abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:13:07 #201
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70848207
Wijnaldum gewoon behouden en op de klassieke manier wegdoen voor een bedrag boven de ¤10 miljoen a.u.b.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_70848262
quote:
Been: "Vertrek Wijnaldum is onbespreekbaar"

vrijdag 10-07-2009-
FSV

Feyenoord is niet van plan Georginio Wijnaldum te gebruiken als ruilobject voor welke transfer dan ook, zoals vrijdag in een landelijk ochtendblad werd gesuggereerd. ‘Dat is totale waanzin’, laat trainer Mario Been desgevraagd weten. ‘Een vertrek van Wijnaldum is volledig onbespreekbaar. Hier hoeven de supporters zich écht geen zorgen over te maken.’

Georginio Wijnaldum heeft vrijdagochtend in Tegelen apart van de groep getraind. De jonge middenvelder verliet een dag eerder de groepstraining al voortijdig, omdat hij last had van wat kleine pijntjes die hij op woensdag had opgelopen in het oefenduel met BSV Limburgia. De donderdag eveneens eerder gestopte Luis Pedro trainde vrijdagochtend wel voluit mee, terwijl doelman Kamil Contofalsky, die afgelopen week op proef was, alweer in het vliegtuig richting Rusland zat. Aanstaande zondag heeft hij competitieverplichtingen bij zijn club Zenit Sint Petersburg. Vrijdagmiddag om 16.00 uur staat de volgende groepstraining in Limburg op het programma.

‘Het heeft in deze fase van het seizoen geen zin om risico’s te nemen’, legde Wijnaldum na afloop van de door hem afgewerkte individuele training uit waarom hij apart van de groep trainde. ‘Het gaat erom dat ik fit aan de start van competitie verschijn. Op korte termijn sluit ik weer aan bij de groep.’

Wijnaldum is een van de spelers die zich vorige week pas aansloot bij de selectie van trainer Mario Been, die de jonge Rotterdammer vanwege interlandverplichtingen langer vrijaf had gegeven. ‘De eerste trainingsweek was vrij intensief’, zei de middenvelder. ‘Ik heb in mijn vakantie voornamelijk uitgerust, want het voorbije seizoen was best lang en zwaar. Daarom had ik het wel even nodig om lekker bij te komen.’

Binnen de selectie behoorde Wijnaldum vorig seizoen tot de spelers met de meeste speelminuten. Het was voor de middenvelder een leerzaam jaar, maar geen garantie dat hij onder Been weer kan rekenen op een basisplaats. ‘Ik zal het allemaal opnieuw moeten laten zien’, zei Wijnaldum. ‘De prestaties van vorig seizoen zijn geweest, iedereen begint weer op nul. Of ik speel zal grotendeels aan mezelf liggen. Ik zal hard moeten werken tijdens de trainingen en wedstrijden om mezelf te verbeteren en dan is het vervolgens aan de trainer of hij me opstelt. Bang voor concurrentie ben ik niet. Die ga ik gerust aan.’

‘Mijn persoonlijke doelstelling voor het nieuwe jaar is mezelf blijven ontwikkelen’, keek Wijnaldum vooruit. Tijdens het vorige seizoen kwam hij voornamelijk als rechteraanvaller in actie en eindigde uiteindelijk op vier doelpunten in 33 duels. ‘Dat zal beter moeten’, zei hij. ‘Ik zal voor het doel rustiger moeten worden. Hier praat ik geregeld met Roy Makaay over, hij haalt dan bepaalde situaties tijdens wedstrijden en trainingen terug. Heel leerzaam. Daarnaast zal ik constanter moeten worden. Ik denk dat dit vooral een kwestie is van meer volwassen worden als voetballer. Het herkennen van bepaalde situaties en vervolgens op basis daarvan de juiste keuzes maken.’

In tegenstelling tot berichtgeving in diverse media heeft Feyenoord overigens ook nog geen definitief besluit genomen over Kamil Contofalsky, de Slowaakse keeper die afgelopen week op proef was. Been: ‘We hadden Kamil graag zaterdag nog eens in actie gezien tegen VVV, maar omdat Zenit zondag competitieverplichtingen heeft, moest hij terug naar Rusland. Komende woensdag heeft hij ook nog een bekerduel, dus dan kunnen we hem evenmin testen. De deur naar Feyenoord is voor hem echter nog niet gesloten. Dat hebben we hem ook laten weten. De komende weken zullen we verder kijken wat we op dit vlak kunnen doen.’
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:19:10 #203
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70848391
quote:
In tegenstelling tot berichtgeving in diverse media heeft Feyenoord overigens ook nog geen definitief besluit genomen over Kamil Contofalsky, de Slowaakse keeper die afgelopen week op proef was. Been: ‘We hadden Kamil graag zaterdag nog eens in actie gezien tegen VVV, maar omdat Zenit zondag competitieverplichtingen heeft, moest hij terug naar Rusland. Komende woensdag heeft hij ook nog een bekerduel, dus dan kunnen we hem evenmin testen. De deur naar Feyenoord is voor hem echter nog niet gesloten. Dat hebben we hem ook laten weten. De komende weken zullen we verder kijken wat we op dit vlak kunnen doen.’
Ritmo
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_70848448
Alsof Wijnaldum uberhaupt naar AZ toe wil

Maak ik ook helemaal geen zorgen om verder
pi_70848493
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef Happel het volgende:

[..]

Ritmo
Hier zou ik juist nog kwader om moeten worden, weer een ander verhaal. Je kunt toch ook Beenhakker of Vlemmings ofzo naar Rusland sturen om hem goed te bekijken trouwens?
-
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:36:35 #206
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_70848966
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Hier zou ik juist nog kwader om moeten worden, weer een ander verhaal. Je kunt toch ook Beenhakker of Vlemmings ofzo naar Rusland sturen om hem goed te bekijken trouwens?
Gelukkig is ook maar een stuk of 4 keer door Been verteld dat er pas een goed beeld over hem kan komen door hem in de trainingen te testen. Een keeper bekijken bij één wedstrijd kan heel gemakkelijk een vertekend beeld geven.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_70849394
quote:

[..]

In Rusland speelt hij geen wedstrijden waarop je hem zou kunnen beoordelen lijkt mij.
pi_70849414
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:36 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Gelukkig is ook maar een stuk of 4 keer door Been verteld dat er pas een goed beeld over hem kan komen door hem in de trainingen te testen. Een keeper bekijken bij één wedstrijd kan heel gemakkelijk een vertekend beeld geven.
Ze hebben hem nu op trainingen getest, én kunnen hem in Rusland nog bekijken.
-
pi_70849429
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

In Rusland speelt hij geen wedstrijden waarop je hem zou kunnen beoordelen lijkt mij.
De komende weken dus wel toch?
-
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:55:13 #210
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_70849500
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

quote:
MALAFEEV TO MISS FOUR MATCHES
Zenit new captain Vyacheslav Malafeev will have to miss the next four games because of injury troubles.
En een derde keeper hebben ze volgens mij niet. (Uiteraard wel wat in de jeugd lopen)
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:55:35 #211
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_70849512
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:52 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ze hebben hem nu op trainingen getest, én kunnen hem in Rusland nog bekijken.
2 trainingen, poeh he.

pi_70849542
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

[..]

En een derde keeper hebben ze volgens mij niet. (Uiteraard wel wat in de jeugd lopen)
Dat maakt het wel een stuk logischer ja. Die wedstrijd is trouwens te zien op sport1
pi_70849555
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:55 schreef Tomasso het volgende:

[..]

2 trainingen, poeh he.

Plus een oefenwedstrijd en dus nog wedstrijden in Rusland.
-
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:01:32 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70849724
quote:

[..]

Feijenoord geeft geen ander verhaal. Jij interpreteert alles gewoon fout.
Elite
Tegen TTIP
pi_70849815
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:01 schreef Happel het volgende:

[..]

Feijenoord geeft geen ander verhaal. Jij interpreteert alles gewoon fout.
Jawel, gisteren was ie niet te betalen.
-
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:07:47 #216
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_70849934
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:04 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Jawel, gisteren was ie niet te betalen.
Waar heeft Feyenoord dat gezegd
pi_70850268
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:07 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Waar heeft Feyenoord dat gezegd
"Financieel wordt het lastig"?
-
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:20:58 #218
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_70850402
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:17 schreef Ritmo het volgende:

[..]

"Financieel wordt het lastig"?
Dan wordt er toch niet gezegd dat ze hem niet willen? Dus dan is er toch geen sprake van dat er ander verhaal wordt opgehangen door Feijenoord?
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:23:55 #219
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70850520
Ik denk dat jullie uiteindelijk gewoon met Mulder de competitie in gaan.
Denk toch dat die Slowaak het niet gaat worden, zeker gezien de bewoordingen als financieel lastig en dergelijke. Krijg ook niet het gevoel dat ze echt graag willen.
Tenzij de berichten over Didulica waar zijn.
pi_70850581
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 15:20 schreef Happel het volgende:

[..]

Dan wordt er toch niet gezegd dat ze hem niet willen? Dus dan is er toch geen sprake van dat er ander verhaal wordt opgehangen door Feijenoord?
Klopt, maar eerst was ie te duur en nu kunnen ze hem niet goed testen.

Maar goed, Been is anders naar de pers dan z'n voorgangers (ook met Cissé toen). Als Van Marwijk had gezegd dat het financieel lastig zou worden, kon je er vanuit gaan dat ie niet meer kwam... Misschien dat ik daar nog even aan moet wennen.
-
  vrijdag 10 juli 2009 @ 15:29:04 #221
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70850677
Voor Feyenoord is momenteel elke speler natuurlijk financieel lastig.
pi_70853045
Trouwens tof dat we Patrick Paauwe weer terugzien in de eredivisie dit seizoen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 10 juli 2009 @ 16:41:42 #223
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70853228
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 16:36 schreef heiden6 het volgende:
Trouwens tof dat we Patrick Paauwe weer terugzien in de eredivisie dit seizoen.
Eén van de laatste 02'ers.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:22:16 #224
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_70856460
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:14 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Been
Het is helemaal niet zo moeilijk openheid van zaken te geven en duidelijk te zijn blijkbaar. Net zoals in de zaak Boukhari.
quote:
Paauwe moet VVV-Venlo helpen met ervaring

VVV-Venlo presenteerde vrijdagmiddag Patrick Paauwe. De Eredivisionist neemt de vijfvoudig international over van Borussia Mönchengladbach. Paauwe tekende voor één seizoen. VVV verlengt het contract automatisch als de club zich komend seizoen handhaaft.

Het naar de Eredivisie gepromoveerde VVV hoopt met Paauwe een ervaren speler voor in de defensie te hebben aangetrokken. 'Ik heb er ontzettend veel zin in, en hoop dat ik het waar kan maken op het veld', vertelde de 33-jarige verdediger nadat hij had getekend in Venlo.

Paauwe voetbalde onder meer voor PSV, De Graafschap, Feyenoord, Fortuna Sittard en Valenciennes voordat hij twee jaar geleden naar Gladbach vertrok. Hij liet deze week zijn contract met Die Fohlen ontbinden. Hij kwam niet meer voor in de plannen van coach Michael Frontzeck en mocht vertrekken.

VVV oefent zaterdag tegen Feyenoord, maar hoogstwaarschijnlijk zal Paauwe dan nog niet meespelen met de Venlonaren. Hij zou nog niet fit genoeg zijn om aan te treden.
Paauwe
Zie hem nog in zn ondergoed over het veld crossen met die vlag.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:01:44 #225
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_70857532
Leuke club ook voor Paauwe, absoluut versterking voor VVV, maar dat terzijde...

Fijn dat Been redelijk adrem reageert op belachelijke geruchten (Boukhari, Wijnaldum)!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')