Dag Cinnamongirl en Static.
Omdat slowchat niet mag in het topic :
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #54Werden we verwezen naar :
[RLS CS #316] Zit ik nog wel in het goede topic?en
10 jaar reality 1999-2009 # 3Het werd het handige en mooie verzameltopic 10 jaar reality 1999-2009 wat in een paar uur met
146 posten vol werd gepost over Claire en Huub , een soort commotie om Huub topic.
commotie rondom huub15 januari 2009 kreeg het verzameltopic 10 jaar reality 1999-2009 een plekje in de SHO met de
afspraak dat Static en een admin het sluiten wanneer het een commotie om Huub reeks wordt.
Door slowchat die alleen om Huub en Claire gaat is de kans groot dat er twee topics moeten sluiten.
BB, CBML , TBO en DGK'ers in de media #5410 jaar reality 1999-2009 # 4Ik stel voor om dan tijdelijk een topic te openen:
Claire en Huub gaan scheiden#1 .
Zoiets als:
Irene v.d. Laar en andere hoerrrren in scheiding # 4 reedschScheiden doet lije #6Hans en Connie zijn gescheiden! Break-up Jan en Yolanthe #3 Buitenspel gezet door Wesley.
quote:
Op zaterdag 10 oktober 2009 13:01 schreef cinnamongirl het volgende:Van mij mag iedereen die met zijn kop op tv is geweest hier in. A t/m Z-ster,
wannabe of real deal: maakt allemaal niet uit.
Sterren in scheiding #5.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef Gert het volgende:Hoi,
Aangezien het vrijwel alleen maar over Huub en Claire gaat en ging, laat ik dit topic maar open. SHO is niet mijn forum, dus ik beslis er niet over. Static / FA's moet morgen maar even kijken of het handig is om het op deze manier te doen dan.

quote:
Op maandag 12 oktober 2009 01:05 schreef PC eend het volgende:Het eerste de beste scheidingstopic werd al gelijk gemerged met het mediatopic, dus ik heb er alle vertrouwen in

quote:
Op maandag 12 oktober 2009 01:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:Topic Commotie om Huub moet gewoon weer terug.Snapte nooit waarom die ooit is weggehaald
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef Gert het volgende:Omdat daar op een gegeven moment alleen nog maar gezeikt en getrolld werd door een stel vervelende klieren die zichzelf constant aan het herhalen waren.

quote:
Op maandag 12 oktober 2009 01:11 schreef jeweltje het volgende:Maar ff serieus, er was toch al eerder sprake van geweld?? Met die getuigen wat ik las in dat steegje? Er was toch ook iets in spanje met die blauwe ogen??? Iemand die foto nog? Had claire niets??
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 09:30 schreef Leandra het volgende:Ja, als dat scheidingstopic nou gewoon opengebleven was, dan had het oeverloze gespeculeer daar mooi gekund....
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Gert het volgende:Helaas, de scheiding tussen H&C werd geen eigen topic waard gevonden. En daarna is dat topic wéér met 'media' gemerged en nu zijn we weer terug bij af.

Dus: aktie mislukt. Nu nog weer terug naar het "10 jaar"-topic is ook niet te verkopen.
Dus ga maar weer je gang hier, maar probeer slowchat en onderling gesneer te vermijden,
dan mag het vast wel open blijven.

[ Bericht 21% gewijzigd door tuinfluiter op 13-10-2009 19:28:56 (Quote erbij.) ]