En jij toen je je reactie postte? Het is namelijk al gezegd!quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef swarmahoer het volgende:
en je was zeker in slaap gevallen toen ze de tondeuse pakte ofzo
En toen heeft ze 53 sterren in TS zijn haar gefabriceerdquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef swarmahoer het volgende:
haha jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En toen heeft ze 53 sterren in TS zijn haar gefabriceerd
Ik moet mijn bril altijd afdoen, en dan zie ik dus echt niks meer. De tondeuse horen wel overigens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:45 schreef gabberklaas het volgende:
Ik zit altijd voor een spiegel bij de kapper.
Beter dan dat ze de tondeuse door het haar in zijn ster fabriceertquote:Op woensdag 8 juli 2009 14:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En toen heeft ze 53 sterren in TS zijn haar gefabriceerd
Deed ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik ben trouwens nu expres 2 weken voordat ik op vakantie ga naar de kapper gegaan. Wát een visie.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Beter dan dat ze de tondeuse door het haar in zijn ster fabriceert
Ja ik ga hier geen boekwerk over typen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:47 schreef Skylark. het volgende:
Satanische kapster die mijn lokken verruïneert. [ Paint! ]
Wist niet dat je hetzelfde kon zeggen in 3 regels.
Nee, normaal pakken ze zo'n tondeuse voor de zijkanten, dus ik let helemaal niet op als ik dat geluid hoor, ik zat dan wel voor 'n spiegel, maar ik zat 'n boekie te lezen dus dan heb je zoiets niet door, en toen voelde ik opeens die tondeuse over de bovenkant gaan toen dacht ik, huh wtf, ik zei gelijk: zo is het kort genoeg hoor erge gek.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:48 schreef swarmahoer het volgende:
Geen voorstellingsvermogen knul?quote:
Deze kapster was zo rond de 40, dus geen "quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:17 schreef Diabox het volgende:
[..]
Deze kapster was zo rond de 40, dus geen ""
En oh ja, ze was 'n beetje dom, ze vroeg of ik ook nog geslaagd was, ik zeg: jazeker.
Vraagt ze waarvoor, ik antwoord "atheneum", oh oke, ga je nu ook aan het werk?
Duidelijk dat ik zeg; neen ik ga doorleren. Krijg je als antwoord:"Oh vind jij leren zo leuk dan? Ik dacht dat de meeste dan toch wel aan het werk gingen"WTF
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:01 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Beter dan dat ze de tondeuse door het haar in zijn ster fabriceert
Het is toch korter?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:39 schreef Diabox het volgende:
Vraag je of ze je haar "ff korter" kunnen maken (weet je, zo vlak voor dat je op vakantie gaat), millimeteren ze je haar. Duurt zeker wel 3 maandjes voordat het weer 'n beetje op lengte is.![]()
Klacht: Kappers die abn niet snappen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:06 schreef Jor_Dii het volgende:
En dan ook nog "Ja, prima!" zeggen als de kapster vraagt of het "zo kort genoeg?" is.
Leer lezen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:15 schreef Diabox het volgende:
, en toen voelde ik opeens die tondeuse over de bovenkant gaan toen dacht ik, huh wtf, ik zei gelijk: zo is het kort genoeg hoor erge gek.Maar toen was het al te laat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |