Wat een kutargumentquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:45 schreef Oldbie het volgende:
[..]
a) Dat je dat zo goed weet verklaart een hoop.
Die gast kan gewoon niet spellen en camoufleert het op deze manierquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat een kutargumentIk weet ook dat het Geller is, net zoals driekwart van FOK! neem ik aan.
ik zou wel eens contact willen hebben met mijn opa, is het een idee om een keer af te spreken daarvoor?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
je wordt gewoon niet serieus genomen hier. Dat is het hele probleem ook.. die kortzichtigheid..
Ik zal maar niet vertellen dat ik ook met overleden dierbaren kan praten, want dan is het hek van de dam.
sure, kost maar 500 euro.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou wel eens contact willen hebben met mijn opa, is het een idee om een keer af te spreken daarvoor?
Wat een gave om dat te zien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Die gast kan gewoon niet spellen en camoufleert het op deze manier!
Derek Ogilvie. Die heeft wel een mooie gave..quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Wat een gave om dat te zien.
Nee, ik wist het gewoon niet omdat ik niet geloof in zweefteef gebeuren. Dus ook niet in Uri Geller, Char, Derek Oglivilwe (tering een spelfout). Ik verdiep mij dan ook niet in de spelling van hun naam.
Ik weet het!! Een goochelaar zaagt zijn assistente ook ECHT in tweeën!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Derek Ogilvie. Die heeft wel een mooie gave..
En je hebt 16000 geerfd van je opa ja of nee?
ja..
JA HOOR ALLEMAAL PRESHOW enz![]()
![]()
net alsof er dan niemand opstaat en zegt: dit kan niet
Inderdaad. Ik heb zelden mijn voorspellingen zo goed zijn uitkomen. Ben ik de nieuwe Nostradamus?quote:
Ik vrijwel dagelijks 21:12, dus ik moet wel Rush' grootste fan zijn, ofzo. En 13:37, dus ik zal ook wel behoorlijk tot de elite behoren (of gewoon een gigantische nerd zijn).quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:29 schreef Michielos het volgende:
Zo zag ik 22:22 bijna elke dag op de klok als ik keek
neen , dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik weet het!! Een goochelaar zaagt zijn assistente ook ECHT in tweeën!
No way, dat ben ik!!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik vrijwel dagelijks 21:12, dus ik moet wel Rush' grootste fan zijn, ofzo.
Nou ja, fan... 2112 is briljant, het optreden in Ahoy een aantal jaar terug was erg tof, maar een fan zou ik me niet noemen. Ik zet het ook zelden op, vind lang niet alles goed, maar ze hebben een aantal erg toffe nummers gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
No way, dat ben ik!!
Dat ik in zo'n topic een Rush fan tegenkom
m.a.w. je bent ook al spiritueel aan het ontwaken. En dan maar zeggen.. HET IS ALLEMAAL TOEVAL!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:07 schreef Oldbie het volgende:
[..]
No way, dat ben ik!!
Dat ik in zo'n topic een Rush fan tegenkom
Alles is goed....op hun een na laatste album "Vapor Trails" na. Die is wat minder. Maar mag het een keer? Ze zijn bijna 40 jaar bij elkaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, fan... 2112 is briljant, het optreden in Ahoy een aantal jaar terug was erg tof, maar een fan zou ik me niet noemen. Ik zet het ook zelden op, vind lang niet alles goed, maar ze hebben een aantal erg toffe nummers gemaakt.
Spiritueel ontwaken? Ik heb het geloof de rug toegekeerd. Niet aan mij besteed! Ik heb het spirituele begraven. Daar laat ik het dan ook mooi liggen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
m.a.w. je bent ook al spiritueel aan het ontwaken. En dan maar zeggen.. HET IS ALLEMAAL TOEVAL!
Van mij mogen ze hoor, maar ik vind wel meer tegenvallen. Test for echo vind ik ook weinig aan bijvoorbeeld. En dat ze 2112 niet helemaal speelden in Ahoy was nog erger.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:14 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Alles is goed....op hun een na laatste album "Vapor Trails" na. Die is wat minder. Maar mag het een keer? Ze zijn bijna 40 jaar bij elkaar.
Je telepathische gaven vallen me wat tegen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Moet ik hier nog serieus op reageren?
Zo'n gevoel had ik ook tijdens het lezen van dit topic.quote:
Een aantal mensen zullen best een goede reden hebben om zich niet in te laten enten. Maar er is ook een groot aantal dat zich niet in laat enten omdat een of andere idioot zonder studie zegt dat het slecht is. Dat soort mensen, die zichzelf dom houden en in alles een conspiracy zien, die mogen van mij de samenleving verlaten. Ga maar lekker op een onbewoond eiland zitten zodat je je aan geen enkel mogelijk samenzweringsverband hoeft te ergeren.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hallo, geef je nu niet heel mooi aan dat vaccineren een wassen neus is. Waarom zou je niet willen wonen met mensen die niet zijn ingeent, je bent toch veilig. Of niet dan?! Wat is dan het probleem?
Het heeft wel degelijk gewerkt, anders zaten we nu nog met veel mensen die lijden aan de ziektes waar we tegenwoordig voor worden ingeënt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
uuh er is niets goed aan. Het heeft nooit gewerkt en zal ook nooit werken. Hoe in vredesnaam kan antivries nu goed zijn voor een baby??!
En heeft ons afweersysteem zwakker dan ooit gemaakt. wiegendood, ADHD, epilepsie, alzheimer en algehele verzwakte weerstand.
Natuurlijk moeten hun ook geld zien, jij werkt toch ook niet voor niks. De basisstoffen komen toch ook niet zomaar uit de hemel vallen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie je het patroon?! $$$ voor bigpharma.
* Maringo zet oogkleppen op.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:59 schreef Michielos het volgende:
Zet die oogkleppen op, loop niet te patsen met andermans theorieën en leer voor jezelf denken plz.
* Maringo zet oogkleppen weer af.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&s=M22&ss=P309&l=NL
zet je oogkleppen af
dat dus, 40 boeken gelezen in 10 verschillende landen vs concreet onderzoek m.b.v. de bactierie of virus en/of de patient.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
40 boeken en onderzoek in meer dan 10 landen telt zeker niet mee?
Leer voor jezelf denken!
NOEZ!!!111quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:28 schreef mr.happy het volgende:
Inenten houdt in dat je wordt ingespoten met stukjes gedeactiveerd virus/bacterie.
Ja, je wordt met stukjes virus ingespoten, dus je kunt een beetje ziek worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |