Je leest ook dat heel veel mensen niet meer durven te investeren in bv. hun boerderij omdat gevreesd wordt voor de methode Zimbabwe, zover is het nu nog niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:02 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Cijfers zijn er wel een beetje, maar zijn heel erg verschillend. Het varieert van slechts 300.000 tot 1.6 miljoen die verhuisd zijn. De census is het er ook niet over eens, de census van 2001 zegt 4,3 miljoen blanken maar ik denk dat dit expres ondergeteld is zodat de regering meer Afrikaanse scholen kan sluiten en Afrikaans van de tv kan weren. De eerder genoemde 5,3 miljoen komt naar mijn weten wel dicht in de buurt, van het hoogtepunt van 5,6 miljoen af in 1990 of 1994.
Dat heef je zus zelf meegemaakt?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Matty___ het volgende:
mijn zusje is er een maand geweest.
je wordt idd zo doodgeschoten als ze je gsm willen.
gaat echt nergens over daar. stel apen dat het zijn.
ze was 4 maanden in afrika en ze heeft genoeg gezien daar. dode mensen op straat etc.quote:
Het is bijna vreemd dat ze uberhaupt nog vragen om je GSM en je niet meteen tegen de grond slaan/schieten en je GSM gewoon pakken.quote:Op maandag 13 juli 2009 14:31 schreef Matty___ het volgende:
mijn zusje is er een maand geweest.
je wordt idd zo doodgeschoten als ze je gsm willen.
gaat echt nergens over daar. stel apen dat het zijn.
kan 2 kanten op.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Het is bijna vreemd dat ze uberhaupt nog vragen om je GSM en je niet meteen tegen de grond slaan/schieten en je GSM gewoon pakken.
http://www.conservatismeweb.nl/feed-item/876 is ook wel een goeie.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef Xenwolfie het volgende:
Voor de mensen die nog niet genoeg gezien hebben van dit vreselijke nieuws...
http://dienuwesuidafrika.blogspot.com/
Oh zeker, als je een slachtpartij leuk noemt.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Synthesist het volgende:
Iedereen had wel zn bedenkingen bij China als organisator van de olympische spelen, maar Chinezen denken groots, en ze zijn niet zo kinderlijk als negers.
de helft van de Afrikaanse mannen is verkrachter. de andere helft moordenaar. Zal een leuk WK worden!
kan komen omdat bepaalde volkeren de neiging hebben om langzaam of niet na te denken over de gevolgen van hun acties. het hoeft geen Afrikanenbash te worden. Maar je moet wel realistisch zijn. Het gemiddelde IQ in Afrika is 70.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Het is bijna vreemd dat ze uberhaupt nog vragen om je GSM en je niet meteen tegen de grond slaan/schieten en je GSM gewoon pakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |