Dat er zoveel bass in de speakers zit dat het vreselijk klinkt. Tenzij je daarvan houdt (wat in veel gevallen zal betekenen dat je naar negermuziek luistert)quote:
Je kan natuurlijk met de instellen spelen hè. En nee, ik luister niet naar zgn. negermuziek. Absoluut niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:20 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat er zoveel bass in de speakers zit dat het vreselijk klinkt. Tenzij je daarvan houdt (wat in veel gevallen zal betekenen dat je naar negermuziek luistert)
Die zijn er toch ook in X-230? Alleen dan zijn ze 40 euro. Trouwens, het is voor rock en alles in die richting.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:51 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Logitech Z4? Het past wel bij de huidige generatie iMacs/MacBooks:
[ afbeelding ]
Te vinden vanaf +/- ¤60
Da's zo te zien een 3,5 inch, dat gaat niet passenquote:Op maandag 13 juli 2009 22:33 schreef TN-FR het volgende:
Die heb ik dus ook, goed geluid komt er uit hoor![]()
Verder wil ik dus de hard disk vervangen op mijn MacBook (late 2008) voor een 500 GB, maar ik vroeg me dus af of deze WD een goede is om er in te stoppen.
Western Digital sata 2 500 GB
Geheugen gaat ook niet werken: je hebt DDR3 8500 MHz nodig. Bijvoorbeeld dit:quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef TN-FR het volgende:
Dat is toch die ik ook heb gepostof heb je de verkeerde link gekopieerd.
Verder wil ik dus ook mijn RAM vervangen van 2 GB naar wellicht 4 GB als dat zin heeft op een 2 Ghz processor.
En dan viel mijn oog op deze: so-dimm ram DDR2 4GB 667 Mhz
Oja, het zit in een frame zie ik nu. Je moet iig in deze categorie kijken:quote:Op maandag 13 juli 2009 22:53 schreef TN-FR het volgende:
Dat is toch die ik ook heb gepostof heb je de verkeerde link gekopieerd.
Verder wil ik dus ook mijn RAM vervangen van 2 GB naar wellicht 4 GB als dat zin heeft op een 2 Ghz processor.
En dan viel mijn oog op deze: so-dimm ram DDR2 4GB 667 Mhz
Kan het niet missen maar als ik het doe wil ik het goed doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 16:20 schreef TN-FR het volgende:
Als je het kan missen, dan zou ik voor de Logitech Z-4 gaan. Ik heb zelf de eerste, maar een vriend van mij de Z-4 en die klinkt toch beter.
Dat OSX bergen memory gebruikt is bekend. Voordeel is wel dat het die bergen memory wel heel efficient inzet. Nu kost geheugen geen rochel en hopelijk wordt het met snow leopard beter.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:54 schreef magnifor het volgende:
Niet om te flamen maar een 512MB RAM MacBook waar Tiger op draait is niet vooruit te branden zeg. Ik zit nu op mijn MacBook en ik krijg die strandbal als ik ook maar iets anders doe dan Safari.
Sorry, maar XP met 512MB werkt toch soepeler.
Natuurlijk, 512MB is te weinig maar toen ik mijn MB kocht was 512MB de standaard configuratie.
Vergeet niet dat toen XP in 2001 op de markt kwam 512 MB geheugen meer was dan de meeste mensen in hun computer hadden zitten, terwijl toen Tiger in 2004 werd gereleased 512 MB eigenlijk al een beetje weinig was.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:54 schreef magnifor het volgende:
Niet om te flamen maar een 512MB RAM MacBook waar Tiger op draait is niet vooruit te branden zeg. Ik zit nu op mijn MacBook en ik krijg die strandbal als ik ook maar iets anders doe dan Safari.
Sorry, maar XP met 512MB werkt toch soepeler.
Natuurlijk, 512MB is te weinig maar toen ik mijn MB kocht was 512MB de standaard configuratie.
Indeed, ik voelde mij nogal genaaid met mijn laptop van 1299+ euro die niet vooruit te branden was. 2GB heeft me nog eens een extra 100 euro gekost.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:26 schreef magnifor het volgende:
Ja extra geheugen is geen probleem, maar snap niet dat de standaard configuratie (sterker nog, ik had het middelste model) standaard met 512MB geleverd werd in 2006. Had destijds 1200 euro betaald.
Je zou zeggen dat het allemaal soepel zou moeten draaien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |