Wat een praat weer, zo jaag je de mensen wel weg hierquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
huh
Hmm okee. Mijn Alt+S deed het niet meer.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:55 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, mac, dan heeft de naam alternative nog echt een betekenis
Indexeert dat systeem zich dan niet helemaal kleurenblind?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:59 schreef Pheno het volgende:
Appeltje - S is overigens opslaan van de pagina. Safari heeft een toffe geschiedeniszoeker met Appeltje - T. Dan kun jez elfs met spotlight (een zoekmachine op je files) door je geschiedenis zoeken naar tekstEcht zo uber. Als je dus weet dat je op een pagina TETTEN hebt zien staan dan kun je daar eenvoudig op zoeken. Geen paginanaam nodig
Ik merk er weinig van. Het zal alles in cache bekijken en dat ie die indexeert, dat is beter dan het hele systeem? Maar je krijgt in een waaier alle gevonden paginas te zien. Als je niet zoekt begint hij met alle laatst bezochte paginas in te laden als waaier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Indexeert dat systeem zich dan niet helemaal kleurenblind?
Maak ik een keer een grap over een andere provincie dan Limburg, is het weer niet goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon wat tegen zuiderlingen he?
Die heb ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:23 schreef DaMart het volgende:
En Indiana Jones 4 is best een toffe film.
Die is zeker oke jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:23 schreef DaMart het volgende:
En Indiana Jones 4 is best een toffe film.
Gewoon je posthistory dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:05 schreef Pheno het volgende:
Net gezocht op tetten
Alle KSC pagina's
En Nijmegen SC en Milk Inc. topique die ik gebrowsed heb.
Halloquote:DELFT - In een onderzoek naar de moord op Willem van Oranje wil een Delfts onderzoeksteam de lengte van het lichaam van de prins opmeten.
Directeur Willem van Spanje van DelftForensics, het bedrijf dat het onderzoek uitvoert,
Het gaat om het zoeken, on the fly. Ik zie het IE of FF niet doen op deze snelheidquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon je posthistory dusVeel blaat om weinig nieuws
De hemelse dood?quote:Man sterft zoete dood in chocoladefabriek
NEW YORK - In een Amerikaanse fabriek is woensdag een 29-jarige man om het leven gekomen toen hij in een ketel met gesmolten chocolade viel. Dit heeft het openbaar ministerie in de staat New Jersey laten weten.
De man was op een platform boven de ketel bezig nieuwe stukken vaste chocolade bij te vullen.
''Hij moet op een of andere manier zijn uitgegleden en in de ketel gevallen'', aldus de zegsman. De ketel is 2,5 meter diep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |