Dat dus.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Het feit dat de koning dood is, is in dit geval niet relevant. Hij blijft de koning.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Het feit dat de koning dood is, is in dit geval niet relevant. Hij blijft de koning.
Zelfde hier. Iets beters zal er in mijn ogen niet komen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Er waren 2 Kings voor mij... Elvis & Michael
Madonna, U2 om er twee te noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:06 schreef catfish het volgende:
vroeger waren er iconen zoals The Beatles, Elvis, Abba, Michael Jackson,... tegenwoordig heb ik alsmaar meer de indruk dat die tijd voorbij is
ik zou geen enkele artiest/groep kunnen noemen van de laatste 10 jaar die de populariteit kan claimen van bovenstaanden
Ik kan deze twee toch echt, écht niet vergelijken met de iconen van vroeger.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Madonna, U2 om er twee te noemen.
Het gaat er toch om hoe populair ze zijn. Ik heb niks met Elvis de Pelvis.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:17 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
Ik kan deze twee toch echt, écht niet vergelijken met de iconen van vroeger.
props voor de humorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:08 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Madonna, U2 om er twee te noemen.
Naja, ik ken in mijn omgeving (daar kan het ook aan liggen natuurlijk) echt 0,0 fans van Madonna en U2.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:18 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Het gaat er toch om hoe populair ze zijn. Ik heb niks met Elvis de Pelvis.
Maar het zijn wel artiesten die nog steeds enorm goed verkopen, een enorm aantal fans hebben en zonder moeite complete stadions uitverkopen zonder een zielige schim te zijn van wat ze ooit waren. Daarnaast is een band als U2 nog steeds inovatief, Madonna ook. Een waardige opvolger voor Michael Jackson is er niet, en die zal ook niet snel komenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
Naja, ik ken in mijn omgeving (daar kan het ook aan liggen natuurlijk) echt 0,0 fans van Madonna en U2.
Gelukkig zijn er veel verschillen in muziek. Als iedereen alleen maar Michael Jackson kan waarderen is het ook een beetje saai.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:20 schreef Spacylectro het volgende:
[..]
Naja, ik ken in mijn omgeving (daar kan het ook aan liggen natuurlijk) echt 0,0 fans van Madonna en U2.
Nou ik denk dat dat toch wel een kracht is van deze 2 kings of pop...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:25 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er veel verschillen in muziek. Als iedereen alleen maar Michael Jackson kan waarderen is het ook een beetje saai.
Nee, deze artiesten zeker niet. Ze zijn goed hoor, laat daar geen twijfel over bestaan. maar ze zullen geen pop geschiedenis schrijven zoals Michael dat deed. Ik denk ook niet dat wij nog gaan meemaken dat een artiest dat wel gaat doenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef SoldMayor het volgende:
Justin Timberlake, Chris Brown, The Dream. ?
Nee weet ik veel er zijn op dit moment geen artiesten die veel beter zijn dan een ander.
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
En er is nooit een nieuwe The King gekomen. Net zoals ik diverse pogingen ga zien om de titel King of Pop te grijpen die allemaal op niets uit gaan komen. Michael heeft en houdt die titel.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mick Jaggerquote:Op woensdag 8 juli 2009 00:41 schreef Zwansen het volgende:
Net zoals er in de NBA nooit een tweede MJ zal komen, komt die ook in de muziek er niet. Period.
Dat dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:37 schreef Rnnz het volgende:
Michael Jackson is en blijft de enige King of Pop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |