Je hebt gelijk ideeen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Mirjam het volgende:
da's goed verdienen
Heb je het nu over boven of beneden?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik wil best 4 uur lang met je knuffelen voor 350 euro. Voor 400 euro mag je zelfs mijn haar aanraken, als je het maar niet verneukt
Je kan ook een vriendinnetje zoeken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
Serieuze reacties graag, zou ik voor hetzelfde geld ook iemand kunnen krijgen die wel "Ik hou van je" wil zeggen?
Moet het per se een meisje zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
Serieuze reacties graag, zou ik voor hetzelfde geld ook iemand kunnen krijgen die wel "Ik hou van je" wil zeggen?
Nee, maar de enige mannen die wilden waren homo's en die wilden het alleen voor homoseks. Daar zit ik niet op te wachten, ik wil alleen knuffelen en liefde voelen.quote:
En zijn relatie met Martin Roubos niet te vergeten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:55 schreef liefie_ het volgende:
Dit moet nep zijn
Vooral gezien het fobo er achter en zo
Ik wil wel, ben hetero.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar de enige mannen die wilden waren homo's en die wilden het alleen voor homoseks. Daar zit ik niet op te wachten, ik wil alleen knuffelen en liefde voelen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Gezien je fobo is 350 nog een koopje..
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef CherryLips het volgende:
Gezien je fobo is 350 nog een koopje..
Jij voelt liefde als een prostituee op commando zegt dat ze van je houdt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Nee, maar de enige mannen die wilden waren homo's en die wilden het alleen voor homoseks. Daar zit ik niet op te wachten, ik wil alleen knuffelen en liefde voelen.
Nee, daarom juist. Het klonk allemaal te geforceerd, ik wil graag iemand die het wel zo zegt dat het echt klinktquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:25 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Jij voelt liefde als een prostituee op commando zegt dat ze van je houdt?
Ja hoor, met alle liefde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:38 schreef Penisbaard het volgende:
Was het dé Queen? Zo niet, fail!quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:24 schreef Penisbaard het volgende:
[INSERT HEEL VERHAAL VAN TS OVER BLABLABLA]
Maar jij voelt dus liefde als iemand voor geld acteert dat ze van je houdt?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Penisbaard het volgende:
Nee, daarom juist. Het klonk allemaal te geforceerd, ik wil graag iemand die het wel zo zegt dat het echt klinkt
Zielig wil ik het niet noemen, eerder onwetend.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef Beach het volgende:
Zullen er mensen zijn die echt zo zielig zijn?
Wat kansloos! Hij heeft helemaal niets veranderdquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef Faithfulness het volgende:
Mooie copy/paste van het Omerta forum zeg!
[ afbeelding ]
lees de 3e post boven jequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Joe-Momma het volgende:
![]()
![]()
HAHAHAH LOSER!!!!! 350 euro voor een knuffel... SUKKEL!!!!
Shitttttt how low can you go???
On-ge-lo-velijk!!!!!!
Wat een flapdrol ben je en dan durf je nog te posten!!! HAHAHA
Pis bijna in me broek!!! Gozah joh!!!
GET A LIFE!!!
Pfffff sommige mensen posten om het posten en als ze niks verzinnen kunnen plegen ze maar plagiaat...quote:
Like wtfquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef Faithfulness het volgende:
Mooie copy/paste van het Omerta forum zeg!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |