En met de boerdrijen die ze van de blanken overnemen gaat het ook al slecht...quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kijk en huiver
http://afrikaner-genocide-achives.blogspot.com/
Een land van negers.quote:
Criminelen en tuig zijn vaak de grootse fans. Zo raar is dat dus niet. Normale mensen kijken vaak wel uit om naar een voetbalwedstrijd te gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kan je dit nou serieus op voetbal betrekken?
De blanken ja. Laat ze maar optiefen uit die regio als het hen niet bevalt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:27 schreef zagevent het volgende:
[..]
Ik ben om den duur geneigd om te geloven dat het land het beter had onder de Apartheid.
FC Twente heeft straks misschien wel 2 ZuidAfrikaanse internationals... nou... we houden ons hart vastquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:
Hoe kan je dit nou serieus op voetbal betrekken?
Was Heracles niet de club waar de eerste neger ooit speelde (betaald voetbal dan)quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
FC Twente heeft straks misschien wel 2 ZuidAfrikaanse internationals... nou... we houden ons hart vast
Daarmee stort dan ook gelijk het laatste beetje maatschappelijke structuur in.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:56 schreef John_Terry het volgende:
[..]
De blanken ja. Laat ze maar optiefen uit die regio als het hen niet bevalt.
Dan wordt het net zoiets Somalie en halen dit soort berichten het nieuws niet meer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Daarmee stort dan ook gelijk het laatste beetje maatschappelijke structuur in.![]()
O. De blanken zitten dus daar om de arme zwarten te helpen en niet voor eigen gewin.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Daarmee stort dan ook gelijk het laatste beetje maatschappelijke structuur in.![]()
Naast het feit dat ik in Jo"Burg gewoond heb (Jeppetown) en er vrienden hebquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef John_Terry het volgende:
[..]
O. De blanken zitten dus daar om de arme zwarten te helpen en niet voor eigen gewin.
Like you fucking care om de maatschappelijke structuur in dat land.
Mijn vrienden zijn zowel blank als zwart, heeft niets met onderwerpen te maken.quote:Enige wat jij wilt is de zwarten onderwerpen in hun eigen land. Die tijden zijn voorbij.
Oh wat zullen de negers blij zijn met mensen zoals jij die de totale anarchie toejuichen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef John_Terry het volgende:
[..]
O. De blanken zitten dus daar om de arme zwarten te helpen en niet voor eigen gewin.
Like you fucking care om de maatschappelijke structuur in dat land.
Enige wat jij wilt is de zwarten onderwerpen in hun eigen land. Die tijden zijn voorbij.
Psies ze kunnen veel beter elkaar te lijf gaan, zoals elders in Afrika gebeurt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef John_Terry het volgende:
[..]
Enige wat jij wilt is de zwarten onderwerpen in hun eigen land. Die tijden zijn voorbij.
Daar ben ik het mee eens, wmb zijn die mensen ook welkom hier. Ze spreken al 'bijna' onze taal ook.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Synthesist het volgende:
Tijd dat een deel van de blanke Afrikanen naar Nederland komen. 5,3 miljoen is wel veel voor enkel Nederland, maar als Europa z'n zinnen erop zet kunnen de buurlanden er ook wel een paar miljoen opnemen.
Volgens mij zijn er al heel wat mensen die vertekken, voordat het te laat is en al hun bezittingen weg zijn.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:58 schreef Synthesist het volgende:
Iedereen had wel zn bedenkingen bij China als organisator van de olympische spelen, maar Chinezen denken groots, en ze zijn niet zo kinderlijk als negers.
de helft van de Afrikaanse mannen is verkrachter. de andere helft moordenaar. Zal een leuk WK worden!
Tijd dat een deel van de blanke Afrikanen naar Nederland komen. 5,3 miljoen is wel veel voor enkel Nederland, maar als Europa z'n zinnen erop zet kunnen de buurlanden er ook wel een paar miljoen opnemen.
Gut, jij bent nog niet op het punt aangekomen dat je ruiterlijk erkent dat je er naast zat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat verrassend. Dat dit slachtoffer een kleurling is en dat die kleurlingen in de tijd van apartheid evengoed slachtoffer waren van dit soort criminaliteit in de sloppenwijken maakt je natuurlijk niet uit. Het is toch maar een neger. En die is beter af met de strakke hand van de blanke. Hoe treurig. Dan hebben ze en geen vrijheid en hetzelfde belabberde leven. Wat een winst.
Cijfers zijn er wel een beetje, maar zijn heel erg verschillend. Het varieert van slechts 300.000 tot 1.6 miljoen die verhuisd zijn. De census is het er ook niet over eens, de census van 2001 zegt 4,3 miljoen blanken maar ik denk dat dit expres ondergeteld is zodat de regering meer Afrikaanse scholen kan sluiten en Afrikaans van de tv kan weren. De eerder genoemde 5,3 miljoen komt naar mijn weten wel dicht in de buurt, van het hoogtepunt van 5,6 miljoen af in 1990 of 1994.quote:Op maandag 13 juli 2009 13:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al heel wat mensen die vertekken, voordat het te laat is en al hun bezittingen weg zijn.
Weet niet of er cijfers van zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |