dader zelf ook snel een kogel in zijn hersenpan...
Ik denk dat je eerder een kogel in je borstkas krijgt als je dat probeert.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:43 schreef blackie007 het volgende:
Ik ben net vader van een 9 weken oude zoon.... Als ik dit lees breekt m'n hart bijna doormidden.... Ik zou een waas voor mijn ogen krijgen en niet meer stoppen met uithalen denk ik...
Second that one.... heb ik zelfs nog een topic over gehad een jaar of 4 terug.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:39 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Wacht maar af, zal nog erger worden. (Jo'Burg, murder capitol of the world)
Mandela houdt nu nog de diverse stammen bij elkaar.
Na zijn overlijden zullen mn Zulu en Xosa om de macht gaan vechten.
Kan zomaar in een burgeroorlog resulteren.
Hopelijk is dit vergezocht. Zuid-Afrikaanse vrienden van mij houden daar wel serieus rekening mee.
Triest vooruitzicht voor een land met zoveel potentieel.
Is dat zo ?!..... de sloppenwijken bestaan nog steeds. Economisch gaat het een stuk minder. En de criminaliteit kent geen grenzen meer. Is dat ook de schuld van "den blanke man".quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat verrassend. Dat dit slachtoffer een kleurling is en dat die kleurlingen in de tijd van apartheid evengoed slachtoffer waren van dit soort criminaliteit in de sloppenwijken maakt je natuurlijk niet uit. Het is toch maar een neger. En die is beter af met de strakke hand van de blanke. Hoe treurig. Dan hebben ze en geen vrijheid en hetzelfde belabberde leven. Wat een winst.
Tegenover:quote:"Als je me niet geeft wat ik wil, dan schiet ik jouw baby dood....het is al een tijdje geleden dat ik nog iemand omgelegd heb", schreeuwde hij en joeg een kogel door het hoofdje van de baby
Maar het blijft een triest verhaal natuurlijk.quote:Killed by a single bullet to the head, which ricocheted off his mother's bedroom wall
Feit!quote:Ik ben om den duur geneigd om te geloven dat het land het beter had onder de Apartheid.
Dat is nog steeds hetzelfde voor de mensen die wel werk hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:24 schreef ElectricEye het volgende:
Zei het nogal pittig en slecht betaald ....
En met de boerdrijen die ze van de blanken overnemen gaat het ook al slecht...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kijk en huiver
http://afrikaner-genocide-achives.blogspot.com/
Een land van negers.quote:
Criminelen en tuig zijn vaak de grootse fans. Zo raar is dat dus niet. Normale mensen kijken vaak wel uit om naar een voetbalwedstrijd te gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kan je dit nou serieus op voetbal betrekken?
De blanken ja. Laat ze maar optiefen uit die regio als het hen niet bevalt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:27 schreef zagevent het volgende:
[..]
Ik ben om den duur geneigd om te geloven dat het land het beter had onder de Apartheid.
FC Twente heeft straks misschien wel 2 ZuidAfrikaanse internationals... nou... we houden ons hart vastquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kan je dit nou serieus op voetbal betrekken?
Was Heracles niet de club waar de eerste neger ooit speelde (betaald voetbal dan)quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FC Twente heeft straks misschien wel 2 ZuidAfrikaanse internationals... nou... we houden ons hart vast
Daarmee stort dan ook gelijk het laatste beetje maatschappelijke structuur in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:56 schreef John_Terry het volgende:
[..]
De blanken ja. Laat ze maar optiefen uit die regio als het hen niet bevalt.
Dan wordt het net zoiets Somalie en halen dit soort berichten het nieuws niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Daarmee stort dan ook gelijk het laatste beetje maatschappelijke structuur in.![]()
O. De blanken zitten dus daar om de arme zwarten te helpen en niet voor eigen gewin.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Daarmee stort dan ook gelijk het laatste beetje maatschappelijke structuur in.![]()
Naast het feit dat ik in Jo"Burg gewoond heb (Jeppetown) en er vrienden hebquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef John_Terry het volgende:
[..]
O. De blanken zitten dus daar om de arme zwarten te helpen en niet voor eigen gewin.
Like you fucking care om de maatschappelijke structuur in dat land.
Mijn vrienden zijn zowel blank als zwart, heeft niets met onderwerpen te maken.quote:Enige wat jij wilt is de zwarten onderwerpen in hun eigen land. Die tijden zijn voorbij.
Oh wat zullen de negers blij zijn met mensen zoals jij die de totale anarchie toejuichen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef John_Terry het volgende:
[..]
O. De blanken zitten dus daar om de arme zwarten te helpen en niet voor eigen gewin.
Like you fucking care om de maatschappelijke structuur in dat land.
Enige wat jij wilt is de zwarten onderwerpen in hun eigen land. Die tijden zijn voorbij.
Psies ze kunnen veel beter elkaar te lijf gaan, zoals elders in Afrika gebeurt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef John_Terry het volgende:
[..]
Enige wat jij wilt is de zwarten onderwerpen in hun eigen land. Die tijden zijn voorbij.
Daar ben ik het mee eens, wmb zijn die mensen ook welkom hier. Ze spreken al 'bijna' onze taal ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Synthesist het volgende:
Tijd dat een deel van de blanke Afrikanen naar Nederland komen. 5,3 miljoen is wel veel voor enkel Nederland, maar als Europa z'n zinnen erop zet kunnen de buurlanden er ook wel een paar miljoen opnemen.
Volgens mij zijn er al heel wat mensen die vertekken, voordat het te laat is en al hun bezittingen weg zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Synthesist het volgende:
Iedereen had wel zn bedenkingen bij China als organisator van de olympische spelen, maar Chinezen denken groots, en ze zijn niet zo kinderlijk als negers.
de helft van de Afrikaanse mannen is verkrachter. de andere helft moordenaar. Zal een leuk WK worden!
Tijd dat een deel van de blanke Afrikanen naar Nederland komen. 5,3 miljoen is wel veel voor enkel Nederland, maar als Europa z'n zinnen erop zet kunnen de buurlanden er ook wel een paar miljoen opnemen.
Gut, jij bent nog niet op het punt aangekomen dat je ruiterlijk erkent dat je er naast zat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat verrassend. Dat dit slachtoffer een kleurling is en dat die kleurlingen in de tijd van apartheid evengoed slachtoffer waren van dit soort criminaliteit in de sloppenwijken maakt je natuurlijk niet uit. Het is toch maar een neger. En die is beter af met de strakke hand van de blanke. Hoe treurig. Dan hebben ze en geen vrijheid en hetzelfde belabberde leven. Wat een winst.
Cijfers zijn er wel een beetje, maar zijn heel erg verschillend. Het varieert van slechts 300.000 tot 1.6 miljoen die verhuisd zijn. De census is het er ook niet over eens, de census van 2001 zegt 4,3 miljoen blanken maar ik denk dat dit expres ondergeteld is zodat de regering meer Afrikaanse scholen kan sluiten en Afrikaans van de tv kan weren. De eerder genoemde 5,3 miljoen komt naar mijn weten wel dicht in de buurt, van het hoogtepunt van 5,6 miljoen af in 1990 of 1994.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al heel wat mensen die vertekken, voordat het te laat is en al hun bezittingen weg zijn.
Weet niet of er cijfers van zijn
Je leest ook dat heel veel mensen niet meer durven te investeren in bv. hun boerderij omdat gevreesd wordt voor de methode Zimbabwe, zover is het nu nog niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Cijfers zijn er wel een beetje, maar zijn heel erg verschillend. Het varieert van slechts 300.000 tot 1.6 miljoen die verhuisd zijn. De census is het er ook niet over eens, de census van 2001 zegt 4,3 miljoen blanken maar ik denk dat dit expres ondergeteld is zodat de regering meer Afrikaanse scholen kan sluiten en Afrikaans van de tv kan weren. De eerder genoemde 5,3 miljoen komt naar mijn weten wel dicht in de buurt, van het hoogtepunt van 5,6 miljoen af in 1990 of 1994.
Dat heef je zus zelf meegemaakt?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Matty___ het volgende:
mijn zusje is er een maand geweest.
je wordt idd zo doodgeschoten als ze je gsm willen.
gaat echt nergens over daar. stel apen dat het zijn.
ze was 4 maanden in afrika en ze heeft genoeg gezien daar. dode mensen op straat etc.quote:
Het is bijna vreemd dat ze uberhaupt nog vragen om je GSM en je niet meteen tegen de grond slaan/schieten en je GSM gewoon pakken.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Matty___ het volgende:
mijn zusje is er een maand geweest.
je wordt idd zo doodgeschoten als ze je gsm willen.
gaat echt nergens over daar. stel apen dat het zijn.
kan 2 kanten op.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Het is bijna vreemd dat ze uberhaupt nog vragen om je GSM en je niet meteen tegen de grond slaan/schieten en je GSM gewoon pakken.
http://www.conservatismeweb.nl/feed-item/876 is ook wel een goeie.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Voor de mensen die nog niet genoeg gezien hebben van dit vreselijke nieuws...
http://dienuwesuidafrika.blogspot.com/
Oh zeker, als je een slachtpartij leuk noemt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Synthesist het volgende:
Iedereen had wel zn bedenkingen bij China als organisator van de olympische spelen, maar Chinezen denken groots, en ze zijn niet zo kinderlijk als negers.
de helft van de Afrikaanse mannen is verkrachter. de andere helft moordenaar. Zal een leuk WK worden!
kan komen omdat bepaalde volkeren de neiging hebben om langzaam of niet na te denken over de gevolgen van hun acties. het hoeft geen Afrikanenbash te worden. Maar je moet wel realistisch zijn. Het gemiddelde IQ in Afrika is 70.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Het is bijna vreemd dat ze uberhaupt nog vragen om je GSM en je niet meteen tegen de grond slaan/schieten en je GSM gewoon pakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |