Plus dat, ik hou niet eens van knuffelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Aaaaaaaaaaah, rot op met die knuffels, wij willen neuken!
Eh ik zal erover nadenken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat genereus van je! heeft ze daar zelf ook nog wat over te zeggen dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb meloenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nu aan de aardbeien. Je krijgt altijd de beste combo's als je geen zin hebt om boodschappen te doen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb een erfenis gekregen van mijn opa die in december is overleden. Nou ja, niet van mijn opa zelf dus, die heeft weinig gegeven but you catch my drift. Omdat ik het van mijn moeder niet op De Grote Hoop mocht gooien, moest er iets zinnigs mee doen, heb ik er maar een grote plasma tv van besteld. Heb ik tenminste een blijvende herinnering, ik doe wel 10 jaar met dat ding, mijn eerste tv die ik ooit heb gekocht, toen ik 14 was, staat hier immers ook nog steeds.
Nee, geen zinquote:
Wacht, ik trek even wat 'makkelijkers' aan.quote:
Met prosciuttohamquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
Deze TT is speciaal voor mrbox?
[..]
Ik heb meloen
Heb ik ook nog, maar dan zit ik wel vol denk ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
Deze TT is speciaal voor mrbox?
[..]
Ik heb meloen
Ik wel, kheb net m'n natte spijkerbroek uitgedaan.quote:
Tof maar een plasma ? (of noem je het zo en is het stiekem een LCDquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb een erfenis gekregen van mijn opa die in december is overleden. Nou ja, niet van mijn opa zelf dus, die heeft weinig gegeven but you catch my drift. Omdat ik het van mijn moeder niet op De Grote Hoop mocht gooien, moest er iets zinnigs mee doen, heb ik er maar een grote plasma tv van besteld. Heb ik tenminste een blijvende herinnering, ik doe wel 10 jaar met dat ding, mijn eerste tv die ik ooit heb gekocht, toen ik 14 was, staat hier immers ook nog steeds.
quote:
Welke film?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lag dus álweer te slapen tijdens een film![]()
En mijn katten zijn boos en in de war.
En inderdaad, sex graag, geen knuffels nu.
Liever serrano of coburger gerooktquote:
Dat past er hier altijd in, haha.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heb ik ook nog, maar dan zit ik wel vol denk ik
Plasma ftwquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tof maar een plasma ? (of noem je het zo en is het stiekem een LCD)
[..]
daar ben jij toch veel te moe voor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lag dus álweer te slapen tijdens een film![]()
En mijn katten zijn boos en in de war.
En inderdaad, sex graag, geen knuffels nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |