BECAUSE I CAN !quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Druktemaker het volgende:
TS is toch die verrader?
Waarom PRAAT jij trouwens ALTIJD met zoveel woorden in CAPS?
Die komen nog niet eens als er bij je is ingebroken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Kafka. het volgende:
Ik zou de politie bellen.
Zijn er echt nog mensen die een fluitketel gebruiken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nooit last van gehad.
Maar ja; een fluitketel heeft ook geen elektriciteit nodig om water aan de kook te brengen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen die een fluitketel gebruiken?
Is dat zo? Dacht dat een waterkoker veel efficiënter was, weliswaar een hoog wattage maar ook sneller klaar minder warmteverlies toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Gas is vele malen goedkoper als die 1000 watt waterkoker.
Ik heb na 14 jaar fukking een zonnebril nodig nog steeds om het element te bekijken , en dan moet ik ontkalken .......quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef IJsblock het volgende:
TS faalt, je weet toch dat je elke keer VOOR je water kookt, er een tablet van dit erin moet mikken:
[ afbeelding ]
Je moet de fluitketel ook niet ramvol met water doen, maar net zoveel als je nodig hebt. Plus een beetje extra wat verdampt terwijl het de ketel laat fluiten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht dat een waterkoker veel efficiënter was, weliswaar een hoog wattage maar ook sneller toch?
Waterkoker is ook efficiënter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht dat een waterkoker veel efficiënter was, weliswaar een hoog wattage maar ook sneller klaar minder warmteverlies toch?
Oh toch wel dus, was al bijna van plan om de fluitketel weer te gebruiken.quote:
Inductie is wellicht duurder. Gas niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh toch wel dus, was al bijna van plan om de fluitketel weer te gebruiken.![]()
Hier hebben we inductie in huis btw, dus weet niet of dat uitmaakt voor het rendement van een fluitketel.
Kijk, DAAR heb ik wat aan !quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
Een waterkoker die maar 14 jaar meegaat
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!
Ja, laten we de politie bellen, zo'n verwarmingselemt in de handen van een gek is natuurlijk levensgevaarlijk!quote:
Ik heb een peniskoker sinds lange tijd en hij was gratis!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef Ada. het volgende:
Ik heb een waterkoker die 7 jaar oud is, gekocht voor 8 euro.
Mijn maat kan ik nergens vinden , XXXXXXXXXL bestaat nog nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb een peniskoker sinds lange tijd en hij was gratis!
¤ 69 ???????? WTF ????????????????????quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Rosbief het volgende:
Tefal Vitesse, 10 jaar oud, Blokker, gekocht voor fl 69,-
Gulden!! Pik, met de fl van florijnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef luciano het volgende:
[..]
¤ 69 ???????? WTF ????????????????????
Ik zit gelijk in een dip nu ik deze prijs zie , TXS!![]()
Even patsen met mijn waterkoker:quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef luciano het volgende:
[..]
¤ 69 ???????? WTF ????????????????????
Ik zit gelijk in een dip nu ik deze prijs zie , TXS!![]()
IJsblockquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even patsen met mijn waterkoker:
[ afbeelding ]
¤89,99 incl BTW.
Daar is het nu IETS te laat voor vrees ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Athmozz het volgende:
meet je weerstand door
als deze nog ok is gewoon een ander schakelaartje ertussen & je kan weer 14 jaar verder :p
Smaakt dat water in deze koker naar diamanten ? of aardbeien ? of naar ..... ? of naar ????quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¤89,99 incl BTW.
Dat dus. 14 jaar, fucking hell zo lang gaat m'n hond nog niet mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
Een antieke waterkoker proberen te reparerern
Die dingen kosten 2 euro ofzo tegenwoordig
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
Een antieke waterkoker proberen te reparerern
Die dingen kosten 2 euro ofzo tegenwoordig
Kun je daar ook water mee koken dan ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dus. 14 jaar, fucking hell zo lang gaat m'n hond nog niet mee.
Siemensquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
¤89,99 incl BTW.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |