Kan niet missen!!quote:
Dit is een niet meer dan normale reactie als je standaard in zo'n lange kutrij moet staan.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
1. Er staan twee tyfus lange rijen bij de kassa. Nu kwam er achter mij een jongen en een meisje staan die alleen twee pakjes drinken willen kopen. Ik ben de beroerdste niet, dus ik zeg: ' Ga maar voor hoor.' Zij vragen aan de vrouw voor mij of zij even voor mogen waarop zij antwoordt: ' JA hallo! Iedereen moet op zijn beurt wachten hier!' Zelf had ze een hele kar propvol spek, diepvries nasi, wat er verder niets toe doet, maar ze was wel dik.
Ja man, Jumbo is echt zó goedkoop!quote:
Gerookte forel van de aldiquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:36 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik weet niet... Er is in principe niks mis met Aldi snacks en dranken. Maar de vers en houdbaar afdeling... Ik vind het niet te vreten.
quote:
Niet alles is daar te toen nee. Hier is het iets van 50% Aldi/Lidl, 30% Kaufland (D) en 20% C1000/Plusquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:31 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso, mensen die hun complete boodschappen doen bij Aldi/Lidl, te smerig voor woorden.![]()
Dan behoor je ook tot het asociale kankertuig, schijnbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:39 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Dit is een niet meer dan normale reactie als je standaard in zo'n lange kutrij moet staan.
Jumbo is dé goedkoopste.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:40 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja man, Jumbo is echt zó goedkoop!Scheelt misschien 2% met Albert Heijn ofzo.
TS speelt WoW.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
Niks mis met de Aldi of de Lidl. Ik, als student met een laag budget, doe daar regelmatig mijn boodschappen. Mijn klacht gaat dan ook niet over de winkelketens zelf, maar over het volk dat daar zijn boodschappen doet.
Natuurlijk ben ik aan het generaliseren en ik weet heus wel dat er ook degelijke mensen hun boodschappen daar doen. Ik heb het dan ook niet over hen, maar over een bepaalde groep in de bevolking. Eigenlijk verdienen deze mensen een eigen klasse, nog onder proletariërs: asociale kanker tuig.
Ja, je komt ook weleens tegen in de AH, Vomar e.d., maar nooit in de epic hoeveelheden zoals je ze in de Aldi/Lidl ziet. Ik zal een paar voorbeelden geven van het gedrag van deze untermenschen:
1. Er staan twee tyfus lange rijen bij de kassa. Nu kwam er achter mij een jongen en een meisje staan die alleen twee pakjes drinken willen kopen. Ik ben de beroerdste niet, dus ik zeg: ' Ga maar voor hoor.' Zij vragen aan de vrouw voor mij of zij even voor mogen waarop zij antwoordt: ' JA hallo! Iedereen moet op zijn beurt wachten hier!' Zelf had ze een hele kar propvol spek, diepvries nasi, wat er verder niets toe doet, maar ze was wel dik.
2. Mensen die in iedere brood moeten knijpen om te kijken of het vers is. Ja, lekker dan. Nu mag degene die na jou komt een ingedeukt brood kopen.
3. Wat zijn ze lelijk jongen. Dat is geen gedrag, ik weet het. Ik bedoel, lelijke mensen zie je overal. Maar bij de Lidl/Aldi heb ik nooit een mooi meisje of een knappe jongen gezien. Nou ja, één mooi meisje. Maar die vond mij vast weer lelijk.
Klacht: asociale klanten bij de Aldi/Lidl.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ja, man. Want je bent echt asociaal en kankertuig als je je plaats opgeeft in een rij van 30 mensen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan behoor je ook tot het asociale kankertuig, schijnbaar.
Komt toch uit dezelfde fabriek als het AH en Jumbo brood.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:39 schreef kikoooooo het volgende:
Boeiend van dat brood. Als je brood van de aldi of lidl vreet heb je echt geen smaak
Alleen de kwaliteitseisen verschillen nogal heb ik het idee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:56 schreef Platina het volgende:
[..]
Komt toch uit dezelfde fabriek als het AH en Jumbo brood.
Nee, zoals ik zei hooguit 2% ofzo, over het totale assortiment gezien. Lekker lame dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
ik merk er geen fuck van ten opzichten van de ah.
precies en daarbij is het bij de jumbo betaald parkeren en zijn de aanbiedingen vaak uitverkocht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Nee, zoals ik zei hooguit 2% ofzo, over het totale assortiment gezien. Lekker lame dus.
Kauflandquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Niet alles is daar te toen nee. Hier is het iets van 50% Aldi/Lidl, 30% Kaufland (D) en 20% C1000/Plus
Ik zie soms wel eens chicks bij de Aldi/Lidl, van die Oost Europese vaakquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
3. Wat zijn ze lelijk jongen. Dat is geen gedrag, ik weet het. Ik bedoel, lelijke mensen zie je overal. Maar bij de Lidl/Aldi heb ik nooit een mooi meisje of een knappe jongen gezien. Nou ja, één mooi meisje. Maar die vond mij vast weer lelijk.
Dat dus! En dan erger ik me rot aan mensen die hun varkenspootjes in nep-birkenstocks gepropt hebben en 10 pakjes sigaretten kopenquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:36 schreef Cat_Tank het volgende:
Ik weet niet... Er is in principe niks mis met Aldi snacks en dranken. Maar de vers en houdbaar afdeling... Ik vind het niet te vreten.
Dat brood smaakt toch nergens naarquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:10 schreef Mi_Mang het volgende:
2. Mensen die in iedere brood moeten knijpen om te kijken of het vers is. Ja, lekker dan. Nu mag degene die na jou komt een ingedeukt brood kopen.
*RIL*quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:15 schreef mieuwmieuw het volgende:
Ik tik altijd op de watermeloenen in de lidl om te kijken of ze hol zijn of niet.![]()
Lidl Cola
Lidl Ice Tea![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |