??? ik moet alleen nog even mijn diploma halen (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:29 schreef sjeppert het volgende:
wanneer begint het college jaar 2009-2010
ik hoor pas 31 augustus of ik wordt toegelaten tot de opleiding (master)
Iddquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:39 schreef sjeppert het volgende:
ja ik zat te twijfelen tussen twee masters
voor de vakantie ingeschreven voor de ene, in de vakantie gaan twijfelen en dus besloten voor master numero twee te kiezen. Maar door de vakantie periode enzo was de aangewezen persoon niet bereikbaar en nu moet het nog voor de examen commissie besproken worden. En dit kan dus pas op 31 augustus. Maar moet dus eerst schakelprogramma van 30 ects doen, misschien dat deze vakken niet allemaal in het eerste weken beginnen??
ik zie je wel de 28ste (mylene ben je toch) op de diploma uitreiking
Netjes.... mijn laatste stagedag stond ik nogmaals uurtje of 5 op he lab (dat was een zondagquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:45 schreef sjeppert het volgende:
nee geen moluculaire levenswetenschappen...ben beetje klaar met het lab gebeuren op DNA/eiwit gebied enzo
ik wil nu dus milieu en natuurwetenschappen doen.
Verslag had ik laatste stagedag al ingeleverd, alleen nog portfolio maken/ inelkaar zetten. Eigenlijk alleen nog reflectieverslag en alles in een map stoppen. En volgende week vrijdag afstuderen....
Master?quote:
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
heyben jij die maat van Gerko?
ah jij! hoiquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:30 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Niet dat ik weetEerlijk gezegd weet ik van bijna niemand de naam
Wel heb ik bij begin van het bierdrinken twee naar links vanaf jou gezeten! (even je fobo gecheckt
)
Volgens mij is het sowieso een chaos daar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:25 schreef appelsjap het volgende:
Word men nu nog toegelaten voor een studie? Heb me vrijdag ingeschreven maar nog steeds geen antwoord gehad.
quote:24 augustus:
Beste student,
Ik heb een VWO cijferlijst van je ontvangen, maar niet het bijbehorende diploma. Je dient alsnog een gewaarmerkte kopie van dit diploma naar ons toe te sturen.
Ons adres is:
Ja, sorry, maar dan is er toch écht iets flink mis met je administratie gok ik zo.quote:25 augustus:
Beste student,
Ik heb een VWO diploma van je ontvangen, maar niet de bijbehorende cijferlijst. Je dient alsnog een gewaarmerkte kopie van deze cijferlijst naar ons toe te sturen.
Ons adres is:
Heb ze net gebeld, en ja je kan altijd starten. Maar heb een halfuur in de wacht gestaan en ben één ding vergeten te vragen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou even bellen met de studentenbalie
Ze waren mijn pasfoto kwijtgeraakt, en ik heb twee studentnummersquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:28 schreef Omniej het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |