BECAUSE I CAN !quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Druktemaker het volgende:
TS is toch die verrader?
Waarom PRAAT jij trouwens ALTIJD met zoveel woorden in CAPS?
Die komen nog niet eens als er bij je is ingebroken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Kafka. het volgende:
Ik zou de politie bellen.
Zijn er echt nog mensen die een fluitketel gebruiken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nooit last van gehad.
Maar ja; een fluitketel heeft ook geen elektriciteit nodig om water aan de kook te brengen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Zijn er echt nog mensen die een fluitketel gebruiken?
Is dat zo? Dacht dat een waterkoker veel efficiënter was, weliswaar een hoog wattage maar ook sneller klaar minder warmteverlies toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:42 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Gas is vele malen goedkoper als die 1000 watt waterkoker.
Ik heb na 14 jaar fukking een zonnebril nodig nog steeds om het element te bekijken , en dan moet ik ontkalken .......quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef IJsblock het volgende:
TS faalt, je weet toch dat je elke keer VOOR je water kookt, er een tablet van dit erin moet mikken:
[ afbeelding ]
Je moet de fluitketel ook niet ramvol met water doen, maar net zoveel als je nodig hebt. Plus een beetje extra wat verdampt terwijl het de ketel laat fluiten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht dat een waterkoker veel efficiënter was, weliswaar een hoog wattage maar ook sneller toch?
Waterkoker is ook efficiënter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:44 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Is dat zo? Dacht dat een waterkoker veel efficiënter was, weliswaar een hoog wattage maar ook sneller klaar minder warmteverlies toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |