WTF ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En heeft ons afweersysteem zwakker dan ooit gemaakt. wiegendood, ADHD, epilepsie, alzheimer en algehele verzwakte weerstand.
Ik zou het ook niet doen. I.p.v. medicatie krijg ej andere shit ingespoten.. EN dat niet alleen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Verschilt nogal per vaccinatie. Ik heb zo'n baarmoederhalskankervaccinatie ook overwogen, maar ik doe het ook niet. En daar heb ik zo m'n redenen voor. Voor de bof en al die andere ziekten is het een heel ander verhaal.
Doe niet zo retarded.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen. I.p.v. medicatie krijg ej andere shit ingespoten.. EN dat niet alleen..
$$$ voor bigpharma.. Waarom zou je dat willen? serieus![]()
Ik haal informatie liever bij mijn huisarts dan vanaf een internetsite. Zou jij ook moeten doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&s=M22&ss=P309&l=NL
zet je oogkleppen af
huisarts, m.a.w. bekrompen dogmatische wetenschap, aangesloten bij BigPharma. Een zeer "objectieve" bron jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik haal informatie liever bij mijn huisarts dan vanaf een internetsite. Zou jij ook moeten doen.
Overigens heb ik niets tegen vaccinaties, alleen bij baarmoederhalskanker is het gewoon niet voor iedereen nuttig.
Wees maar een gedwee schaap dan. Je vraagt er om.quote:
verwachte reactie:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wees maar een gedwee schaap dan. Je vraagt er om.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8124987.stm
Swine flu 'shows drug resistance'
Experts have reported the first case of swine flu that is resistant to tamiflu - the main drug being used to fight the pandemic.
Op hun gegeven moment wordt hun keuze om ongeďnformeerd te zijn hun ondergang, terwijl ze het nu verdedigen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
verwachte reactie:
"het is een hoax"
Laat die gasten toch, ze zijn gewoon niet zo ingelezen als wij
Nou, ik heb biochemie gestudeerd en, tenzij je denkt dat DIE boeken ook geschreven zijn door (oh, for fuck's sake) reptielen die deze aarde bestieren, dan kun je wel dingen zelf bedenken hoe het zou kunnen werken, in plaats van achter websites aan te lopen van mensen die zogenaamd de geheime plannen van de Overheersers kennen (hoe dan in goedsnaam) waar de meest waanzinnig bullshit zonder enige controle opstaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:59 schreef Michielos het volgende:
mr happy. Waarom neem je alles aan van de bekrompen dogmatische wetenschap?
Ik ben het bij deze helemaal eens met Lambiekje.
Big Pharma, Opus Dei, illuminati, de regering en reptilians zijn hier om ons een loer te draaien
hEt ergste is dat jij er met je open ogen instinkt. Zet die oogkleppen op, loop niet te patsen met andermans theorieën en leer voor jezelf denken plz.
Tamiflu is een geneesmiddel, dit gaat over een vaccin.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
verwachte reactie:
"het is een hoax"
Laat die gasten toch, ze zijn gewoon niet zo ingelezen als wij
patserig doen met andermans theorietjes.. COOOOOLquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Tamiflu is een geneesmiddel, dit gaat over een vaccin.
damn, als je het verschil daartussen niet begrijpt, ga naar een bibliotheek en haal een basisboek biologie.
Een vaccin zorgt op precies de zelfde wijze voor een betere weerstand. Zonder ziek te worden, en (een hele kleine) kans op vroegtijdig dood te gaan. Zo werkt de natuur.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:45 schreef Disorder het volgende:
Ik ben niet bang voor een griepje. Een beetje ziek zijn zorgt daarna voor een betere weerstand. Zo werkt de natuur.
een vaccin doet je meer slecht dan goed.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:40 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Een vaccin zorgt op precies de zelfde wijze voor een betere weerstand. Zonder ziek te worden, en (een hele kleine) kans op vroegtijdig dood te gaan. Zo werkt de natuur.
Je hebt duidelijk geen Nederlands gestudeerd, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef mr.happy het volgende:
[..]
Nou, ik heb biochemie gestudeerd en, tenzij je denkt dat DIE boeken ook geschreven zijn door (oh, for fuck's sake) reptielen die deze aarde bestieren, dan kun je wel dingen zelf bedenken hoe het zou kunnen werken, in plaats van achter websites aan te lopen van mensen die zogenaamd de geheime plannen van de Overheersers kennen (hoe dan in goedsnaam) waar de meest waanzinnig bullshit zonder enige controle opstaat.
Wetenshappelijk onderzoek is controleerbaar, paranoide samenzweringstheorieen niet zo...
goed beargumenteerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
een vaccin doet je meer slecht dan goed.
'Retarded' is een vrij adequate beschrijving van mensen die het verschil tussen neuraminidase remmers en vaccins niet kennen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wees maar een gedwee schaap dan. Je vraagt er om.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/8124987.stm
Swine flu 'shows drug resistance'
Experts have reported the first case of swine flu that is resistant to tamiflu - the main drug being used to fight the pandemic.
Wacht maar, er komt zo wel weer een vage website die dat onderschrijft. En als je die niet betrouwbaar vindt, dan heb je oogkleppen op, kun je niet voor jezelf denken, of een andere dooddoener van die soort.quote:
Nou, bedankt he.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
'Retarded' is een vrij adequate beschrijving van mensen die het verschil tussen neuraminidase remmers en vaccins niet kennen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wacht maar, er komt zo wel weer een vage website die dat onderschrijft. En als je die niet betrouwbaar vindt, dan heb je oogkleppen op, kun je niet voor jezelf denken, of een andere dooddoener van die soort.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:53 schreef Michielos het volgende:
www.davidicke.com. Lees je in en zet je oogkleppen af!
quote:
Hij past z'n presentaties in ieder geval aan aan het niveau van z'n volgelingen.quote:David will be making his biggest presentation yet with four sections totalling 8 hours and more than 1,000 illustrations.
Toch is het Tamiflu wat per miljoenen dosissen tegelijk wordt gekocht door overheden, ten koste van de belastingbetalers, ten bate van Hoffman La Roche die Tamiflu produceert.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
'Retarded' is een vrij adequate beschrijving van mensen die het verschil tussen neuraminidase remmers en vaccins niet kennen.
40 boeken en onderzoek in meer dan 10 landen telt zeker niet mee?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Icke
erg serieus te nemen die kerel, hij heeft zelfs geen één studie in relevante richting gedaan
David Icke praat wel poep. Over shapeshifters en andere crap. Verder is zijn onafhankelijke geest wel bewonderenswaardig te noemen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Icke
erg serieus te nemen die kerel, hij heeft zelfs geen één studie in relevante richting gedaan
De mediahetze in het VK tegen het MBR-vaccin vanwege een vermeende connectie met autisme heeft wel geleid tot significante groepen oningeënte kinderen daar en bijbehorende uitbraken van de ziektes.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:57 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Tekenend dat zoveel mensen zogenaamd ' kritisch' over vaccins zijn in een tijd dat grote infectieziekten in de Westerse wereld bijna niet meer voorkomen. En niemand er dus meer persoonlijke ervaring mee heeft.
hij draagt voldoende bewijs aan en gaat echt heel erg diep!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:00 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
David Icke praat wel poep. Over shapeshifters en andere crap. Verder is zijn onafhankelijke geest wel bewonderenswaardig te noemen.
Gevalletje Dunning-Kruger.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
hij draagt voldoende bewijs aan en gaat echt heel erg diep!
Ik was naar een lezing geweest en pas een week erna vielen de puzzelstukjes op hun plek. Hij is heel erg ingelezen en erg goed! zijn theorieen gaan diep en snijden veel hout, vooral die van reptilians!
gevalletje bekrompen geest die niet voor zichzelf kan denken. Wellicht dat je zelf Dunning-Kruger hebtquote:
Ik kan prima voor mezelf denken, daarom heb ik het ook niet zo op die vermeende kritische denkers die als makke lammetjes achter mensen met de meest absurde theorietjes aanlopen, omdat ze niet de noodzakelijke kennis in huis hebben om dergelijke theorietjes kritisch te beschouwen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
gevalletje bekrompen geest die niet voor zichzelf kan denken. Wellicht dat je zelf Dunning-Kruger hebt
En dan weten ouders weer waarom ze een kind moeten inenten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
De mediahetze in het VK tegen het MBR-vaccin vanwege een vermeende connectie met autisme heeft wel geleid tot significante groepen oningeënte kinderen daar en bijbehorende uitbraken van de ziektes.
Wat is zijn inzicht dan.. iets met dat de bloedlijnen van monarchen etc radicaal verschillen van de "normale" mens?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik was naar een lezing geweest en pas een week erna vielen de puzzelstukjes op hun plek. Hij is heel erg ingelezen en erg goed! zijn theorieen gaan diep en snijden veel hout, vooral die van reptilians!
je hebt de site geeneens bekeken.. geef het toe. Dat de wetenschap nog niet zover is, wilt niet zeggen dat het niet bestaat hoor. Ik raad je aan om je in te lezen en U zult leren!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan prima voor mezelf denken, daarom heb ik het ook niet zo op die vermeende kritische denkers die als makke lammetjes achter mensen met de meest absurde theorietjes aanlopen, omdat ze niet de noodzakelijke kennis in huis hebben om dergelijke theorietjes kritisch te beschouwen.
Ah, dus omdat jij die meneer Icky achterna loopt, denk jij wel voor jezelf en omdat anderen meer waarde hechten aan een advies van de regering en de medische wereld denk zij niet voor zichzelf?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je weet dat Big Pharma , illuminati, Opus Dei e.d. achter vreselijke daden zitten, ga je niet meer zoveel waarde hechten aan die bekrompen "medische wereld".quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:12 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ah, dus omdat jij die meneer Icky achterna loopt, denk jij wel voor jezelf en omdat anderen meer waarde hechten aan een advies van de regering en de medische wereld denk zij niet voor zichzelf?
Vreemde redenatie.
Ik draai al wat langer mee in het wereldje van de absurde denkbeelden. Dhr. Icke was mij allang bekend voordat jij met een linkje op de proppen kwam. Ik kan je aanraden om in plaats van dit soort geneuzel eens gewoon wat literatuur te lezen die je in staat stelt zélf kritisch te denken zoals Carl Sagan's The demon haunted world of Ben Goldacre's Bad Science.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
je hebt de site geeneens bekeken.. geef het toe. Dat de wetenschap nog niet zover is, wilt niet zeggen dat het niet bestaat hoor. Ik raad je aan om je in te lezen en U zult leren!
Ja en die gasten weten het dus ALLEMAAL beter.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik draai al wat langer mee in het wereldje van de absurde denkbeelden. Dhr. Icke was mij allang bekend voordat jij met een linkje op de proppen kwam. Ik kan je aanraden om in plaats van dit soort geneuzel eens gewoon wat literatuur te lezen die je in staat stelt zélf kritisch te denken zoals Carl Sagan's The demon haunted world of Ben Goldacre's Bad Science.
Nee, dat probeer ik je nu juist duidelijk te maken. Die mensen proberen jou niet een 'waarheid' op te leggen, maar juist een basaal begrip van drogredenen, empirisme, statistiek, etcetera bij te brengen zodat je voor jezelf kunt denken en niet argumentjes en bewijsjes moet 'geloven'.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja en die gasten weten het dus ALLEMAAL beter.
Blijf jij maar bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijne.
Sowieso..
Bewijs is alles wat je zelf waarneemt, al het andere waardeer je zelf op waarheid
Jij staat duidelijk niet open voor iets anders dan je eigen waarheid. Lekkere discussie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja en die gasten weten het dus ALLEMAAL beter.
Blijf jij maar bij jouw waarheid, dan blijf ik bij de mijne.
Sowieso..
Bewijs is alles wat je zelf waarneemt, al het andere waardeer je zelf op waarheid
Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:18 schreef electronique het volgende:
voor baarmoederhalskanker heb ik me niet laten inenten, maar misschien ga ik het over een tijdje alsnog doen
voor mexicaanse griep wel trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |