Ik hoop dat dit een troll isquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:46 schreef Juicyhil het volgende:
Ik vind Miley Cyrus wel de nieuwe vrouwelijke King of Pop. Ze roeleert.
Madonna? Bitch pleasequote:Op woensdag 8 juli 2009 18:54 schreef Locusta het volgende:
Editie NL vond dat niet, ze lieten beelden zien waarop die producer Bolland dat vond.
Overigens vind ik dat Madonna de enige is die hem op kan volgen en daarna sterft het koningschap uit.... tegenwoordig bijna alleen maar pulp
Madonna heeft tenminste (ooit in een ver verleden) nog goede dingen laten horen.quote:
Madonna is denk ik toch één van de weinigen die in de buurt komt. Maar MJ zat toch duidelijk op een hoger niveau.quote:
Michael Jackson was ook geen lekker dingquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:36 schreef defabiman het volgende:
Lady GaGa,
Wat een lelijke snol is dat zeg...
Niets dat ook maar te vergelijken is met Thriller.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Madonna heeft tenminste (ooit in een ver verleden) nog goede dingen laten horen.
Lady GaGa helemaal niets.
Dát is waar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Niets dat ook maar te vergelijken is met Thriller.
De videoclip of het album?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Niets dat ook maar te vergelijken is met Thriller.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |