Je hebt de pics ook ontvangen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:33 schreef Klonk het volgende:
ik moest komen van Muck
Ik kopte 'm al inquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat dan ?![]()
en god wat dubbelzinnig mijn antwoord net
Het is allemaal jouw schuldquote:
love itquote:en god wat dubbelzinnig mijn antwoord net
ken je dat filmpje van die vent met een kale kop die hoppa zo baarmoeder gaat koppen bij moeder de vrouw, daar moest ik gelijk aan denken nuquote:
Maar waarom die appel dan?quote:
Nee, die ken ik niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ken je dat filmpje van die vent met een kale kop die hoppa zo baarmoeder gaat koppen bij moeder de vrouw, daar moest ik gelijk aan denken nu
moet je zoeken, zelfs als weblogger heb ik dat soort ranzige shit niet gebookmarktquote:
Er is een KSC babyquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Klonk het volgende:
maar wat is er nou Muck, je maakt me nieuwsgierig en ik wil eigenlijk naar bedje toen
granny smiths ftwquote:
ik heb een liedje in mijn hoofdquote:
ik moest even typen ja!quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef Klonk het volgende:
maar wat is er nou Muck, je maakt me nieuwsgierig en ik wil eigenlijk naar bedje toen
biiiiiijnaquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:45 schreef Klonk het volgende:
patapon ?
denk ik, heb mijn psp verkocht, geldnood enzo
Die heb ik als ringtoonquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
biiiiiijna
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Tpuo34_WFoU&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Tpuo34_WFoU&hl=nl&fs=1&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Dat is pas crisis, klein kutschermquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef Klonk het volgende:
mischien als de crisis in huize klonk voorbij is, een psp go
dat wil ik ookquote:
quote:
quote:
mijn broer heeft een PSP.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:47 schreef Klonk het volgende:
mischien als de crisis in huize klonk voorbij is, een psp go
lijkt toch wel mee te vallen, vindt het concept zonder die klote umd´s veel fijnerquote:
Ik zal even zoeken of ik die nog heb ergens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dat wil ik ook
maar ik kan het nergens vinden
[..]
gevondenquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken of ik die nog heb ergens.
Dan post ik wel tieten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:53 schreef Klonk het volgende:
wou je note nummer 3 hebben ofzo
Je moet er eerst om vragen, zegt #19...quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal even zoeken of ik die nog heb ergens.
Muck@fok.nlquote:
ja, maar,quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:57 schreef Pheno het volgende:
Geen antwoord, dan naar bedMorgen gaat die wekker weer om 5.15 uur.
Note nummer 3 WTF??quote:
Alsof die notes boeienquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Note nummer 3 WTF??
Blauw verzakersgilde
Wat wordt mijn volgende? 47 of zo?
nee, je zit er naastquote:Op donderdag 9 juli 2009 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Note nummer 3 WTF??
Blauw verzakersgilde
Wat wordt mijn volgende? 47 of zo?
Ach, als de mod in kwestie zich daar goed bij voelt. Je moet wat als je het verbaal niet kan uitdrukken tegen de persoon. Niet dat het helpt, maar goed.quote:
Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:39 schreef Klonk het volgende:
ik hoop dat je snapt dan mijn: wil je note nummer van gisteravond een grapje was toch ?
Mja, _A_ had dat ook. En je kunt alleen maar steunen, maar niet helpen met de oorzaak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:58 schreef Klonk het volgende:
klopt geen fuck van Klonkette is sinds 1 april zonder werk, sollicteerd zich een slag in de rondte maar ik heb nog iemand zo snel achteruit zien gaan, werkeloos zijn zuigt ballen
Grote kans dat dat zo is. Of jullie maken te veel herrie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag een verhuizing van de ICT afdeling naar een totaal afgelegen plek. Alsof ze ons niet willen houden
en dan zeggen dat natuurlijk verloop het aantal personeelsleden zal laten afnemenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:28 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag een verhuizing van de ICT afdeling naar een totaal afgelegen plek waarna er een hoop afdelingen ook verhuisd gaan worden of geherschikt. Alsof ze ons niet willen houden
quote:<YuFFie> SO U HACKING ME THEN HUH
<YuFFie> WElL I GOT NEWS FOR U MISTER I GOT MORE FIREWALL POWERS NOW SO IM SECURE AND IM USING WINDOWS 98 SO IM REALLY SECURE FROM HACKERS LIKE YOU SO YOU BETTA JUST GIVE UP CUZ U GOT NO HOPE MISTER.
* YuFFie (~mirc@3B942731.dsl.stlsmo.swbell.net) Quit (Quit: Owned.)
* YuFFie (~mirc@3B942731.dsl.stlsmo.swbell.net) has joined #
<YuFFie> HELP MY MOUSE IS MOVING BY IT SELF
Dan moet je solliciteren:quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:44 schreef Pheno het volgende:
Echt, die mods hier zorgen er gewoon voor dat ik nooit gekozen word
Haters zijn het.
en dan versturen aan forum@fok.nlquote:Hoi FA's, A's en ander gekleurd gespuis,
Mijn naam is Pheno en ik ben een pinguin. Als jullie een goede mod zoeken, stop dan met zoeken, hier ben ik. Ik zal wel eens korte metten maken met baggerusers. Ik formatteer van afstand hun pc en installeer linux, moehahaha.
was getekend,
Pheno de Pinguin
Achjaquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:32 schreef JortK het volgende:
[..]
en dan zeggen dat natuurlijk verloop het aantal personeelsleden zal laten afnemen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je solliciteren:
[..]
en dan versturen aan forum@fok.nl
Christus te paard zul je bedoelen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:55 schreef Pheno het volgende:
Dikke schaamlippen op een stokkie, wat nou weer
Dat doe je altijd toch al?quote:
Ben ik al mee bezigquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nekschot![]()
Mensen die religieuze spam-mailtjes aan alle users in de hele organisatie wereldwijd doorsturenWaardoor een lijzig verhaaltje over God een mailtje van 6 MB wordt. Want ja, 32000 emailadressen in de header, ik zeg "Doen!"
quote:
PHPquote:
Jij had liever Maurice de Hond?quote:
Ik vind ze beide ergquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij had liever Maurice de Hond?
Koffie!
toch vind ik maurice engerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |