Ik begrijp dat het uitmaakt hoeveel films etc ik er per dag bij zet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:37 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ja, dat ligt er nogal aanhoeveel files je per dag verandert en hoe groot die zijn.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:41 schreef Svyatagor het volgende:
500 gb hd gekocht, vanavond maar eens in mijn MBP knallen.
Plus scherm. Maar ik denk dat ik hem hou. Jezus, heeft mij ooit 329 euro gekost, en een goeie zonder krassen heb je nu voor 80 euro.quote:
De introductie van de 13" MBP was een enorme devaluatie voor de Pro-reeks.quote:
In welk opzicht is de 13" MBP het label Pro minder waardig dan de 15" MBP? De PowerBook-serie had ook gewoon een klein model in de line up.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De introductie van de 13" MBP was een enorme devaluatie voor de Pro-reeks.
Dedicated graphics.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
In welk opzicht is de 13" MBP het label Pro minder waardig dan de 15" MBP? De PowerBook-serie had ook gewoon een klein model in de line up.
Zeuren om het zeuren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
In welk opzicht is de 13" MBP het label Pro minder waardig dan de 15" MBP? De PowerBook-serie had ook gewoon een klein model in de line up.
Het feit dat ze een Pro stickertje op een reguliere Macbook hebben geplakt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zie het kwaliteitsverschil niet zo tussen de 12" PowerBook en de 13" MacBook Pro.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het feit dat ze een Pro stickertje op een reguliere Macbook hebben geplakt.
En dat (imho) een Pro machine compromisloos moet zijn. Dus enkel top-of-the-bill hardware.
Uit de 12" PowerBook hebben ze gehaald wat ze destijds konden halen. Bij de 13" MPB niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zie het kwaliteitsverschil niet zo tussen de 12" PowerBook en de 13" MacBook Pro.

iSubtitlequote:Geen ondertiteling?!!111eins![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi. Daar wilde ik al naar op zoek gaan, dus je komt precies op tijd. Al zie ik nu, nadat ik even gekeken heb waarom de torrent allemaal subtitles bevat, dat het spaanse subs zijn bij een amerikaanse serie. Maar toch handig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:25 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Geen gezeur meer van mensen die bij mij een film komen kijken:
[..]
iSubtitle
Ik heb eigenlijk zelf weinig behoefte aan subs. Ik vermoedde alleen even dat het een Amerikaanse serie zou zijn waarin Spaans gesproken werd (het speelt zich af in een zuidelijke staat met veel latino's werd me verteld).quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:30 schreef TwyLight het volgende:
http://www.opensubtitles.org/nl hier zijn bijna alle subs te vinden
Ik denk niet dat ze de NVidia 9600M GT in een 13" behuizing kunnen proppen zonder problemen te krijgen met warmeontwikkeling en accutijd. Desalniettemin is het inderdaad wel jammer dat de MB en de MBP 13" nu dezelfde grafische chip hebben. Maar aan de andere kant is die NVidia 9400M misschien niet dedicated, maar alsnog wel een krachtpatser. Zeker ten opzichte van de Intel graphics die voorheen in de MB's zaten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Uit de 12" PowerBook hebben ze gehaald wat ze destijds konden halen. Bij de 13" MPB niet.
Ik mis bij de 13" MBP:
-Dedicated graphics met veel geheugen
De resolutie van het 15" model is maar 2 DPI hoger dan die van het 13" model (108 vs 110 DPI).quote:-Hoge schermresolutie
1440x990, of de optie daartoe. 1280*800 is te laag voor Pro taken. Daarnaast heeft de concurentie deze resolutie op 13" al tijden, en de Pro behoort beter dan de concurrentie te zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de NVidia 9600M GT in een 13" behuizing kunnen proppen zonder problemen te krijgen met warmeontwikkeling en accutijd. Desalniettemin is het inderdaad wel jammer dat de MB en de MBP 13" nu dezelfde grafische chip hebben. Maar aan de andere kant is die NVidia 9400M misschien niet dedicated, maar alsnog wel een krachtpatser. Zeker ten opzichte van de Intel graphics die voorheen in de MB's zaten.
[..]
De resolutie van het 15" model is maar 2 DPI hoger dan die van het 13" model (108 vs 110 DPI).
Met welke resolutie zou je dan tevreden zijn op een 13" scherm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |