Het scheelt je sowieso een hoop gezeik met spyware, virussen, drivers en wat al niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:35 schreef TeleluvR het volgende:
Ik ben mij nu al weken lang aan het orienteren op een Mac. Grootste weerstand die ik blijf ondervinden, is en blijft de prijs. Het liefst zou ik een duurdere macbook pro willen kopen, maar dat vind ik toch erg gewaagd als overstap vanaf een windowsbak.
In hoeverre 'voelt' de instap Mini een beetje vlot met z'n 2 Ghz/1GB?
Om een idee te krijgen: hier is een videotutorialquote:Op maandag 13 juli 2009 00:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
...en dat is makkelijk zelf te doen, begrijp ik?
Kleine kanttekening: flash is niet ideaal geprogrammeerd voor de Mac. Niet dat het niet werkt, maar er zijn af en toe klachten, met name bij slecht geprogrammeerde banners. Ik weet niet hoe veel zwaarder een Flash-spelletje is en ik vermoed dat je het niet zal gaan merken, maar toch iets om even op te letten.quote:Op maandag 13 juli 2009 00:46 schreef TeleluvR het volgende:
...en wat online flash-spelletjes...
Ik neem aan dat dat afhankelijk is van je browser? Zo werkt Rabobank.nl (internet bankieren) ook niet lekker op Safari @ Mac. Firefox voor Mac heeft dat probleem niet. Ik vermoed dat dat ook zo gaat met de eventuele Flash problemen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kleine kanttekening: flash is niet ideaal geprogrammeerd voor de Mac. Niet dat het niet werkt, maar er zijn af en toe klachten, met name bij slecht geprogrammeerde banners. Ik weet niet hoe veel zwaarder een Flash-spelletje is en ik vermoed dat je het niet zal gaan merken, maar toch iets om even op te letten.
Nee, flash is hetzelfde voor alle browsers.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat afhankelijk is van je browser? Zo werkt Rabobank.nl (internet bankieren) ook niet lekker op Safari @ Mac. Firefox voor Mac heeft dat probleem niet. Ik vermoed dat dat ook zo gaat met de eventuele Flash problemen.
Het is niet dat het niet werkt, maar dat het traag is en inderdaad als je het 'vergeet' je computer kan laten hangen. Linkje heb ik niet op het moment.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dat zal, maar hoe een Safari of een Firefox er mee omgaat zal verschillen.
Links naar sites met Flash content dat niet werkt?
Het werkt wel, maar flash vreet resources op OSX. Veel CPU power.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:23 schreef ikheetmartijn het volgende:
Dat zal, maar hoe een Safari of een Firefox er mee omgaat zal verschillen.
Links naar sites met Flash content dat niet werkt?
De video-tag is helemaal niet uit HTML5 geschrapt, alleen de specificatie voor een codec. Nu kunnen browsermakers zelf bepalen welke codecs ze ondersteunen.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:59 schreef TwyLight het volgende:
btw hoe fucking egoistisch zijn apple en microsoft, echt dit slaat gewoon nergens op
omdat ze er niet uitkomen "welk" videoformaat het moet zijn wordt <video> maar geschrapt uit html5
Ja, kut is dat. Overigens pas sinds Safari 4, voorheen werkte het prima.quote:Op maandag 13 juli 2009 10:16 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat afhankelijk is van je browser? Zo werkt Rabobank.nl (internet bankieren) ook niet lekker op Safari @ Mac.
Soundsticks II?quote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef drumstickNL het volgende:
Weet iemand nog goede speakers? (Voor een goede prijs)
Logitech Z4? Het past wel bij de huidige generatie iMacs/MacBooks:quote:Op maandag 13 juli 2009 11:30 schreef drumstickNL het volgende:
Weet iemand nog goede speakers? (Voor een goede prijs)
Daar is volgens mij niks over bekend, maar als WCAG2 een indicatie is van de huidige ontwikkelingssnelheid bij W3C denk ik niet dat onze kinderen het nog gaan mee maken dat HTML5 een recommendation isquote:Op maandag 13 juli 2009 11:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer moet html 5 eigenlijk geratificeerd en uit zijn enzo?
Ik heb de voorganger hiervan. Vreselijke speakers. Bassweergave die alleen handig is als je een neger bentquote:Op maandag 13 juli 2009 11:51 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Logitech Z4? Het past wel bij de huidige generatie iMacs/MacBooks:
[ afbeelding ]
Te vinden vanaf +/- ¤60
Dat laatste snap ik niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb de voorganger hiervan. Vreselijke speakers. Bassweergave die alleen handig is als je een neger bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |