En weer eentje die de kern ontwijktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:45 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ja, vertel dat maar aan de mensen wiens auto in de fik is gestoken. Kijken of ze het met je eens zijn
De kern is toch dat een linkse burgermeester weigert in te grijpen wanneer een paar *edit: scheldwoord* auto's voor een politiebureau in de fik steken. Dichter bij de kern kun je echt niet komen hoor.quote:
alweer apen ? heb je weer behoefte aan een racistische scheldpartij ?quote:
Jij beweert dat Cohen niet ingrijpt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:34 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
De kern is toch dat een linkse burgermeester weigert in te grijpen wanneer een paar berberapen auto's voor een politiebureau in de fik steken. Dichter bij de kern kun je echt niet komen hoor.
Tip: ga naar de gevonden voorwerpen en zoek je verstand, als je zelf daar omheen draait.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:34 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
De kern is toch dat een linkse burgermeester weigert in te grijpen wanneer een paar berberapen auto's voor een politiebureau in de fik steken. Dichter bij de kern kun je echt niet komen hoor.
Zwak antwoord als je over spelling gaat zeuren wat bewust op de volksuitspraak is geschreven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik pretendeer niks, "Dr." Nikita... Maar ik weet tenminste wel hoe ik woorden moet spellen als ik ze wil gebruiken.
Hangt ervan af hoe je het bekijkt. De SP stelde gastarbeiders (zo heette dat toen nog) voor de keuze: Aanpassen en meedoen of terug naar waar je vandaan komt. Als je er voor zou kiezen om definitief terug te gaan werd er gekeken naar het bedrag wat je de afgelopen jaren aan sociale premies had betaald. Als het definitief zo was dat je dus nooit meer aanspraak zou doen op de sociale voorzieningen in Nederland kon je een soort afkoopsom krijgen bij je vertrek.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:01 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Ja het zou best kunnen dat ze op de problemen wezen. Maar ik vraag me af wat hun oplossing was. Was dat niet ehhh... geef ze 75.000 gulden vertrekpremie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |