lol. dat gevoel had ik dus ook. Naast mij zaten twee pettenjongens die duidelijk gevorderd waren, al voordat de mevrouw aangaf dat de petten af of omgedraaid moesten worden deden zij het...quote:Op zaterdag 18 juli 2009 03:59 schreef Zotheid het volgende:
Theorie binnen.
Ik moest wel een beetje huilen om alle stoere mensen achter me die zaten te vertellen dat ze al 6 keer examen hadden gedaan. En ze hadden het alweer niet gehaald.
Ha stoer man! goed bezig..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:19 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
aanrader !!!
vraag om Freddy (heel relaxte gast) of Koos is ook aan te raden al is die meer van tak tak tak... streng maar rechtvaardig en kan je ook lol mee hebben.
Wilma heb ik ook gehad, mijn eerste officiele les bij oosterpoort, was ook prima mee te rijden. En dan nog een ander, was ik minder over te spreken, maar die naam noem ik hier niet vindt ik niet fair want heb hem maar 1 keer gehad.
Ligt zowieso een beetje aan hoe jezelf in elkaar zit met welke instructeur je het beste overweg kan en waarvan je het meeste kan leren.
Zelf heb ik dus les van Freddy, ben heel tevreden, veel lol en heb gewoon vertrouwen in hem. Hij is rustig, grijpt niet te snel in , laat jezelf dingen ontdekken en heeft ook een gezellige babbel. Hij zit wel snel vol dus op tijd aanmelden enzovoort. Zelf heb ik 6 weken les (eerste 2 weken, 2 blokuren per week, 4 weken 3 blokuren per week) en dan examen (as dinsdag)
Afgelopen dinsdag mocht ik helemaal eigen route bepalen. Ben naar mijn eigen durp gereden, toen via Bedum , Zuidwolde, Lewenborg richting tankstation, daarna via centrum terug naar het station. Ging allemaal relaxed. Wel wat duffe foutjes gemaakt maar hoort erbij denk ik dan maar. Hij was tevreden.
Donderdag was ik wat minder tevreden over mezelf. Motor afgeslagen, tja, krijg je als je probeert weg te rijden vanuit de 3...vanuit 2 lukt nog wel maar 3 niet. Bijna fietser aangereden omdat ik klem stond en wel naar voren keek maar niet goed dode hoek... en nog wat domme blunders. Maar heb maandag nog een blokuur en dinsdag examen.
Vandaag hele dag en avond op autojacht geweest ! Morgenochtend ga ik proefrit (nou ja ,,,een vriend maakt de rit ik proef alleen maar) maken met leuke auto....hoop dat ik morgen middag kan laten weten dati k een auto gekocht heb. En dan maar duimen dat ik daadwerkelijk sta. Anders kan ik alsnog per trein en fiets op vakantie en staat mijn nieuwe car op mijn oprit te verstoffen...
Precies, tegen die tijd moet je alle vragen ondertussen wel gehad hebben.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 08:31 schreef singlemetkids het volgende:
[..]
lol. dat gevoel had ik dus ook. Naast mij zaten twee pettenjongens die duidelijk gevorderd waren, al voordat de mevrouw aangaf dat de petten af of omgedraaid moesten worden deden zij het...
Gevraagd of ze al een keer eerder waren geweest, ahummm dit was hun 10e jubileum....
en weer gezakt![]()
applausje waard toch ?
Zolang je geen petje/hoofddoekje bent en je een keer je theorieboek doorneemt en een paar oefenexamens maakt om met de gevaarherkenning te oefenen moet het prima te doen zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:10 schreef richbitch het volgende:
[..]
Ha stoer man! goed bezig..Heb je dat pakket van 20 lessen genomen? En ook nog theoriecursus gedaan of dat een beetje overbodig?
hoiquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:01 schreef richbitch het volgende:
Had gepland om vandaag naar Oosterpoort te gaan maar ben pas net wakker..Nou maandagmorgen maar!
Hier zou ik toch wel even naar kijken. Die pasta verkopen wij namelijk bij de halfords (waar ik dus werk) en wij zeggen hierbij altijd dat het maar een tijdelijke oplossing is! Uiteindelijk zal het toch aan vervanging toe zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef singlemetkids het volgende:
minpuntje, een mistlicht is kapot, die moet nog vervangen worden. Was nu afgeplakt met tape. 2e minpuntje, uitlaat was ergens met een soort pasta of epoxie ofzo gerepareerd, dus is dan altijd afwachten of die dat lang uithoudt of niet.
hoiquote:Op zaterdag 18 juli 2009 18:17 schreef ExtremeBanaan het volgende:
[..]
Hier zou ik toch wel even naar kijken. Die pasta verkopen wij namelijk bij de halfords (waar ik dus werk) en wij zeggen hierbij altijd dat het maar een tijdelijke oplossing is! Uiteindelijk zal het toch aan vervanging toe zijn.
Voor de rest klinkt het goed!
Ik heb net zonder te leren ook een theorie examen gemaakt met 8 fout (door vragen als na hoeveel meter kunt u een spoorwegovergang verwachten en dan niet weten voor hoeveel meter een streep staatquote:Op zondag 19 juli 2009 14:44 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Grappige vragen...Hier hoef je toch alleen niet dom voor te zijn om dit te kunnen begrijpen?
Tegenwoordig is dat 1,35 meter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:55 schreef singlemetkids het volgende:
de oudste heeft de 150 volgens mij gepasseerd dus zij mag voorin dan.
Geen van die, ik zou eerst de knipperlichten aandoenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |