Ik werd uitgelokt sorry.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik dacht dat je serieuzer zou gaan posten
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:54 schreef RitseB het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_of_brothers_ii.html
Band of Brothers 2
quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:54 schreef RitseB het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_of_brothers_ii.html
Band of Brothers 2
De legende is terugquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:07 schreef disjfa het volgende:
bitches
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De legende is terug![]()
Vet tof dat Disjfa terug is ook al haat hij mij
Post der koningen!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom kom je hier dan weer? Het lukte je niet om weg te blijven, maar de SC mag wel weg van jou?
Als je nou gewoon terug weggaat heb jij geen last meer van de SC en hebben wij geen last meer van jou
HELD!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er serieus aan te denken om een abbo te kopen door die ventquote:Op donderdag 9 juli 2009 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Post der koningen!!
Ik had me voorgenomen niet meer op die droeftoeter te reageren maar het loopt de spuigaten uit..
Volgens mij huurt Danny AQuila in om Fok! Abo's te verkopen zodat ik hem écht kan filteren..
Nog nooit gehad. Een huisgenoot van mij werkt in een Sushi restaurant. Hij heeft wel een keer wat meegenomen, ik was die avond niet thuis. Maar iedereen die ervan gegeten had was ziekquote:
Dat zegt meer over die sushi bar waar hij werkt dan over de sushi zelfquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nog nooit gehad. Een huisgenoot van mij werkt in een Sushi restaurant. Hij heeft wel een keer wat meegenomen, ik was die avond niet thuis. Maar iedereen die ervan gegeten had was ziek
Sushi lijkt me lekkerquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:13 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die sushi bar waar hij werkt dan over de sushi zelf
Eet het met regelmaat en nog nooit ziek van geworden..
Heb er zin in
Dat is wel een beetje tegenstrijdig hoor... 'lekker sushi'...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |