Ik hoop dat dit een troll isquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind Miley Cyrus wel de nieuwe vrouwelijke King of Pop. Ze roeleert.
Madonna? Bitch pleasequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef Locusta het volgende:
Editie NL vond dat niet, ze lieten beelden zien waarop die producer Bolland dat vond.
Overigens vind ik dat Madonna de enige is die hem op kan volgen en daarna sterft het koningschap uit.... tegenwoordig bijna alleen maar pulp
Madonna heeft tenminste (ooit in een ver verleden) nog goede dingen laten horen.quote:
Madonna is denk ik toch één van de weinigen die in de buurt komt. Maar MJ zat toch duidelijk op een hoger niveau.quote:
Michael Jackson was ook geen lekker dingquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:36 schreef defabiman het volgende:
Lady GaGa,
Wat een lelijke snol is dat zeg...
Niets dat ook maar te vergelijken is met Thriller.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Madonna heeft tenminste (ooit in een ver verleden) nog goede dingen laten horen.
Lady GaGa helemaal niets.
Dát is waar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Niets dat ook maar te vergelijken is met Thriller.
De videoclip of het album?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Niets dat ook maar te vergelijken is met Thriller.
Die laatste, moest dat nouquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef Anywhere het volgende:
Topic is niet compleet zonder plaatjes
Michael Jackson
[ afbeelding ]
Lady GaGa
[ afbeelding ]
Sorry? Kijk eens naar de best verkochte albums op wikipedia:quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:05 schreef Heathen. het volgende:
[..]
De videoclip of het album?
Qua album is het maar middelmatig.
Om het compleet te makenquote:
Oh sorry, ik dacht dat we het over kwaliteit hadden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:08 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Sorry? Kijk eens naar de best verkochte albums op wikipedia:
http://en.wikipedia.org/w(...)ing_albums_worldwide
Ben ik het stiekem wel mee eens. De meeste muziek die tegenwoordig op de radio is is gewoon herrie. Lady GaGa is een van de weinigen die het nog wat kan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:07 schreef Aestivate het volgende:
Lady Gaga kan trouwens wel goed zingen.
Klopt, is veel live materiaal te vinden op Youtube.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:07 schreef Aestivate het volgende:
Lady Gaga kan trouwens wel goed zingen.
Dan is het ook zeker geen slecht album. Er zijn maar weinig albums met zo veel goede nummers.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:09 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat we het over kwaliteit hadden.
Die laatste 2 zijn gewoon van die roddelprogramma's, en hebben het alleen maar over beroemdheden. EditieNL probeert 'infotainment' te presenteren, wat nog veel zieliger is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef Shoombak het volgende:
EditieNL/Boulevard/Shownieuws
Nederlandse wannabe media, sterf
Weinig artiesten die zo goed live kunnen zingen. Jammer dat haar normale liedjes en clips zwaar kut zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ben ik het stiekem wel mee eens. De meeste muziek die tegenwoordig op de radio is is gewoon herrie. Lady GaGa is een van de weinigen die het nog wat kan.
Je weet zelf ook wel dat dat een kulargument is. De helft van het album heeft goede nummers waarvan er waarschijnlijk twee de tand des tijds kunnen doorstaan. Off the wall was toch echt een tandje beter. Thriller was niet zo bijzonder als men wil doen geloven. En er zijn met gemak 500000 albums die boven thriller uit steken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:11 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Dan is het ook zeker geen slecht album. Er zijn maar weinig albums met zo veel goede nummers.
Ik zeg niet dat het het beste album was, ik vind het zelf ook niet het beste album van Michael. Toch blijft Thriller zeker een kwaliteitsalbum.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat een kulargument is. De helft van het album heeft goede nummers waarvan er waarschijnlijk twee de tand des tijds kunnen doorstaan. Off the wall was toch echt een tandje beter. Thriller was niet zo bijzonder als men wil doen geloven. En er zijn met gemak 500000 albums die boven thriller uit steken.
welke nummers van 'off the wall' vind jij goed? ik alleen 'rock with you'.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Je weet zelf ook wel dat dat een kulargument is. De helft van het album heeft goede nummers waarvan er waarschijnlijk twee de tand des tijds kunnen doorstaan. Off the wall was toch echt een tandje beter. Thriller was niet zo bijzonder als men wil doen geloven. En er zijn met gemak 500000 albums die boven thriller uit steken.
Ik denk dat ik dan gewoon de lat te hoog houdt. Het is een leuk album hoor, maar na eenmaal beluisteren heb ik het wel weer gehad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:19 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het het beste album was, ik vind het zelf ook niet het beste album van Michael. Toch blijft Thriller zeker een kwaliteitsalbum.
Waar heb jij de afgelopen tijd gezeten?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:22 schreef Rosbief het volgende:
Ze oogt wel neukbaarder dan MJ, maar heb eerlijk gezegd nog nooit van haar gehoord.
- Don't Stop 'Til You Get Enoughquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
welke nummers van 'off the wall' vind jij goed? ik alleen 'rock with you'.
Oh serieus? Dat afschuwelijke lied ken ik wel ja, tenenkrommende kutmuziekquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:24 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Waar heb jij de afgelopen tijd gezeten?
De live-versie is wel beter, maar deze zal herkenbaarder zijn![]()
Ja, of Quincy Jones met Michael Jackson.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:25 schreef Heathen. het volgende:
[..]
- Don't Stop 'Til You Get Enough
- Get on the Floor
- Off the Wal
Voor mij lijkt het altijd wel dat hoe verder je in de tijd gaat hoe kinderachtiger zijn albums worden. Dit was een volwassener album dan Thriller. En laat ik het maar niet over dat flauwe album 'Bad' hebben. Hij heeft gewoon veel geluk gehad met Quincy Jones want normaliter tsjah..
En nu de live versie die een paar posts hoger staatquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Oh serieus? Dat afschuwelijke lied ken ik wel ja, tenenkrommende kutmuziek![]()
![]()
Is toch geen vergelijking met MJ dit
Het verschil heb je duidelijk kunnen merkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, of Quincy Jones met Michael Jackson.
Tja, er zijn zoveel artiesten die na een legendarisch album alleen nog maar matige albums uitbrengen. Dat wil niet zeggen dat de Michael Jackson 'geluk' had. Billie Jean heeft hij bijvoorbeeld zelf geschreven en gecomponeerd, is dat dan geluk?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:27 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het verschil heb je duidelijk kunnen merkenDat werden zeíkerige kútnummers.
Maar die is toch ook nog niet dood?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:30 schreef Droomert het volgende:
Hoezo opvolger, Elvis had toch ook geen opvolger.
Hij heeft alleen de baslijn 'geschreven' en de teksten. Vervolgens is er toen echt tijden over gedaan om daar iets normaals van te maken.. Billie Jean had niet zo aardig geklonken als M.J. zijn bemoeienis groot was geweest. Dat werd het later natuurlijk wel bij het volgende album...quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Tja, er zijn zoveel artiesten die na een legendarisch album alleen nog maar matige albums uitbrengen. Dat wil niet zeggen dat de Michael Jackson 'geluk' had. Billie Jean heeft hij bijvoorbeeld zelf geschreven en gecomponeerd, is dat dan geluk?
Oké kan, maar dat neemt niet weg dat voor zowel Quincy Jones als Michael Jackson geldt dat na hun samenwerking ze beiden zichzelf niet meer hebben kunnen overtreffen. Om te zeggen dat Michael Jackson lijkt me dan kort door de bocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:32 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Hij heeft alleen de baslijn 'geschreven' en de teksten. Vervolgens is er toen echt tijden over gedaan om daar iets normaals van te maken.. Billie Jean had niet zo aardig geklonken als M.J. zijn bemoeienis groot was geweest. Dat werd het later natuurlijk wel bij het volgende album...
Thriller zou eerst 'starlight night' gaan heten.... Zonder de input van Jones had je een lief en zacht ' itsa staaaaarliiiiight.. a starlight night! ' ballad gehoord.
De samenwerking was groter dan de som der delen. Maar michael had er echt niet een grote vinger in de pap.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oké kan, maar dat neemt niet weg dat voor zowel Quincy Jones als Michael Jackson geldt dat na hun samenwerking ze beiden zichzelf niet meer hebben kunnen overtreffen. Om te zeggen dat Michael Jackson lijkt me dan kort door de bocht.
Ik weet wel wie ik zou doenquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:06 schreef Anywhere het volgende:
Topic is niet compleet zonder plaatjes
Michael Jackson
[ afbeelding ]
Lady GaGa
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef Anywhere het volgende:
[..]
Ben ik het stiekem wel mee eens. De meeste muziek die tegenwoordig op de radio is is gewoon herrie. Lady GaGa is een van de weinigen die het nog wat kan.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:15 schreef Shoombak het volgende:
ik zie wel een overeenkomst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pardon?quote:
Gaga ook niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:04 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Michael Jackson was ook geen lekker ding
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Gaga ook niet.
Ooit foto's zonder make up gezien?![]()
![]()
Toegegeven, in Pokerface ziet ze er af en toe focking lekker uit. Maar make up + editing doen veel.
En paparazzi, wat een kutlied zegze zong dat ene liedje wel leuk akoestisch en daarmee kon ze haar stem wel showen. . .maar noch de album versie nog de akoestische versie van paparazzi zijn goed te noemen, haar stem past er echt niet bij en het is alsof ik naar mijn zus luister (en die heeft niet bepaald de beste stem
)
Dat ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:27 schreef DretoX het volgende:
Snap de drang nooit om een 'opvolger' of een 'vervanger' te vinden voor iemand.
Tja, die Bolland, die weet ook zo veel van hits maken af hè.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef Locusta het volgende:
Editie NL vond dat niet, ze lieten beelden zien waarop die producer Bolland dat vond.
Overigens vind ik dat Madonna de enige is die hem op kan volgen en daarna sterft het koningschap uit.... tegenwoordig bijna alleen maar pulp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |