abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71874660
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef sjeppert het volgende:
wanneer begint het college jaar 2009-2010

ik hoor pas 31 augustus of ik wordt toegelaten tot de opleiding (master)
??? ik moet alleen nog even mijn diploma halen ( _! die krijg ik pas de 28ste hop ik dan)en een kopie daarvan inleveren... raar dat ze dat dan pas laten weten... schooljaar begint de 31 ste dus
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71874859
ja ik zat te twijfelen tussen twee masters
voor de vakantie ingeschreven voor de ene, in de vakantie gaan twijfelen en dus besloten voor master numero twee te kiezen. Maar door de vakantie periode enzo was de aangewezen persoon niet bereikbaar en nu moet het nog voor de examen commissie besproken worden. En dit kan dus pas op 31 augustus. Maar moet dus eerst schakelprogramma van 30 ects doen, misschien dat deze vakken niet allemaal in het eerste weken beginnen??

ik zie je wel de 28ste (mylene ben je toch) op de diploma uitreiking
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_71874935
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:39 schreef sjeppert het volgende:
ja ik zat te twijfelen tussen twee masters
voor de vakantie ingeschreven voor de ene, in de vakantie gaan twijfelen en dus besloten voor master numero twee te kiezen. Maar door de vakantie periode enzo was de aangewezen persoon niet bereikbaar en nu moet het nog voor de examen commissie besproken worden. En dit kan dus pas op 31 augustus. Maar moet dus eerst schakelprogramma van 30 ects doen, misschien dat deze vakken niet allemaal in het eerste weken beginnen??

ik zie je wel de 28ste (mylene ben je toch) op de diploma uitreiking
Idd

Dus niet moleculaire levenswettenschappen nee? Heb je alles al af? verslag enzo en portfolio.... ik bijna _! op het laatste moment ook he...
pi_71875052
nee geen moluculaire levenswetenschappen...ben beetje klaar met het lab gebeuren op DNA/eiwit gebied enzo

ik wil nu dus milieu en natuurwetenschappen doen.
Verslag had ik laatste stagedag al ingeleverd, alleen nog portfolio maken/ inelkaar zetten. Eigenlijk alleen nog reflectieverslag en alles in een map stoppen. En volgende week vrijdag afstuderen....
pi_71875120
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 13:45 schreef sjeppert het volgende:
nee geen moluculaire levenswetenschappen...ben beetje klaar met het lab gebeuren op DNA/eiwit gebied enzo

ik wil nu dus milieu en natuurwetenschappen doen.
Verslag had ik laatste stagedag al ingeleverd, alleen nog portfolio maken/ inelkaar zetten. Eigenlijk alleen nog reflectieverslag en alles in een map stoppen. En volgende week vrijdag afstuderen....
Netjes.... mijn laatste stagedag stond ik nogmaals uurtje of 5 op he lab (dat was een zondag ) ik moest dus veel afmaken toen ik in NL was..... Maar portfolio en verslag zijn beiden bijna af IK moet de 26ste pas
pi_71875264
Goed bevallen de stage?? Schotland zat je toch samen met nog iemand ?

zijn er niet zoveel die ook moleculaire levenswetenschappen gaan doen of wel?
pi_71875713
jazeker...!!!! Samen met Els ( dat is minder goed bevallen ), maar zeker leuk jah! wel heel errg hard gewerkt en veuls te veel overuren gedraaid! heb meer weekenden wel gewerkt dan niet laat maar zeggen en volgens mij zijn er veel mensen die medische biologie ofzo gaan doen, maar nog niemand gehoord voor moleculaire levenswetenschappen nee maar heb er wel zin an! introductie komt eraan
pi_71885752
Ik ga vanaf september de master Communicatiewetenschap doen aan de Radboud Universiteit.. Ben benieuwd Hiervoor Communicatie aan de HAN (Arnhem) gestudeerd.
Even een vraagje, zijn de tentamens altijd gewoon tijdens de laatste weken van de periode? Wil dit even weten omdat ik een weekend weg wil plannen in november en wel zeker wil weten dat ik dan geen tentamens heb... Kon nergens vinden wanneer de tentamens plaats vinden, maar heb wel een planning van de semesters/periodes gevonden.
pi_71885839
jah volgens mij wel
pi_71885865
Als het niet in blokken is verdeeld dan wel
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 01:40:39 #161
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71970034
Scriptie ingeleverd vandaag
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:54:29 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_71972012
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:40 schreef Wheelgunner het volgende:
Scriptie ingeleverd vandaag
Master?

Gefeliciteerd
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:06:15 #163
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_71973211
Bachelor, maar die achter de rug hebben is ook fijn
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 10:08:40 #164
30252 Soempie
Procreating
pi_71973248
Zeker. En nu op naar de master.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_72098962
nog een week en een dag en dan begint alles weer
Ja doei.
pi_72140705
Hai

Laat ik me hier ook maar eens melden! Het komende half jaar volg ik het schakelprogramma informatiekunde als mijn HBO-minor Gisteren aansluitend aan de intreedag nog met thalia meegeweest naar een chinees en een bier'proeverij'

Nu wel een beetje brakkie op mijn werk, maar het was 't zeker waard
pi_72142335
hey ben jij die maat van Gerko?

Ja doei.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 15:25:21 #168
167923 appelsjap
All the above
pi_72142376
Word men nu nog toegelaten voor een studie? Heb me vrijdag ingeschreven maar nog steeds geen antwoord gehad.
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72142424
ik zou even bellen met de studentenbalie
Ja doei.
pi_72142509
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
hey ben jij die maat van Gerko?

Niet dat ik weet Eerlijk gezegd weet ik van bijna niemand de naam Wel heb ik bij begin van het bierdrinken twee naar links vanaf jou gezeten! (even je fobo gecheckt )
pi_72142608
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Niet dat ik weet Eerlijk gezegd weet ik van bijna niemand de naam Wel heb ik bij begin van het bierdrinken twee naar links vanaf jou gezeten! (even je fobo gecheckt )
ah jij! hoi
Ja doei.
pi_72142736
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ah jij! hoi
Hai Was 't nog laat geworden gisteren?
pi_72144461
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef appelsjap het volgende:
Word men nu nog toegelaten voor een studie? Heb me vrijdag ingeschreven maar nog steeds geen antwoord gehad.
Volgens mij is het sowieso een chaos daar.

Seriously, mijn vooropleiding kon niet geverifieerd worden, dus ik moest zorgen voor een gewaarmerkte kopie van mijn VWO diploma en cijferlijst. Hier twee mailtjes van de studenten administratie:
quote:
24 augustus:

Beste student,

Ik heb een VWO cijferlijst van je ontvangen, maar niet het bijbehorende diploma. Je dient alsnog een gewaarmerkte kopie van dit diploma naar ons toe te sturen.

Ons adres is:
quote:
25 augustus:

Beste student,

Ik heb een VWO diploma van je ontvangen, maar niet de bijbehorende cijferlijst. Je dient alsnog een gewaarmerkte kopie van deze cijferlijst naar ons toe te sturen.

Ons adres is:
Ja, sorry, maar dan is er toch écht iets flink mis met je administratie gok ik zo.

En dat komt dan nog bovenop die tig andere mailtjes van de universiteit én van Studielink dat ik me nog niet volledig ingeschreven zou hebben, en dat ik formuliertje zus en zo nog even in moet vullen, terwijl ik dat allemaal al lang en breed gedaan heb.

Maar, zojuist alsnog een mailtje gehad van Studielink dat de universiteit mijn vooropleiding nu geverifieerd heeft (best wel knap, de universiteit zelf mailt mij 10 minuten eerder nog van niet namelijk ) en dat ik nu officieel ingeschreven ben.

Het zal mij benieuwen.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:46:09 #174
167923 appelsjap
All the above
pi_72145007
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou even bellen met de studentenbalie
Heb ze net gebeld, en ja je kan altijd starten. Maar heb een halfuur in de wacht gestaan en ben één ding vergeten te vragen.
1 september begint de studie, maar ik ben tot 5 september fulltime werken, iets wat ik niet op/af kan zeggen op het moment. Hier MOET ik heen. Is dat een probleem?
En verder heb ik geen uitleg gehad over hoe het werkt met hoorcolleges enzo, en dat je je moet inschrijven, blabla. Volgens de stundentenbalie ga ik daar geen uitleg meer over krijgen. -.-
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_72145015
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 16:28 schreef Omniej het volgende:
-knip-
Ze waren mijn pasfoto kwijtgeraakt, en ik heb twee studentnummers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')