Oh toch wel dus, was al bijna van plan om de fluitketel weer te gebruiken.quote:
Inductie is wellicht duurder. Gas niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh toch wel dus, was al bijna van plan om de fluitketel weer te gebruiken.![]()
Hier hebben we inductie in huis btw, dus weet niet of dat uitmaakt voor het rendement van een fluitketel.
Kijk, DAAR heb ik wat aan !quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:54 schreef ouderejongere het volgende:
Een waterkoker die maar 14 jaar meegaat
DAT DIT KAN IN NEDERLAND !!!
Ja, laten we de politie bellen, zo'n verwarmingselemt in de handen van een gek is natuurlijk levensgevaarlijk!quote:
Ik heb een peniskoker sinds lange tijd en hij was gratis!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:02 schreef Ada. het volgende:
Ik heb een waterkoker die 7 jaar oud is, gekocht voor 8 euro.
Mijn maat kan ik nergens vinden , XXXXXXXXXL bestaat nog nietquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:04 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik heb een peniskoker sinds lange tijd en hij was gratis!
¤ 69 ???????? WTF ????????????????????quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:03 schreef Rosbief het volgende:
Tefal Vitesse, 10 jaar oud, Blokker, gekocht voor fl 69,-
Gulden!! Pik, met de fl van florijnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef luciano het volgende:
[..]
¤ 69 ???????? WTF ????????????????????
Ik zit gelijk in een dip nu ik deze prijs zie , TXS!![]()
Even patsen met mijn waterkoker:quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef luciano het volgende:
[..]
¤ 69 ???????? WTF ????????????????????
Ik zit gelijk in een dip nu ik deze prijs zie , TXS!![]()
IJsblockquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even patsen met mijn waterkoker:
[ afbeelding ]
¤89,99 incl BTW.
Daar is het nu IETS te laat voor vrees ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:16 schreef Athmozz het volgende:
meet je weerstand door
als deze nog ok is gewoon een ander schakelaartje ertussen & je kan weer 14 jaar verder :p
Smaakt dat water in deze koker naar diamanten ? of aardbeien ? of naar ..... ? of naar ????quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even patsen met mijn waterkoker:
[ afbeelding ]
¤89,99 incl BTW.
Dat dus. 14 jaar, fucking hell zo lang gaat m'n hond nog niet mee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
Een antieke waterkoker proberen te reparerern
Die dingen kosten 2 euro ofzo tegenwoordig
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
Een antieke waterkoker proberen te reparerern
Die dingen kosten 2 euro ofzo tegenwoordig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |