Dat sowieso.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:16 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Alweer
Denk niet dat de fans hier blij mee zullen zijn , mocht dit werkelijk gebeuren alhoewel je met Lens wel een goede en jinge spits in huis heb
Probeer die ene zin nog maar eens een keer te lezen..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:40 schreef buddyb het volgende:
wijnaldum--je grootste aanvallend ingestelde talent--ruilen voor lens en daar bovenop nog een bedrag betalen.
kan niet waar zijn.
Oh ja. En waarom betalen we bij de bakker dan nog met geld?quote:
Dat dus. Wijnaldum moet je pas over 2/3 jaar verkopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:45 schreef Kopbal het volgende:
Je moet sowieso Wijnaldum niet verkopen aan een Nederlandse club. Punt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:36 schreef Kopbal het volgende:
Wat foto's van die 'metamorfose'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:36 schreef Kopbal het volgende:
Wat foto's van die 'metamorfose'.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de 'schade' nog eens verhaald wordt op een supporter, kan diegene geld vragen vanwege zijn fakkel op de postersquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef ursel het volgende:
[..]De fakkels zijn verboden, maar toch zie je ze altijd terug op de sfeer foto's..
Al verzorgt Koebrugge aankomend seizoen niet mee de catering, maar een of ander vaag bedrijf waarvan ik de naam ben vergeten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:33 schreef Ruud het volgende:
[..]
Oh ja. En waarom betalen we bij de bakker dan nog met geld?
Munten hebben een waarde, net zoals geld dat heeft.
Die debielen van Koebrugge kunnen gewoon niet rekenen, dan duurt het inderdaad lang ja.
Weet ik, Number 1quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Al verzorgt Koebrugge aankomend seizoen niet mee de catering, maar een of ander vaag bedrijf waarvan ik de naam ben vergeten.
Dat is wel een minpuntje inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef Kopbal het volgende:
Wat is er trouwens mis met Hand in Hand voor Feyenoord één?
Handen hoog voor Rood en Wit
dat komt toch uit dat liedje ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:45 schreef Kopbal het volgende:
Wat is er trouwens mis met Hand in Hand voor Feyenoord één?
Handen hoog voor Rood en Wit
Ik hoop dat ze veiligheidsglas hebben in het Maasgebouwquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:27 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als dit gebeurd vrees ik een hete zomer!
Ga je dan rellen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze veiligheidsglas hebben in het Maasgebouw
wat een kneusquote:Jon Dahl Tomasson zal de oefenwedstrijd van komende zaterdag tegen VVV-Venlo aan zich voorbij moeten laten gaan. De Deen heeft een gekneusde enkel overgehouden aan het afgelopen oefenduel met BSV Limburgia, zo maakte onderzoek in het ziekenhuis donderdag duidelijk. Naar verwachting zal Tomasson een dag of vijf uit de roulatie zijn. Hij zal komende dinsdag gewoon met Feyenoord mee afreizen naar het trainingskamp in Portugal.
Tomasson moest zich afgelopen woensdag na ongeveer een kwartier spelen laten vervangen, nadat hij lelijk op zijn enkel was geraakt terwijl hij de 0-1 binnenschoot. De wedstrijd tegen Limburgia eindigde uiteindelijk in 0-12 voor de Rotterdammers.
oeps. had haast.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:43 schreef ursel het volgende:
[..]
Probeer die ene zin nog maar eens een keer te lezen..
Wat heb jij met het maasgebouw gekquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze veiligheidsglas hebben in het Maasgebouw
Nee gekneusd. Hij is vol op z'n enkel geraakt toen hij scoorde, gewoon pech.quote:
Hij verkoopt graag stoere praatjes over dat hij daar stenen door de ruiten gooit, that's it.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:09 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Wat heb jij met het maasgebouw gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |