quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
Zonet politie aan de deur gehad, ik zou troep zoals vuilniszakken en afval na hun zeggen over de galerij naar boven gooien. Dat terwijl daar echt niks van klopt. Ik heb een vermoeden dat één van mijn buren achter deze kutstreek zitten.
Dus als je het doet voor ze het zeggen mocht het wel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
Zonet politie aan de deur gehad, ik zou troep zoals vuilniszakken en afval na hun zeggen over de galerij naar boven gooien. Dat terwijl daar echt niks van klopt. Ik heb een vermoeden dat één van mijn buren achter deze kutstreek zitten.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
Rustig aan jij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat open jij een kuttopics zeg.
'na hun zeggen'quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
ik zou troep zoals vuilniszakken en afval na hun zeggen over de galerij naar beneden gooien. Dat terwijl daar echt niks van klopt. Ik heb een vermoeden dat één van mijn buren achter deze kutstreek zitten.
QFTquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
M.i. is TS één van de grotere mongolen op dit forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |