Was het maar zo eenvoudig. Niet alleen vind ik dat soort dingen moeilijk maar het lijkt nu wel of zo'n beetje iedereen in mijn omgeving het op mij voorzien heeft. Ik begrijp ook niet hoe mensen mij kunnen verwijten dat ze zo weinig van mij horen. Hebben die mensen dan telefoons waarmee je alleen gesprekken kunt ontvangen en niet zelf kunt bellen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach joh, laat ze toch lekker. Als ze je alleen opzoeken als ze je nodig hebben, dan laat ze lekker in hun sop gaarkoken. Ik ben heel vredelievend maar er zijn wel grenzen. Die heb ik ook binnen mijn vriendenkring... een bepaald stel heeft mij/ons ook een paar keer teleurgesteld en ik ben er nu klaar mee.
Ze heeft het er maar druk mee.quote:[..]
Dan komt ze denk ik niet meer, ze moet vandaag oppassen op de zoontjes van mijn broertje.
Okay, het is dus wat gecompliceerder. Nou ja, misschien lukt het je om het even naast je neer te leggen en je er niets van aan te trekken....quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was het maar zo eenvoudig. Niet alleen vind ik dat soort dingen moeilijk maar het lijkt nu wel of zo'n beetje iedereen in mijn omgeving het op mij voorzien heeft. Ik begrijp ook niet hoe mensen mij kunnen verwijten dat ze zo weinig van mij horen. Hebben die mensen dan telefoons waarmee je alleen gesprekken kunt ontvangen en niet zelf kunt bellen?
[..]
quote:Ze heeft het er maar druk mee.
quote:Niet een gebrek aan talent of kunde was de oorzaak van het valszingen maar emotie, aldus de diva. "Trying to sing today was basically impossible for me. I could barely keep myself from crying. I'm sorry sorry that I wasn't able to pull it together and really do it right,but I was literally choked up when I saw him there in front of me."
Maar ik heb geen achterthuis, hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:19 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Gellius, als mn neefjes toch al bij je zijn, kan Lennon morgen ook komen??
Ik vraag me dus af of dat 'achter 't huis' of 'achter thuis' betekent.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:46 schreef Gellius het volgende:
Maar ik heb geen achterthuis, hoor.
Eerder hun kleinkinderen, in dit tempo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:56 schreef wyccie het volgende:
Hun kinderen zullen het stokje van ze overnemen.
Verstandige man!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:21 schreef pyl het volgende:
Nee hoor. Daar moest-ie trouwens niets van hebben, van The Doors.
Ik verzeker je dat we dat niet zullen halen. Daar zijn we echt te intelligent voor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
Nummer 800 alweer. Zouden ze dat ooit bij de buren gaan halen?
Ik had het tegen de buren die onverwachts op bezoek kwamen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:54 schreef pyl het volgende:
Sinds wanneer hanteer jij de pluralis majestatis?
Een begroeting in oude dummie-stijl.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:58 schreef pyl het volgende:
O, het was een begroeting!
Afijn, zo onverwacht is het niet, ik probeer dit plaatje nu al drie dagen achtereen hier te slijten.
Het is een plaatje dat echt in deze reeks thuishoort; anders zou ik het hier niet plaatsen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
Wij houden hier niet zo van colporteurs.![]()
Jawel hoor. Soms word ik bezocht door een licht knagende heimwee naar de Dummies, maar voor het overige maak ik het best. Jij bent teruggekeerd op het nest en gaat ervoor zorgen dat de 1000 nog dit jaar in zicht komt?quote:Verder alles goed met je?
Denk dat Peace en Scrut deze moeten cracken dan....quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:07 schreef pyl het volgende:
[..]
Het is een plaatje dat echt in deze reeks thuishoort; anders zou ik het hier niet plaatsen natuurlijk.
Ja zolang de werkdruk/relaties/randzaken het toestaan zal ik daar een steentje aan bij proberen te dragen.quote:Jawel hoor. Soms word ik bezocht door een licht knagende heimwee naar de Dummies, maar voor het overige maak ik het best. Jij bent teruggekeerd op het nest en gaat ervoor zorgen dat de 1000 nog dit jaar in zicht komt?
Iedereen hier kent hem hoor (dat is zelfs onweerlegbaar feitelijk vast te stellen), zelfs Tong vermoedelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:09 schreef mr_anonimous het volgende:
Denk dat Peace en Scrut deze moeten cracken dan....
John Lennon? in die film over hem misschien....quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Iedereen hier kent hem hoor (dat is zelfs onweerlegbaar feitelijk vast te stellen), zelfs Tong vermoedelijk.
Hun eigen topic zo dood als een pier..ze moeten toch wat..quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij houden hier niet zo van colporteurs.![]()
Ja dat is waar. Maar ik ben bang voor de dood van dit topic als wij overspoeld worden met plaatjes die daar eerst gepost werden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:06 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hun eigen topic zo dood als een pier..ze moeten toch wat..
Het betekent achter 't huisquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me dus af of dat 'achter 't huis' of 'achter thuis' betekent.
Kan Peace Lennon niet meenemen naar zijn werk?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het betekent achter 't huisIs hier een heel normaal woord trouwens.
Gellius het hoeft niet meer hoor, Lennon is vandaag gewoon hier bij mij. Als ie wakker is, is hij gewoon boven, ik kan hem niet meenemen naar beneden, maar het gaat tot nu toe prima. En er is al een halve dag voorbij
Goedemiddag![]()
Ik denk dat dat voor beiden geen succes is, Peace heeft het al heel erg druk op zn werk... het gaat prima zo!!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kan Peace Lennon niet meenemen naar zijn werk?
Hoi Diaan..gaat het al wat beter ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor beiden geen succes is, Peace heeft het al heel erg druk op zn werk... het gaat prima zo!!
Misschien kan Lennon dan ook wat bijverdienen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor beiden geen succes is, Peace heeft het al heel erg druk op zn werk... het gaat prima zo!!
Kinderen van deze leeftijd mogen volgens mij nog niet werkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien kan Lennon dan ook wat bijverdienen?
Daar denken ze in India anders over.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kinderen van deze leeftijd mogen volgens mij nog niet werken![]()
![]()
Gaat goed héquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
qonmann, je had het dus al gelezen...
Het kan nog wel beter, maar het herstel is ingezet!!quote:
Gelukkig niet Diaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het kan nog wel beter, maar het herstel is ingezet!!
@andy, we wonen niet in India![]()
Nee, Diaan, het was al vastgesteld dat wij hier met een Brit van doen hebben.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:44 schreef Diaan73 het volgende:
@pyl: is het een Amerikaan?
Dat gaat me steeds meer tegenstaan.quote:
tweedehands plaatjes...quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:24 schreef Gellius het volgende:
De competitiedrang is wat lauw hier.
Ze zijn gewoon niet meer te tellen de onbekende hoeren die langs komen.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:19 schreef pyl het volgende:
[..]
Nee, Diaan, het was al vastgesteld dat wij hier met een Brit van doen hebben.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef pyl het volgende:
De vlag kan uit!
Zelfs Joe Strummer is een hippie geweest. Ooit.
Ik zie heel die foto niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken de namen van de leden niet.The Clash natuurlijk wel!!
Op de eerste pagina en het is al geraden.quote:
Omdat ze rookt is ze plots een hoer ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op de eerste pagina en het is al geraden.
Wie is deze hoer?![]()
[ afbeelding ]
Het is geen vrouw. Ook mannen kunnen hoeren zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:37 schreef tong80 het volgende:
Omdat ze rookt is ze plots een hoer ?
Meer eerbied voor vrouwen graag.
Hij is goed hè?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je geen duidelijker plaatje van hem? Met een integraalhelm op of zo?
Ook omdat-ie niet valt te dateren, het zou een foto van Mick Jagger kunnen zijn uit begin jaren '70 of een foto uit deze eeuw van een androgyn britpop-zangerke.quote:
Geen van beide, eind jaren tachtig, denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook omdat-ie niet valt te dateren, het zou een foto van Mick Jagger kunnen zijn uit begin jaren '70 of een foto uit deze eeuw van een androgyn britpop-zangerke.
Als gast in de avond etappe bij het wielrennen.quote:
Je postte gewoon in het verkeerde topicquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:02 schreef tong80 het volgende:
Als gast in de avond etappe bij het wielrennen.
Sorrie ik ben breed geínteresseerd
Hier wordt dagenlang over de kat zijn kut geluld en plots is het off topic als ik iets zeg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je postte gewoon in het verkeerde topic
Frank Kramer ?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
Hier wordt dagenlang over de kat zijn kut geluld en plots is het off topic als ik iets zeg.
Die is altijd leuk. Maar ik moet waarschijnlijk tegelijkertijd ook naar Mart Smeets kijken en dat trek ik nietquote:
Wat staat er op zijn T-shirt?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is meneer tegenwoordig:
[ afbeelding ]
Ok, dan weet Tong het welquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik denk het eigenlijk niet, qonmann.
Ik denk dat wyccie denkt dat er 'rape' staat. Lijkt me sterk, het kan van alles zijn.quote:
Rape verwacht ik niet..maar ik ken zijn publiek nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik denk dat wyccie denkt dat er 'rape' staat. Lijkt me sterk, het kan van alles zijn.
Jazeker. De laatste jaren doet hij iemand anders na.quote:
Ze gaat ook naar de meetquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, hier sta je óók al in de OP: AKQ SC #655: BBQ Party *O*
Ja, dat dacht ik dus ook al. Maar ik wilde het van jullie horen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
"wyccie is gek".
Ze mogen me eruit slopen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
wyccie, hier sta je óók al in de OP: AKQ SC #655: BBQ Party *O*
Jij had toch laatst zo'n creatieve uiting?quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:29 schreef wyccie het volgende:
Doen wij trouwens nog wat aan ónze OP hier?
Met zo'n mooie avatar heb ik er alle vertrouwen inquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij had toch laatst zo'n creatieve uiting?
Lijkt op Ian Asburhiquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is meneer tegenwoordig:
[ afbeelding ]
tong! Ian Astbury is goed!quote:
Dat werd hier niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
Jij had toch laatst zo'n creatieve uiting?
Mijn plaatje heb ik succesvol van Edward Hopper gejat, en het is nog succesvoller bewerkt door Gellius.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:32 schreef qonmann het volgende:
Met zo'n mooie avatar heb ik er alle vertrouwen in
Wat een schatje. Is ie toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
Mijn plaatje heb ik succesvol van Edward Hopper gejat, en het is nog succesvoller bewerkt door Gellius.
Volgend jaar maak ik er nog een wyccie bij, wyccie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mijn plaatje heb ik succesvol van Edward Hopper gejat, en het is nog succesvoller bewerkt door Gellius.
Ik heb niets naar gezegd toch ?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef Gellius het volgende:
Volgend jaar maak ik er nog een wyccie bij, wyccie.
Painten behoort niet tot mijn niet geringe gaven.quote:
Nee, mijn creatie werd er met de eerstvolgende topic weer uitgegooid.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef qonmann het volgende:
Ik heb niets naar gezegd toch ?
..en profeten worden in eigen land nooit geëerd, laat staan in een eigen topicreeks.
www dat is wel een hele bekende afkorting, hoewel het uitspreken van de 3 woorden sneller gaat dan het uitspreken van de afkorting.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef Gellius het volgende:
[..]
Volgend jaar maak ik er nog een wyccie bij, wyccie.
Hier niet, nee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:51 schreef qonmann het volgende:
Ik heb niets naar gezegd toch ?
Wat gemeen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef wyccie het volgende:
Nee, mijn creatie werd er met de eerstvolgende topic weer uitgegooid.
quote:En terecht, lelijk dat 't was.
Ik heb een Mac, ik heb dus geen Paintquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Painten behoort niet tot mijn niet geringe gaven.
Als jij pyl morgen spreekt, wil je hem dan vragen of hij een nieuwe OP voor ons wil maken? Dat kan hij zo goed, painten.quote:
BwennieBren was heel goed in dat soort dingenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij pyl morgen spreekt, wil je hem dan vragen of hij een nieuwe OP voor ons wil maken? Dat kan hij zo goed, painten.
Zij is voor het laatst op VOL gesignaleerd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
BwennieBren was heel goed in dat soort dingen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:56 schreef Gellius het volgende:
Normaal spreek ik hem altyd even by de barbier, maar de laaste tyd is hy laat.
Ik weet hetquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zij is voor het laatst op VOL gesignaleerd.
Eigenlijk post ik niet in deze topic, hè? Maar vooruit. Pyl en Tokay verdienen wel een plaatsje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens vind ik dat pyl, Tokay en vooral Gellius in het nieuwe plaatje een prominente plaats moeten krijgen. Ere-dummies
Dat is denk ik een soort racistensubforum.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Wat is VOL?
Net zo'n forum als hier. Maar dan andersquote:
"Vrienden OnLIne" duidt ook wel op het Stormfront of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Gellius het volgende:
Dat is denk ik een soort racistensubforum.
Nee dat forum van Sjun en Lucida heette anders.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik ben zo traag dat ik het een halve minuut later pas doorhad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:02 schreef Gellius het volgende:
God, dat waren nog eens tyden!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee dat forum van Sjun en Lucida heette anders.
Tuk jij wel genoeg, de laatste tyd?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben zo traag dat ik het een halve minuut later pas doorhad.
Nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:05 schreef Gellius het volgende:
Tuk jij wel genoeg, de laatste tyd?
Mart Smeets zit al bijna in het vliegtuigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
TONG!!!!!!!!! Is dat kutprogramma nog niet afgelopen?????????
Joe Strummer, denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft Palin hem net gekust?
Je post alleen een makkelijk plaatje zodat wij weer een nieuwe gaan posten.quote:
Vanaf half twaalf valt mijn verbinding wegquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Tong zit inmiddels naar de herhaling te kijken
Jij ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
Jij zou gaan slapen, Gellius.
[ afbeelding ]
Hij is net door god gekust, denk ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een rare foto. Heeft Palin hem net gekust?
Jij mag niet meer raden totdat je zelf een plaatje hebt gepost.quote:
Apache helikopters?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vanaf half twaalf valt mijn verbinding weg
Diep in zijn hart wel, denk ik. Religion is the biggest scam in the history of mankind, maar dat valt niet zo lekker in de Verenigde Staten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zou hij weten dat Hij niet bestaat?
Doeiquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:30 schreef Gellius het volgende:
Altijd maar kibbelen. Ik ga al, ik ga al.
Goed, ga dan maar.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:30 schreef Gellius het volgende:
Altijd maar kibbelen. Ik ga al, ik ga al.
Wat ben jij onaardig tegen Gellius, zeg.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
Goed, ga dan maar.
[ afbeelding ] Daar is de deur.
Sorry.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Wat ben jij onaardig tegen Gellius, zeg.
Dat vindt hij niet leuk, zijn naam afkorten.quote:
Het was een grapje.quote:
Regisseur?quote:Jullie moeten meneer in de cinematografie zoeken.
En doeidoei vindt-ie volgens mij ook heel ergquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
Dat vindt hij niet leuk, zijn naam afkorten.![]()
Dat deed je dus expres!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
En doeidoei vindt-ie volgens mij ook heel erg
En "doewie"?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
En doeidoei vindt-ie volgens mij ook heel erg
Billy Wilder is het niet... Hoe heet die andere ook alweerquote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
Zo eentje uit den ouden doosch?
Ik prefereer het Groningse "nou dag hoor", daar kijken ze heel raar van op hier in het Westen.quote:
"Aju"/ "Ajuus", zoals ze in het oosten zeggen, valt hier ook niet goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik prefereer het Groningse "nou dag hoor", daar kijken ze heel raar van op hier in het Westen.
Soms zeggen ze 'groeten'.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat zeggen ze eigenlijk bij afscheid in Nijmegen? Toch geen houdoe, mag ik hopen
"Later" hoor ik het meest maar dat zeggen ze overal.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
"De ballen", zeggen ze ook wel in Amsterdam. Of "De mazzel".
Als in "Leetór", waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
"Later" hoor ik het meest maar dat zeggen ze overal.
Vreselijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh bah, gelukkig niet. Dan liever vet-Amsterdams, Llllatôrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het is ook al bijna half twee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Mertropolis?
Dan doe ik een dutje.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Nu ga ik een "tong" doen...
Los ballosquote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe dan tenminste een Wickedangeltje.
Dat staat op mijn to-do-lijstje voor morgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt het nog 48 uur wijzigen, toch?
FF Pissenquote:
Dat is ook werkelijk verschrikkelijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Aju"/ "Ajuus", zoals ze in het oosten zeggen, valt hier ook niet goed.
Toen had ik een hogere alcoholresistentie denk ik en een betere stapconditie..... Omdat ik nu meer sport en minder stap begin ik er slechter tegen te kunnen denk ik.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net een deel van de hete thee over mn hand geschonken![]()
![]()
20 minuten onder de lauwe kraanquote:auw!! Mn hand bonkt helemaal.
Haal je hand dan eens van mijn hoofd af....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb net een deel van de hete thee over mn hand geschonken![]()
auw!! Mn hand bonkt helemaal.
Omdat ik het leuk vondquote:
Hmm lauwe kraan wel gedaan, maar geen 20 minuten. Ik heb het nu ingesmeerd met Calendulan emulsie.quote:20 minuten onder de lauwe kraan
Als moeder van een gezin heb jij natuurlijk een hele grote EHBO-doos, ik heb zelfs geen pleister meer in huisquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het nu ingesmeerd met Calendulan emulsie.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als moeder van een gezin heb jij natuurlijk een hele grote EHBO-doos, ik heb zelfs geen pleister meer in huis
Helpt dat ook tegen een kater? of zelfs tegen een heel nest?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
. Ik heb het nu ingesmeerd met Calendulan emulsie.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Helpt dat ook tegen een kater? of zelfs tegen een heel nest?
Ik dacht dat het kwaliteitskannen waren. Heb je nog garantie?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
k*t theekan van Bredemeier
Ik heb zelfs altijd pleisters in mijn portemonnee.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Als moeder van een gezin heb jij natuurlijk een hele grote EHBO-doos, ik heb zelfs geen pleister meer in huis
Dat dacht ik ook, voor wat de prijs ervan betreft, mag je dat ook verwachten, maar hij lekt als een gek met inschenken. We hebben hem al ruim 1,5 jaar dus garantie zit er niet meer op. Ik kan natuurlijk weleens een mailtje sturen naar Bredemeier...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het kwaliteitskannen waren. Heb je nog garantie?
[..]
quote:Ik heb zelfs altijd pleisters in mijn portemonnee.
Ja, hèhè. Jij wil dokter wordenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:13 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zelfs altijd pleisters in mijn portemonnee.
Een pleister of een portemonnee?quote:
Ik altijd geld, pasjes en condooms...quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs altijd pleisters in mijn portemonnee.
Dat zou ik zeker even doen. Zelfs na 1,5 jaar mag zo'n ding toch niet lekken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan natuurlijk weleens een mailtje sturen naar Bredemeier...
Pleister in mn portemonnee.... ook bijna nooit geld trouwens. Ik pin zo goed als altijd.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een pleister of een portemonnee?
Ik heb net gelezen dat ze 2 jaar garantie geven. Ik ga eens op zoek naar het bankafschrift, dat is ook geldig als je geen bon hebt volgens mij. Ik moet er dan mee terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker even doen. Zelfs na 1,5 jaar mag zo'n ding toch niet lekken.
In Amerika zou je 10.000 dollar krijgen als je ook nog eens een foto van je hand erbij zet.
Hee dat is bijna dezelfde als die wij hebben, alleen is die van ons van het merk Bredemeijer. Ik vind hem echtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een Daalderop theepot. Jaren '70
[ afbeelding ]
Ik kan dat niet. Dan heb ik geen zicht op hoe hard mijn geld er door heen gaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pleister in mn portemonnee.... ook bijna nooit geld trouwens. Ik pin zo goed als altijd.
[..]
Daar heb ik Peace voor...... al valt het nog reuze mee met mijn uitgaven.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Dan heb ik geen zicht op hoe hard mijn geld er door heen gaat.
Dat heb ik nooit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Dan heb ik geen zicht op hoe hard mijn geld er door heen gaat.
Het is een dubbelwandige rvs pot. Het plaatje vond ik op Marktplaats, ze vragen er nog 17 euro voorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee dat is bijna dezelfde als die wij hebben, alleen is die van ons van het merk Bredemeijer. Ik vind hem echt![]()
alleen de dop is anders zie ik
Bij mij ook wel maar ik heb meer overzicht als ik 2x per week pin en dan alles cash betaal dan iedere keer 10 euro hier 5,44 daar ga pinnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heb ik Peace voor...... al valt het nog reuze mee met mijn uitgaven.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een dubbelwandige rvs pot. Het plaatje vond ik op Marktplaats, ze vragen er nog 17 euro voor
Misschien als je alleen grote bedragen hebt dat het makkelijker is. Ik doe elke dag boodschappen (kleine koelkast en geen auto) dus heb ik elke dag van die rare kleine bedragen. Dan raak ik snel de tel kwijt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]die van ons ook. En die kostte nieuw bijna 40 euro, dus 17 euro valt nog wel mee.
Ik vergeet geld altijd te pinnen bij de bank doe ik het een keer, ga ik door mn enkel en zit ruim een week thuis: dat is wel goedkoper, kan niet eens iets kopen, alhoewel lang leve de webshops![]()
![]()
en ik vind pinnen in de winkel veel makkelijker.
Voorlopig ook maar even niet meer Wii-fitten zeker?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:27 schreef Diaan73 het volgende:
Ow trouwens, vanmorgen weer naar fysio geweest en nieuw tape gehad, hij is wel tevreden, maar de buitenkant van mn enkel is toch flink blauw geworden wat duidt op toch een scheurtje in één van de 3 banden. Mag geen uren winkelen, maar verder proberen wel gewoon te gebruiken en vooral gewoon te lopen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voorlopig ook maar even niet meer Wii-fitten zeker?
Ik heb ADD misschien dat ik daardoor snel in de war ben en moeite heb met overzicht houden.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
@andy, ik pin ook bijna altijd kleine bedragen.
Ach je moet gewoon doen waar jij je het fijnst bij voelt hoor... ik ben je maar aan het plagen!!! Peaceman heeft bijvoorbeeld altijd contant geld bij zich, gaat niet weg zonder. en hij betaalt de rekeningen altijd veel te op tijd naar mijn ideequote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb ADD misschien dat ik daardoor snel in de war ben en moeite heb met overzicht houden.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen en contant afrekenen
Oh je zat me te plagen.... Nou dat had ik niet door en nu ben ik.....quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach je moet gewoon doen waar jij je het fijnst bij voelt hoor... ik ben je maar aan het plagen!!! Peaceman heeft bijvoorbeeld altijd contant geld bij zich, gaat niet weg zonder. en hij betaalt de rekeningen altijd veel te op tijd naar mijn idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Oh je zat me te plagen.... Nou dat had ik niet door en nu ben ik.....Lachen is gezond!!! Misschien knap je er een beetje van op!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat hij Rick speelde in Magnum
Heb je hem al gebeld dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De fotograaf van de krant. Zo vaak raad ik hier geen plaatjes meer
Ik mag toch aannemen dat ze hier meelezenquote:
Heulemaol niequote:Nee jij bent meer aan het slowchatten
Ja dat is waar. Maar ze weten natuurlijk niet waar jij woont, behalve dat dat in Amsterdam is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze hier meelezen![]()
[..]
Hee je hebt hem niet in photobucket gedaan.... zie namelijk een (voor) naam in de url...quote:
Dat zou toch voldoende moeten zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar ze weten natuurlijk niet waar jij woont, behalve dat dat in Amsterdam is.
Walt? Dat is niet zijn voornaamquote:[..]
Hee je hebt hem niet in photobucket gedaan.... zie namelijk een (voor) naam in de url...
Over... geflirt met kassameisje en dat helpt tegen alles.quote:
Hoe is het met haar poesje?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Over... geflirt met kassameisje en dat helpt tegen alles.
Dat weet ik niet. Ik vrees dat ik nooit zal weten ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |