Kan niet missen!!quote:
Dit is een niet meer dan normale reactie als je standaard in zo'n lange kutrij moet staan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
1. Er staan twee tyfus lange rijen bij de kassa. Nu kwam er achter mij een jongen en een meisje staan die alleen twee pakjes drinken willen kopen. Ik ben de beroerdste niet, dus ik zeg: ' Ga maar voor hoor.' Zij vragen aan de vrouw voor mij of zij even voor mogen waarop zij antwoordt: ' JA hallo! Iedereen moet op zijn beurt wachten hier!' Zelf had ze een hele kar propvol spek, diepvries nasi, wat er verder niets toe doet, maar ze was wel dik.
Ja man, Jumbo is echt zó goedkoop!quote:
Gerookte forel van de aldiquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:36 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik weet niet... Er is in principe niks mis met Aldi snacks en dranken. Maar de vers en houdbaar afdeling... Ik vind het niet te vreten.
quote:
Niet alles is daar te toen nee. Hier is het iets van 50% Aldi/Lidl, 30% Kaufland (D) en 20% C1000/Plusquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die hun complete boodschappen doen bij Aldi/Lidl, te smerig voor woorden.![]()
Dan behoor je ook tot het asociale kankertuig, schijnbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dit is een niet meer dan normale reactie als je standaard in zo'n lange kutrij moet staan.
Jumbo is dé goedkoopste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja man, Jumbo is echt zó goedkoop!Scheelt misschien 2% met Albert Heijn ofzo.
TS speelt WoW.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
Niks mis met de Aldi of de Lidl. Ik, als student met een laag budget, doe daar regelmatig mijn boodschappen. Mijn klacht gaat dan ook niet over de winkelketens zelf, maar over het volk dat daar zijn boodschappen doet.
Natuurlijk ben ik aan het generaliseren en ik weet heus wel dat er ook degelijke mensen hun boodschappen daar doen. Ik heb het dan ook niet over hen, maar over een bepaalde groep in de bevolking. Eigenlijk verdienen deze mensen een eigen klasse, nog onder proletariërs: asociale kanker tuig.
Ja, je komt ook weleens tegen in de AH, Vomar e.d., maar nooit in de epic hoeveelheden zoals je ze in de Aldi/Lidl ziet. Ik zal een paar voorbeelden geven van het gedrag van deze untermenschen:
1. Er staan twee tyfus lange rijen bij de kassa. Nu kwam er achter mij een jongen en een meisje staan die alleen twee pakjes drinken willen kopen. Ik ben de beroerdste niet, dus ik zeg: ' Ga maar voor hoor.' Zij vragen aan de vrouw voor mij of zij even voor mogen waarop zij antwoordt: ' JA hallo! Iedereen moet op zijn beurt wachten hier!' Zelf had ze een hele kar propvol spek, diepvries nasi, wat er verder niets toe doet, maar ze was wel dik.
2. Mensen die in iedere brood moeten knijpen om te kijken of het vers is. Ja, lekker dan. Nu mag degene die na jou komt een ingedeukt brood kopen.
3. Wat zijn ze lelijk jongen. Dat is geen gedrag, ik weet het. Ik bedoel, lelijke mensen zie je overal. Maar bij de Lidl/Aldi heb ik nooit een mooi meisje of een knappe jongen gezien. Nou ja, één mooi meisje. Maar die vond mij vast weer lelijk.
Klacht: asociale klanten bij de Aldi/Lidl.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ja, man. Want je bent echt asociaal en kankertuig als je je plaats opgeeft in een rij van 30 mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan behoor je ook tot het asociale kankertuig, schijnbaar.
Komt toch uit dezelfde fabriek als het AH en Jumbo brood.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:39 schreef kikoooooo het volgende:
Boeiend van dat brood. Als je brood van de aldi of lidl vreet heb je echt geen smaak
Alleen de kwaliteitseisen verschillen nogal heb ik het idee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:56 schreef Platina het volgende:
[..]
Komt toch uit dezelfde fabriek als het AH en Jumbo brood.
Nee, zoals ik zei hooguit 2% ofzo, over het totale assortiment gezien. Lekker lame dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik merk er geen fuck van ten opzichten van de ah.
precies en daarbij is het bij de jumbo betaald parkeren en zijn de aanbiedingen vaak uitverkocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee, zoals ik zei hooguit 2% ofzo, over het totale assortiment gezien. Lekker lame dus.
Kauflandquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Niet alles is daar te toen nee. Hier is het iets van 50% Aldi/Lidl, 30% Kaufland (D) en 20% C1000/Plus
Ik zie soms wel eens chicks bij de Aldi/Lidl, van die Oost Europese vaakquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
3. Wat zijn ze lelijk jongen. Dat is geen gedrag, ik weet het. Ik bedoel, lelijke mensen zie je overal. Maar bij de Lidl/Aldi heb ik nooit een mooi meisje of een knappe jongen gezien. Nou ja, één mooi meisje. Maar die vond mij vast weer lelijk.
Dat dus! En dan erger ik me rot aan mensen die hun varkenspootjes in nep-birkenstocks gepropt hebben en 10 pakjes sigaretten kopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:36 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik weet niet... Er is in principe niks mis met Aldi snacks en dranken. Maar de vers en houdbaar afdeling... Ik vind het niet te vreten.
Dat brood smaakt toch nergens naarquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
2. Mensen die in iedere brood moeten knijpen om te kijken of het vers is. Ja, lekker dan. Nu mag degene die na jou komt een ingedeukt brood kopen.
*RIL*quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef mieuwmieuw het volgende:
Ik tik altijd op de watermeloenen in de lidl om te kijken of ze hol zijn of niet.![]()
Lidl Cola
Lidl Ice Tea![]()
En zo is 't. Hoewel ook het andere snoep daar nog best te pruimen is vaak, recentelijk nog een zak prima smakende drop op de kop getikt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat brood smaakt toch nergens naar![]()
Bij de Aldi kom je alleen voor blikjes golden power, ijskoffie en knoppers
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:39 schreef Knormen het volgende:
Het ergste volk bij de Aldi zijn degenen die de boodscappen overhevelen in een Albert Heijn-tas zodat ze in hun VINEX-reservaat niet aan de buren hoeven te alten merken dat ze bij de Aldi komen...
Waar dan, bij de consumentenbond zeker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:15 schreef PietPrak het volgende:
wat wel opvalt is dat bij verschillende testen de produkten van de Lidl altijd hoog scoren.
Maar als je dan toch in die Aldi staat, kun je dan niet gewoon dan maar een kar vol gooien? Als je toch eenmaal besloten hebt je door die ellendige lange rijen te wringen, kun je gelijk even los gaan en goedkoop je meuk inslaan, ipv dat te doen met slechts 2 lasagnebakken. Toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:12 schreef Daniane het volgende:
Omg klacht 1 is zo gegrond.
Heb ik ook altijd, sta ik met 2 bakken lasagne ofzo te wachten, moet ik fucking lang wachten en niemand die zegt dat ik voor mag.Sterf.
Maar ik hoef niet meer naar de Aldi, want die lasagne is hetzelfde als die van het C1000 huismerk dus nu ga ik voortaan naar C1000.
quote:
Aan wie? Die Vinex-reservaat buurvrouw die daar dan ook net haar boodschappen doet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
![]()
Ze zullen er vast wel zijn. Maar vroeg of laat worden ze in de Aldi gesnapt... en leg het dan maar eens uit.
Dat brood is prima te doen hoor. Verder herken in de mensen in de klacht van TS volkomen, ik zie ze er ook regelmatig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:39 schreef kikoooooo het volgende:
Boeiend van dat brood. Als je brood van de aldi of lidl vreet heb je echt geen smaak
wat voegt dat 8x modaal toe?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
grappig, mijn man en ik samen verdienen een keer of 8 modaal, maar we kopen wekelijks bij de aldi.
Geslacht Manquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
grappig, mijn man en ik samen verdienen een keer of 8 modaal, maar we kopen wekelijks bij de aldi.
En? Twee flikkers die goed verdienen en smaak hebbenquote:
Zo zeg je dat niet!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En? Twee flikkers die goed verdienen en smaak hebben
Dat maak ik zelf wel uit, schatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zo zeg je dat niet!
Homo's, geen flikkers.
Oh, mijn god, zou ie homo zijn?quote:
Eensch. De helft van de mensen loopt er ook op slippers (geen teenslippers ofzo maar van die lelijke dingen die je normaal alleen thuis aan doet) en in trainingspak enzoquote:
Goed, en nu verspil ik mijn albert heijn gekochte coca colaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, mijn god, zou ie homo zijn?
Wat góed dat je daar met een smiley op gereageerd hebt, ik vind het ook echt niet kunnen.
Niks tegen homo's, zolang ik ze maar niet samen in een supermarkt hand in hand zie lopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, mijn god, zou ie homo zijn?
Wat góed dat je daar met een smiley op gereageerd hebt, ik vind het ook echt niet kunnen.
Stel je voor! Ze zouden toch niet ook boodschappen doen, net zoals normale mensen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, zolang ik ze maar niet samen in een supermarkt hand in hand zie lopen
Weet ik niet, misschien eten ze elkaars uitwerpselenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Stel je voor! Ze zouden toch niet ook boodschappen doen, net zoals normale mensen?
Want, je bent bang dat ze je vragen mee hand in hand te komen lopen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Niks tegen homo's, zolang ik ze maar niet samen in een supermarkt hand in hand zie lopen
Je probeert mij indirect te kwalificeren als een homohater, maar zelf vind je homo's dus abnormaal?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Stel je voor! Ze zouden toch niet ook boodschappen doen, net zoals normale mensen?
Ze doen maar waar ze zin in hebben, maar hand in hand lopen vind ik gewoon not done. Sowieso dat hele 'kijk mij nou homo zijn'quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Want, je bent bang dat ze je vragen mee hand in hand te komen lopen?
Maar ze mogen elkaar dus geen hand geven. Mogen ze elkaar wel af en toe aankijken, op de schouder kloppen, afwisselen met wie het karretje duwt en wie het boodschappenlijstje afvinkt?
Dit even zodat Piet weet waar hij rekening mee moet houden.
Homo's die hand in hand lopen, zeg, het moet niet gekker worden, hoor.
Dat heet sarcasme.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je probeert mij indirect te kwalificeren als een homohater, maar zelf vind je homo's dus abnormaal?
Suuuuurequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:51 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dus hetero's lopen ook alleen maar hand in hand uit te stralen "kijk mij hetero zijn"?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze doen maar waar ze zin in hebben, maar hand in hand lopen vind ik gewoon not done. Sowieso dat hele 'kijk mij nou homo zijn'![]()
Ja, want alle homo's doen het anaal.quote:Van mij mogen ze elkaar voor de rest anaal vernederen tot ze er dood bij neervallen, zolang ik er maar geen last van heb
Deze OP is legendarisch. Heldquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
Niks mis met de Aldi of de Lidl. Ik, als student met een laag budget, doe daar regelmatig mijn boodschappen. Mijn klacht gaat dan ook niet over de winkelketens zelf, maar over het volk dat daar zijn boodschappen doet.
Natuurlijk ben ik aan het generaliseren en ik weet heus wel dat er ook degelijke mensen hun boodschappen daar doen. Ik heb het dan ook niet over hen, maar over een bepaalde groep in de bevolking. Eigenlijk verdienen deze mensen een eigen klasse, nog onder proletariërs: asociale kanker tuig.
Ja, je komt ook weleens tegen in de AH, Vomar e.d., maar nooit in de epic hoeveelheden zoals je ze in de Aldi/Lidl ziet. Ik zal een paar voorbeelden geven van het gedrag van deze untermenschen:
1. Er staan twee tyfus lange rijen bij de kassa. Nu kwam er achter mij een jongen en een meisje staan die alleen twee pakjes drinken willen kopen. Ik ben de beroerdste niet, dus ik zeg: ' Ga maar voor hoor.' Zij vragen aan de vrouw voor mij of zij even voor mogen waarop zij antwoordt: ' JA hallo! Iedereen moet op zijn beurt wachten hier!' Zelf had ze een hele kar propvol spek, diepvries nasi, [wat er verder niets toe doet, maar ze was wel dik.
Klacht: asociale klanten bij de Aldi/Lidl.
Wat zijn jullie ervaringen?
Je hebt me eruit geluld, ok?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dus hetero's lopen ook alleen maar hand in hand uit te stralen "kijk mij hetero zijn"?
Het kan niet dat mensen dat uit genegenheid doen, het is in jouw ogen een statement?
[..]
Ja, want alle homo's doen het anaal.Oh, en alle homo's vallen ook op álle andere mannen, wist je dat al?
Dus als er een homo naar je kijkt, gewoon plat op de grond gaan liggen (keer ze nooit de rug toe), en wachten op heterohulp.
Okee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:15 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je hebt me eruit geluld, ok?
Ik heb mijn visie gegeven hoe ik er tegenaan kijk, maar ik wilde er verder geen hele discussie van maken
Je heb teveel gezopen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:17 schreef shmoopy het volgende:
Ik zie een gat in de markt (hihi, ik zei gat) voor supermarkten!
Elke, laten we zeggen, donderdagochtend 'homo-uurtje'.
Dan komen alle homo's shoppen, en dan zet de supermarkt songfevstivalliedjes op, en dan gaan de vakkenvullers heel giechelig praten zodat men zich meteen thuis voelt, en dan mogen ze zelfs hand in hand lopen.
Ja en jij bent er natuurlijk nooit geweestquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:18 schreef Kosta_Boda het volgende:
De aldi en lidl![]()
Mensen die daar ook maar voor 1 product naartoe gaan zijn uitschot![]()
Nee. Ik heb de appie om de hoek en de jumbo aan de andere kant van het winkelcentrumquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja en jij bent er natuurlijk nooit geweest
Mijn daar zijn de groentes weer niet te vreten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef shmoopy het volgende:
Vlees vind ik bijv lekkerder bij de slager
Dat heb ik nou weer met negers.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ze doen maar waar ze zin in hebben, maar hand in hand lopen vind ik gewoon not done. Sowieso dat hele 'kijk mij nou homo zijn'![]()
Van mij mogen ze elkaar voor de rest anaal vernederen tot ze er dood bij neervallen, zolang ik er maar geen last van heb
Voor het eerst dat dat ik moest lachen om 1 van je reacties/topicsquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn daar zijn de groentes weer niet te vreten.
Tot zover een mooie opbouw van je OpeningsPostquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
Natuurlijk ben ik aan het generaliseren en ik weet heus wel dat er ook degelijke mensen hun boodschappen daar doen. Ik heb het dan ook niet over hen, maar over een bepaalde groep in de bevolking.
Hier ga je dan grandioos onderuitquote:Eigenlijk verdienen deze mensen een eigen klasse, nog onder proletariërs: asociale kanker tuig.
En je was onder de indruk van dat antwoord? Zeker nooit echt een onbeschofte reactie gehad?quote:Ja, je komt ook weleens tegen in de AH, Vomar e.d., maar nooit in de epic hoeveelheden zoals je ze in de Aldi/Lidl ziet. Ik zal een paar voorbeelden geven van het gedrag van deze untermenschen:
Weer zo een huil-opmerking, brood is brood, je kauwt het toch ook aan stukken?quote:2. Mensen die in iedere brood moeten knijpen om te kijken of het vers is. Ja, lekker dan. Nu mag degene die na jou komt een ingedeukt brood kopen.
Jij studeert zeker net? Loos die middelbareschoolretoriek manquote:3. Wat zijn ze lelijk jongen. Dat is geen gedrag, ik weet het. Ik bedoel, lelijke mensen zie je overal. Maar bij de Lidl/Aldi heb ik nooit een mooi meisje of een knappe jongen gezien. Nou ja, één mooi meisje. Maar die vond mij vast weer lelijk.
Mijn klacht: Een (zoveelste) kutaso in de KLBquote:Klacht: asociale klanten bij de Aldi/Lidl.
Dat ik er geen Cola, chips en bier moet kopen, voor de rest proef ik niet echt duidelijke verschillenquote:Wat zijn jullie ervaringen?
Dat volk dat daar komt heeft toch allemaal een eigen plantage in hun woonwagen, het zou niet verkopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze zouden bij Aldi en Lidl wiet moeten verkopen.
Maar aan de andere kant zie ik hier bij de AH alleen maar alcoholisten vet goedkoop bier in trayen van 8 kopenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:42 schreef Rapaille het volgende:
Ik ga wel eens naar de Lidl omdat dat de dichtsbijzijnde supermarkt is maar het bevalt mij totaal niet.
Iedereen is er chagerijnig
Iedereen is er lelijk (ik niet natuurlijk)
Iedereen koopt er ongezond, smerig vreten (ik niet natuurlijk)
AH is ook irritant, daar komen bejaarden en huisvrouwen die daar de hele dag blijven zodat ze een praatje kunnen maken met de hele buurt. Gratis kopje koffie, koekje erbij. Ondertussen staan ze natuurlijk gruwelijk in de weg en blokkeren ze hele gangpaden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant zie ik hier bij de AH alleen maar alcoholisten vet goedkoop bier in trayen van 8 kopen
Moet je vooral in Z-Afrika wonenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:20 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dat heb ik nou weer met negers.
Ze mogen best neger zijn maar niet bij mij in de buurt. Dan moeten ze normaal doen.
Alle begin is moeilijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:28 schreef Sjeunie het volgende:
[..]
Voor het eerst dat dat ik moest lachen om 1 van je reacties/topics
En het mooie is dat jumbo niet de goedkoopste maar misschien wel de duurste supermarkt is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja man, Jumbo is echt zó goedkoop!Scheelt misschien 2% met Albert Heijn ofzo.
De Duitse Aldi is natuurlijk niet te vergelijken met de Nederlandse variant. De Duitse heeft een veel uitgebreider assortiment, veel betere versproducten en meestal zit er bij de uitgang ook nog een warme bakker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Euh, nou, nee, je hebt het verschil tussen de oranje en de blauwe aldi, de blauwe aldi of aldi noord, is de aldi die je in noordduitsland hebt, en in Nederland, die zijn vrijwel hetzelfde. De oranje aldi is in Zuidduitsland de aldi en die is idd beter dan de blauwe.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De Duitse Aldi is natuurlijk niet te vergelijken met de Nederlandse variant. De Duitse heeft een veel uitgebreider assortiment, veel betere versproducten en meestal zit er bij de uitgang ook nog een warme bakker.![]()
De Nederlandse is wel vrij karig en voor groente en fruit hoef je er al helemaal niet naartoe.
Voedselbank heeft alleen A merken, dus daar zullen de aldi bashers zich prima thuisvoelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aldi = voedselbank waar je bij de uitgang moet betalen
wtf? Je eet toch niet die kant en klare lasagne van de aldi?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:12 schreef Daniane het volgende:
Omg klacht 1 is zo gegrond.
Heb ik ook altijd, sta ik met 2 bakken lasagne ofzo te wachten, moet ik fucking lang wachten en niemand die zegt dat ik voor mag.Sterf.
Maar ik hoef niet meer naar de Aldi, want die lasagne is hetzelfde als die van het C1000 huismerk dus nu ga ik voortaan naar C1000.
is aldi sud beter dan nord? Heb in zo'n aldi in zuid duitsland (maar ook bij de lidl) tijdens de zomervakantie gewoon ver beschimmelde broden zien liggen! Bij de kaufland en tohm mart was dat probleem er niet, daar wist men gewoon vers brood op een goede manier aan te biedenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, nou, nee, je hebt het verschil tussen de oranje en de blauwe aldi, de blauwe aldi of aldi noord, is de aldi die je in noordduitsland hebt, en in Nederland, die zijn vrijwel hetzelfde. De oranje aldi is in Zuidduitsland de aldi en die is idd beter dan de blauwe.
In de buurt van winterswijk heb je trouwens het 3 aldi punt. In winterswijk de Nederlandse aldi, in Borken aldi Nord en in Bocholt de Aldi Sued
Waar staat dat ik in Zuid Afrika woon? pisvlekquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:57 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Moet je vooral in Z-Afrika wonendroplul
Hahaha serieus? Verkopen ze daar wel die van Delicato?? Die is echt heerlijk hoor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:23 schreef daniman het volgende:
[..]
wtf? Je eet toch niet die kant en klare lasagne van de aldi?Die is niet te eten man! Heb em eens gekocht en heb meer dan de helft weggegooid omdat ik hem naar afwasmiddel vond smaken
Besteed een tikkie meer en koop Lasagnette. Makkelijk te maken, je hoeft alleen gehakt en melk erbij te hebben en je hebt een heeeerlijk maailtje
Hahaha, Jumbo geen aanbiedingen? Zeker wel. Wel in het filiaal waar ik werk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:31 schreef Veive het volgende:
[..]
En het mooie is dat jumbo niet de goedkoopste maar misschien wel de duurste supermarkt is.
Ze hebben namelijk geen aanbiedingen, en daar is de winst te behalen. Niet in 0,01 euro per product.
Dan moet jij in zeist wonen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:11 schreef Mylene het volgende:
En daarna lekker naar de Action.
Bij de Lidl trouwens nooit last van de rijen, de regel ''3 in de rij kassa erbij'' wordt hier wel goed nageleefd.
Doe niet zo opgefokt man.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:07 schreef Onbegrijpelijk het volgende:
jullie doen allemaal wel zo lullig over mensen die al hun boodschappen doen vies voor woorden en ga toch naar andere winkel, en als je nu eens bedenkt dat er ook mensen zijn die het niet zo breed hebben en gewoon door bij de aldi te kopen genoeg te eten kunnen krijgen?
Maarjah daar denken de mensen hier niet aan, die zelf alles krijgen wat ze willen.![]()
Eens! En brood van de Lidlquote:
Aha die jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ken zelfs een niet nader te noemen eetcafe in Maastricht waar ze het volgende doen:
1 kio lasagna kopen bij de aldi, in 3en delen, wat extra kaas erover als garnering in de oven, en voor 12euro verkopen.
Das nog eens winst maken !
Overal hebben ze dat, bij ons ook. Laatst een hele container Jupiler gevuld toen die twee kratjes voor 16 euro ofzoiets waren, na 2 uur was alles weer op. De appelmoes is nu ook niet aan te slepenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:36 schreef Daniane het volgende:
Hahaha, Jumbo geen aanbiedingen? Zeker wel. Wel in het filiaal waar ik werk.
Afgelopen week nog het bier, kratjes Bavaria. Dat ging mega hard.
Alle Polen erop af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |