Ik kijk niet echt veel BNN, maar ik vind ze best leuke programma's hebben soms.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Penisbaard het volgende:
Klinkt als een slecht BNN programma, iets wat ik dus niet hoef te zien.
Televisie is dood. (behalve Discovery en Comedy Central)quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:55 schreef Fortitudo het volgende:
de vergelijking trekken tussen pokeren en ordinair stelen
Vind ik ook wel, Dennis vs Valerio vond ik stiekem best vermakelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik kijk niet echt veel BNN, maar ik vind ze best leuke programma's hebben soms.
Sterretje gezocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Vind ik ook wel, Dennis vs Valerio vond ik stiekem best vermakelijk![]()
Is VPRO. Feest voor de geest.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef Penisbaard het volgende:
Klinkt als een slecht BNN programma, iets wat ik dus niet hoef te zien.
Gewoon leuk dom vermaak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Prima rukvoer, maar inhoudelijk minder
idd zeker met deze uitsprakenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef Ada. het volgende:
Ik vraag me af hoe lang hij z'n baantje bij gemeente Den Haag kan houden.
Rembo en Rembo!!!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zenden ze dit soort troep serieus uit bij de VPRO? Geef mij m'n Rembo en Rembo terug
Zo iemand wil je toch niet op je werkplek hebben? Ik zou de reacties wel willen zien van zijn collega's bij de gemeente. Niemand neemt hem nog serieus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
idd zeker met deze uitspraken
als hij een jatmogelijkheid zag deed hij het
lekker vooruitzicht bij gemeente met allemaal laptops en andere elektronica op kantoor![]()
![]()
Rembo en Rembo blijft eeuwig leven, net als MJ's muziekquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anders blijf je nog even in 1992 leven.
Wat een wanuitspraakquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
*zet Corry Konings op met Mooi Was Die Tijd.*quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pubers van nu weten echte series en echte muziek niet meer op waarde te schatten.....quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat een wanuitspraak![]()
Rembo & Rembo. Beste. Serie. Ooit.
Hear hearquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zenden ze dit soort troep serieus uit bij de VPRO? Geef mij m'n Rembo en Rembo terug
Rembo & Rembo was zeker leuk, maar je kunt niet eeuwig 1 programma blijven uitzenden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:06 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat een wanuitspraak![]()
Rembo & Rembo. Beste. Serie. Ooit.
Dat zegt de generatie voor jou ook over jou.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Pubers van nu weten echte series en echte muziek niet meer op waarde te schatten.....
Met Rembo & Rembo kan dat wel, dat blijft eeuwig goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Rembo & Rembo was zeker leuk, maar je kunt niet eeuwig 1 programma blijven uitzenden.
Ik ga toch maar eens dit weekend voor de dvd-box kijken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Dit echt veruit de smerigste ui Rembo & Rembo, en dat voor een kinderprogramma, die bejaarden![]()
DAT DIT KON IN NEDERLAND![]()
Zie ik daar nou een Z@p-logo? Is het nog wel op de TV?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
Dit echt veruit de smerigste ui Rembo & Rembo, en dat voor een kinderprogramma, die bejaarden![]()
DAT DIT KON IN NEDERLAND![]()
Een jaar of 5 geleden nog wel, maar Z@p bestaat volgens mij al wel zo lang hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zie ik daar nou een Z@p-logo? Is het nog wel op de TV?
Eeuwig zonde dat we nu al die Belgische kabouterbagger op de televisie hebben, voor Rembo & Rembo bleef je thuis.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Een jaar of 5 geleden nog wel, maar Z@p bestaat volgens mij al wel zo lang hoor.
QFT, op zondagochtend gewoon lekker chill voor de tv R&R checken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat we nu al die Belgische kabouterbagger op de televisie hebben, voor Rembo & Rembo bleef je thuis.
dude, je topic ligt van de rails en gaat er met geen mogelijkheid meer op komen.quote:
Villa Achterwerkquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:24 schreef Penisbaard het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_villaprogramma.27s
Wat een heldenlijst
Te laatquote:
???!!??!??! Leugensquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:25 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hoewel de villa ook een hoop slechte meuk had![]()
Ik weet de namen zo niet meer maar bv Taarten van Abel was echt zo slecht en saai, een homofiel die dan met een kind een taart ging maken. Maar ook Toscane vond ik niet leuk, of Oma Hondje, Madame Babaquote:
helddddddddquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik weet de namen zo niet meer maar bv Taarten van Abel was echt zo slecht en saai, een homofiel die dan met een kind een taart ging maken. Maar ook Toscane vond ik niet leuk, of Oma Hondje, Madame Baba,
Wat alles dan weer goedmaakte was:
Rembo & Rembo, veruit de beste! Presentatie van Van Rossum (en een beetje van Oirschot en Roos), misdaad gezocht, Buurman en Buurman, Erwassus, Zaai en een heleboel middelmatige WTF meuk zoals Achtertuin van Jan Wolkers, Schepper de Schep, Waknouzie en dat soort shit
De tuin van Jan Wolkers... ideale stoner tvquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik weet de namen zo niet meer maar bv Taarten van Abel was echt zo slecht en saai, een homofiel die dan met een kind een taart ging maken. Maar ook Toscane vond ik niet leuk, of Oma Hondje, Madame Baba,
Wat alles dan weer goedmaakte was:
Rembo & Rembo, veruit de beste! Presentatie van Van Rossum (en een beetje van Oirschot en Roos), misdaad gezocht, Buurman en Buurman, Erwassus, Zaai en een heleboel middelmatige WTF meuk zoals Achtertuin van Jan Wolkers, Schepper de Schep, Waknouzie en dat soort shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |