Balletje vochtig maken met wat water en even flink ondersteboven op een stuk papier heen en weer en rondjes rollenquote:
Oh ja, idem. Ik was vergeten dat die er op zitten. Maar die gebruik ik bij andere muizen ook nooit, mijn handen liggen toch meestal op het tobo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hier nog een. Ik vind dat horizontaal scrollen toch wel handig soms. Alleen die 'knijpknoppen' vind ik onhandig, die gebruik ik nooit.
Ik gebruik het doekje dat bij mijn iMac zat, maak die even nat en dan inderdaad maar even alle kanten een beetje op rollen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:22 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Balletje vochtig maken met wat water en even flink ondersteboven op een stuk papier heen en weer en rondjes rollen
Dat zegt dan eigenlijk ook wel weer genoeg.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef Maravilla het volgende:
Oftewel, het is zo slecht nog niet.Ik denk dat er hier in huis een MM of 7/8 rondzwerven.
Ja, maar als je zo met een Logitechmuis omgaat, doet die het ook niet lang.quote:
Niet.quote:
Niet!quote:
quote:
quote:
Mr. Sunshine hoor!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef Edwinuss het volgende:
T-mobile is gaar. Ik krijg hier met mijn 3G maar een snelheid van 21 KB/s
Het mapje openen waarin de bestanden stonden en op timemachine icoon drukken in de dock.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef P.F het volgende:
Hoe werkt time machine? Ik kan bijv. wel m'n desktop zien van gister om 22:00 maar ik wil graag de rest van de bestanden zien - kan dat? Hoe doe ik dat?
Ja, mijn DS ligt ook enorm stof te happen sinds de iPhone App Store. Gouden uitvinding.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:32 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n iPhone gisteren opgehaald en heb nu al meer dan 10 spelletjes gekocht
ITunes herkent gewoon wat slechte muziek is en weigert daarmee om te gaan. Tenzij je het illegaal doetquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef Tomasso het volgende:
iTunes Music Store
Gewoon een bestand (I Gotta Feeling - Black Eyed Peas) downloaden dat ervoor zorgt dat je iTunes niet meer werkt. Crashed elke keer binnen 2 minuten na opstarten van iTunes. Corrupt bestand oid
Daarentegen ben ik dan wel weer blij met Time Machine, want nu kon ik m'n vorige library bestand terugzetten waardoor iTunes wél weer werkt. Dat nummer nu maar gedownload via andere wegen.
Het is dat GTA Chinatown Wars er niet is voor de iPhone.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, mijn DS ligt ook enorm stof te happen sinds de iPhone App Store. Gouden uitvinding.
http://www.techspansion.com/quote:VisualHub, AudialHub, and iSquint have been discontinued and are no longer for sale.
Een week? Mijn nummer gaat eind september overgezet worden, terwijl het hetzelfde bedrijf is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:20 schreef Tijn het volgende:
Ja, eigenlijk wel hoor
Alleen T-Mobile is echt om te janken. Qua service in elk geval. Ik moet een week wachten voordat m'n verlopen Orange abo is overgezet naar T-Mobile, terwijl dat gvd hetzelfde bedrijf isNu heb ik dus wel een iPhone, maar kan ik niet bellen
Thanks het is gelukt! Alleen heb ik dat bestand in een uur gemaakt en weer verneukt. Dus helaas.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef Junkie het volgende:
[..]
Het mapje openen waarin de bestanden stonden en op timemachine icoon drukken in de dock.
Time Machine Basics
Wow, gebruik je je MacBook als Wii Balance, of heb je gewoon constant dikke vette pech?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Geqxon het volgende:
Deze Macbook heeft Apple nu inmiddels +/- 3000 euro aan reparaties gekost.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wow, gebruik je je MacBook als Wii Balance, of heb je gewoon constant dikke vette pech?
Waarom 2 keer een nieuw logicboard als ik vragen mag? wat was er stuk?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Al twee keer een nieuw logicboard, daar heb je al 1500-2000 euro te pakken. De twee accu's +/- 300, superdrive a 200 euro, topcase +/- 100 en dan nog wat klein grut en uurtarief van het servicecenter.
Omdat de accu zeer traag laadde, en omdat mijn geluidskaart een keertje kapot was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waarom 2 keer een nieuw logicboard als ik vragen mag? wat was er stuk?
gokje: 2 keer de videokaart zeker?
Het beste werkt het als je een aparte partitie voor TM maakt maar er mag gerust zooi bij staan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:46 schreef Roeni3 het volgende:
Hmm, misschien ook maar eens met Time Machine gaan werken inderdaad. Heb onderhand wel genoeg externe HD's om er eentje als primaire back-up HD te gebruiken. Is het overigens raadzaam deze HD dan verder voor niets anders dan Time Machine back-ups te gebruiken, of kan ik er gerust extra zooi op hebben staan?
nice, ziet er een stuk mooier uit dan VH alleen ik mis wat opties, o.a.:quote:

Waarom is een aparte partitie aan te raden?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:58 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Het beste werkt het als je een aparte partitie voor TM maakt maar er mag gerust zooi bij staan.
1) dat is de enige manier om de ruimte die TM backups innemen, te beperkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom is een aparte partitie aan te raden?
Ja klopt. Het is geloof ik nog niet helemaal af.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nice, ziet er een stuk mooier uit dan VH alleen ik mis wat opties, o.a.:
2 video bestanden converteren naar 1 videobestand (aan elkaar plakken)
ik kan de instellingen niet openen? is grijs bij mij?
ik kan allen itunes kiezen?
[ afbeelding ]
Wil je een bekraste 5G?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Heb net een 1st gen iPod gekocht via ebay. Ik ga een iPod collectie beginnen
Hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Heb net een 1st gen iPod gekocht via ebay. Ik ga een iPod collectie beginnen
Hmm, check, thanksquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:17 schreef Zpottr het volgende:
[..]
1) dat is de enige manier om de ruimte die TM backups innemen, te beperken
2) zo zorg je nooit voor het weggooien van je oudere back-ups omdast je vergeten bent een paar DVD-images oid weg te halen
3) (voor network mounted TM-drives) je zit het automatische mount/unmount proces niet in de weg
3a) (voor USB drives) het bestandssysteem moet HFS+ zijn, dat is onhandig als je andere OS'en gebruikt.
En in het algemeen gebruik je je backup-drive niet voor andere zooi, uiteraard.
Ja, dat ligt er nogal aanquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:34 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Hmm, check, thanks. Mijn allereerste backup die hij nu wil maken is ongeveer 60 gig groot; enig idee hoe snel dat uitdijt (heb een HD van 250 gig beschikbaar als backup-drive)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |