En weer!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb geen leven
en euh.. die faculteit ken ik niet, dus daar kan ik ook niets nuttigs over zeggen![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef motorbloempje het volgende:
euh.. nu even in het Nederlands?
en deze?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:26 schreef dekloonvanzuen het volgende:
ewa begin die politicologie september jwz alles.
hulde!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:46 schreef Mikkie het volgende:
Moblo, you can be proud!De brief is vanmiddag gepost
Er zat niks bij de gewone post bedoel je? Pakketpost wordt inderdaad op een ander tijdstip gedaan, de post- en het pakketservice zijn immers gesplitst.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zit nu te hopen dat pakketpost op een ander tijdstip wordt gedaan, want vandaag zat er weer niets bij
Ja, klopt, maar ik bedoel meer dat het een klein pakketje is en die worden vaak wel met de postbode meegegeven (mn paps was postbode, 35 jaar langquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:35 schreef Horloge het volgende:
[..]
Er zat niks bij de gewone post bedoel je? Pakketpost wordt inderdaad op een ander tijdstip gedaan, de post- en het pakketservice zijn immers gesplitst.
Geneeskunde toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
waar was je ookalweer voor uitgeloot?
Voor m'n gevoel is de vakantie nog maar net begonnen, terwijl ik volgende week toch weer aan de bak moet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
whehe, ik ook, maar ik verlang weer naar regelmaat, zowel voor m'n gezondheid als vanwege het feit dat ik wel zin heb in een nieuwe frisse start met nieuwe frisse mensen
Zodat ze nóg minder aangemoedigd wordt om eindelijk eens een boek te pakken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Soempie het volgende:
Heb wel m'n familie gevraagd niet elk gesprek te beginnen met de vraag wanneer ik (her)tentamens heb en hoe die dan gegaan zijn.![]()
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:52 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zodat ze nóg minder aangemoedigd wordt om eindelijk eens een boek te pakken!
Kloptquote:
Je betaalt sowieso altijd maar één keer collegegeldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:40 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, dat ik straks niet ik weet niet hoeveel collegegeld betaal ofzo
was er vandaag ook rond die tijdquote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:26 schreef appelsjap het volgende:
kan iemand mij vertellenw aar het bestuursgebouw is? Moet daar om 14:00 zijn.
??? ik moet alleen nog even mijn diploma halen (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef sjeppert het volgende:
wanneer begint het college jaar 2009-2010
ik hoor pas 31 augustus of ik wordt toegelaten tot de opleiding (master)
Iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:39 schreef sjeppert het volgende:
ja ik zat te twijfelen tussen twee masters
voor de vakantie ingeschreven voor de ene, in de vakantie gaan twijfelen en dus besloten voor master numero twee te kiezen. Maar door de vakantie periode enzo was de aangewezen persoon niet bereikbaar en nu moet het nog voor de examen commissie besproken worden. En dit kan dus pas op 31 augustus. Maar moet dus eerst schakelprogramma van 30 ects doen, misschien dat deze vakken niet allemaal in het eerste weken beginnen??
ik zie je wel de 28ste (mylene ben je toch) op de diploma uitreiking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |