Doe je een snelcursus of zo?quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef HiroYui het volgende:
Ik ben net terug, ik heb wel 12 uren non stop achter elkaar zitten touren!
Ik kijk er scheel van!
Dat dus.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:51 schreef HiroYui het volgende:
Ik ben net terug, ik heb wel 12 uren non stop achter elkaar zitten touren!
Ik kijk er scheel van!
Haha, ja he, dat is altijd nog even spannend als je in je eigen auto zonder instructeur rijdt!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:13 schreef lezut het volgende:
[..]
Dat dus.
Vanochtend tegen verwachting in toch mn rbw op kunnen halen![]()
Vandaag de omgeving maar even verkend, alleen het ging al direct bijna mis op een superkorte invoegstrookDan maar remmen en wachten tot alles voorbij is..
Zo`n intest kost wel geld, das wel minder 66 euro, het verplicht je nog tot niks mja.quote:Op maandag 27 juli 2009 11:08 schreef Vlinnie het volgende:
Spoedcursus lijkt me m.n. geschikt voor mensen die dingen snel kunnen opnemen, vlotte leerlingen zijn. Je zit wel een paar dagen achter elkaar langere tijd in de auto, dan moet je wel geconcentreerd kunnen blijven. En je moet natuurlijk tijd en geld hebben om in korte tijd je rijbewijs te halen.
Adv een intest wordt bepaald hoeveel lessen je nodig hebt. Maar als het tegenvalt... je examen staat gewoon gepland, of je er klaar voor bent of niet.
Daarom ben ik op een gegeven moment ook 2uur achter elkaar gaan lessen. Dan hou je nog tijd over om echt goed te lessen/oefenen. Want je zit toch met het begin en eind dat je iemand moet wegbrengen en ophalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 16:16 schreef TwyLight het volgende:
Vandaag weer rijles gehadeerste 20 minuten gaat het altijd super gestresst en daarna altijd weer super goed, beetje jammer
Nou ik volg momenteel een 12 dagen cursus, waarvan 1 dag rust (geen lessen dus). We lessen maandag t/m vrijdag. Meestal les ik 4,00 uren per dag, soms ook 2,00 uren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:28 schreef ScarFace- het volgende:
Heeft iemand ervaring met het ANWB 10 dagen verhaal?
Of een andere spoedcursus?
Ik heb mijn auto ook iets van 100 km verderop gekocht, precies de kleur (donkerblauw) die ik wilde hebben en de volgende donkerblauwe was 200 km verderop , maar goed dat de 1e gelijk goed beviel. Volgende auto moet ik maar niet meer op kleur gaan uitzoeken , maarja ben getrouwd met een vrouwquote:Op maandag 27 juli 2009 14:18 schreef Sjibble het volgende:
Vandaag even 130km verderop voor een auto kijken, die het helemaal waard is
Het grootste nadeel vind ik dat je gewoon 12 dagen verlof moet opnemen van het werk, als student is het te doen, maar iet als je fulltime werkt.quote:Op maandag 27 juli 2009 18:27 schreef synnath het volgende:
Het lijkt natuurlijk of er veel meer nadelen zijn, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo (imo). Je rijbewijs halen in 10 á 12 dagen is natuurlijk super. Ik zelf vind het een super ervaring.
Netjes! Ja, bij nader inzien kon ik misschien ook beter bij Wolf lessen, daar is dezelfde cursus ongeveer 1000 euro goedkoper. Maarja, wist ik niet. Alhoewel, ik ben nu erg tevreden en mijn ouders betalen.quote:Op maandag 27 juli 2009 21:58 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Morgen lekker dagje naar de dierentuin met de auto, heb nu meer dan 5000 km zelf gereden en nog geen deukje (afkloppen!)
Intest in de simulatorquote:
Grote meid, je kent de regeltjes! Gelukkig kan je beter rijden als de rest met jaren ervaringquote:Op maandag 27 juli 2009 21:58 schreef willempjewever het volgende:
En verder ben ik er nu achter dat ik een grote bullebak in de auto ben, vandaag een ouder echtpaar bijna van de weg gedrukt en lopen toeteren op de invoegstrook, was even vergeten dat mijn vrouw en zoontje van bijna 2 in de auto zaten , niet zo verstandig om klootzak e.d. te gaan roepen naar een andere chauffeur![]()
![]()
![]()
Toch maar wat minder ergeren aan al die idioten op de weg, mijn god, jullie zullen het ook meemaken, het is onvoorstelbaar hoe goed je bent in vergelijking met een groot deel van de weggebruikers als je straks je rijbewijs binnen hebt. Echt, hoe sommige mensen het gehaald hebben, misschien was het eenvoudiger vroeger (kan bijna niet anders).
quote:“I don’t know if they taught you this in the land of fairies and puppy-dog tails, where you obviously, if not grew up then at least spent most of your summers, but you’re in the real world now. Nnnnn-kay?”
Als je elke les een onderdeel behandelt, duurt een opleiding dan niet bij elke persoon hetzelfde? Pas in les 7 krijg je 'gas geven'. Wat heb je dan daarvoor gedaan?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 09:08 schreef Trusten het volgende:
Ik rij trouwens met de RIS-methode bij een ANWB-rijschool, nog meer mensen hier die dat doen? Heb namelijk gehoord dat je met de RIS methode fors duurder uit bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |