Ligt eraan he.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef Grimmjoww het volgende:
Een vriend van mij zegt dat stratenmakers niet veel verdienen terwijl een ander zegt dat ze best veel verdienen is dit waar? Het is wel zwaar werk heb ik gehoord.
Als je kijkt hoe snel stratenmakers naar de kloten gaan, verdienen zij zeker te weinig. Er zijn maar weinig stratenmakers boven de 45 jaar. En data is niet voor niets zo.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef Grimmjoww het volgende:
Een vriend van mij zegt dat stratenmakers niet veel verdienen terwijl een ander zegt dat ze best veel verdienen is dit waar? Het is wel zwaar werk heb ik gehoord.
Per maand?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:53 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ligt eraan he.
Maar de laagste schaal zit denk ik rond de 950 euro?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Per maand?
Dat is nog lager dan het minimunloon dus dat kan niet
Ik en al de stratenmakers die ik ken zouden voor dat schijtbeetje niet eens ons nest uit komen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:53 schreef H-blast het volgende:
[..]
Ligt eraan he.
Maar de laagste schaal zit denk ik rond de 950 euro?
Nee dat niet vroeg het me alleen af.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef H-blast het volgende:
[..]
.
TS: ze verdienen sowieso meer dan ¤950.
Wil je trouwens stratenmaker worden?
De zaterdagen inderdaadquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
denk dat ze het meest verdienen van de klusjes buiten dienst
terasje hier.. opritje daar ect ect
Dat klussen hou je ook niet voor altijd vol.quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:59 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
denk dat ze het meest verdienen van de klusjes buiten dienst
terasje hier.. opritje daar ect ect
Maar wat maakt het zo zwaar?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:01 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dat klussen hou je ook niet voor altijd vol.
Kun je dan niet beter even doorleren en een echt vak leren, zodat je geneog verdient, en op je 50e niet versleten thuis in de wao zit en je niet hoeft te bijklussen zodat je tenminste je zaterdag gewoon vrij hebt.quote:
De houding dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De houding!
En het sjouwwerk.
Maar de houding is voornamelijk funest voor rug en knieën
Dat dus.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
De houding!
En het sjouwwerk.
Maar de houding is voornamelijk funest voor rug en knieën
Ik las verkrachtenquote:Op woensdag 8 juli 2009 11:57 schreef cheqy het volgende:
Ja, ik kan er vrij goed van rond komen.
Wij stratenmakers verdienen best aardig. Komt ook omdat er landelijk een schreeuwend tekort is aan vakkrachten.
Jammer dat er bij straatmakers altijd aan beunen wordt gedacht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:08 schreef Daniel1976 het volgende:
Degenen die gewoon werken verdienen normaal.
Degene die freelance stratenmaker zijn en zo af en toe wat bijbeunen die hebben het beter voor elkaar
Quiz. Waarom denk jij dat ze niet alles asfalteren?quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:08 schreef Salatrel het volgende:
klinkers
gewoon asfalteren die zooi. doe je de automobilist en motorrijders nog een plezier mee ook en je zit niet de hele dag op je knieën.
aan de andere kant zou klinkers leggen voor moslims wel weer ideaal werk zijn... vooral als ze richting het oosten leggen
Wat verdien je gemiddeld als stratenmaker?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:58 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik en al de stratenmakers die ik ken zouden voor dat schijtbeetje niet eens ons nest uit komen.
Hoe moet ik nou weten of het waar is dat vrienden van jou dat gezegd hebben?quote:Op woensdag 8 juli 2009 11:49 schreef Grimmjoww het volgende:
Een vriend van mij zegt dat stratenmakers niet veel verdienen terwijl een ander zegt dat ze best veel verdienen is dit waar?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten of het waar is dat vrienden van jou dat gezegd hebben?
Verschilt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:19 schreef tisauch het volgende:
[..]
Wat verdien je gemiddeld als stratenmaker?
Ok, lijkt me idd wel een fysiek zwaar beroep.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Verschilt.
Per 4 weken, als ik het bedrag van de tijdspaarfonds dat vrij opneembaar is er bij reken rond de 2000.
Er zijn ook die meer of minder verdienen. Ligt aan jezelf en de werkgever. En dan heb ik het over straatmakers, niet de oppermannen. Die verdienen rond de 1500
Gemeente is idd kut. Ik draai ook wel eens voor de gemeente en dan moet ik echt een knop omzetten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb ze gezien die in gemeentedienst per uur betaald worden:
-1 straat, 4 maanden werk, met 8 man, waarvan er letterlijk altijd 7 staan te kijken terwijl er eentje werkt...
-1 pleintje, 2 dagen werk, met 2 man, die duidelijk niet per uur maar op projectbasis betaald werden...
Nou? Vertel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:16 schreef cheqy het volgende:
Quiz. Waarom denk jij dat ze niet alles asfalteren?
iddquote:Op woensdag 8 juli 2009 13:08 schreef B.E.D het volgende:
Zal ik de grap dan maar maken:
Ze verdien wel veel geld. maar ze krijgen het niet
Dan kun je nog beter buschauffeur worden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef Grimmjoww het volgende:
Nou als alles in mijn leven faalt en ik geen goede baan kan krijgen kan ik altijd nog stratenmaker worden
Niet dat ik op ze neerkijk ofzo integendeel wel respect voor zulke mensen die zwaar werk verrichten
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:32 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dan kun je nog beter buschauffeur worden.
Niet dat ik op ze neerkijk ofzo integendeel wel respect voor zulke mensen die zwaar werk verrichten met al die criminalteit op die bussen.
Niet met me eens?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef Grimmjoww het volgende:
Nou als alles in mijn leven faalt en ik geen goede baan kan krijgen kan ik altijd nog stratenmaker ambtenaar/kamerlid/minister worden
- Een klinkerweg veiliger is dan asfalt, vanwege de snelheid.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:16 schreef cheqy het volgende:
[..]
Quiz. Waarom denk jij dat ze niet alles asfalteren?
Klinkers kom je voornamelijk tegen in woonwijken. Daar barst het van kabels en leidingen. Als er een reparatie verricht moet worden kan je beter stenen er uit halen en later terug straten dan asfalt eruit slopen. Repareren onder asfalt geeft altijd een lange nasleep. Dat is één van de redenen. Plus dat ze bij de verharding kijken naar het karakter van de wijk en de bebouwing.quote:
Ik hoop voor je dat dat dan wel netto is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Verschilt.
Per 4 weken, als ik het bedrag van de tijdspaarfonds dat vrij opneembaar is er bij reken rond de 2000.
Er zijn ook die meer of minder verdienen. Ligt aan jezelf en de werkgever. En dan heb ik het over straatmakers, niet de oppermannen. Die verdienen rond de 1500
Hoop ik even dat je keihard faalt in je leven. Kan je er mooi achter komen dat je niet zomaar even straatmaker wordt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:23 schreef Grimmjoww het volgende:
Nou als alles in mijn leven faalt en ik geen goede baan kan krijgen kan ik altijd nog stratenmaker worden
Niet dat ik op ze neerkijk ofzo integendeel wel respect voor zulke mensen die zwaar werk verrichten
Netto ja.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat dan wel netto is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |