Kweetniet.. vorige keer had ie 5 vragen geschrapt waarvan ik er 4 goed had ofzo, dus dat was echt flink in m'n nadeel ook nog eens hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
seconded, de dag erna valt altijd wat tegen
@zusje, 3 fouten heb je nog een grote kans dat je het toch gehaald hebt lijkt me, ff afwachten dus
Balen joh!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:19 schreef hetzusjevan het volgende:
Kut MTO-D! Sterf. Dacht dat ik het goed gemaakt had, heb ik 3 fouten teveel
![]()
![]()
. Ik snap er niks van
. Bah. Niet leuk om je vakantie mee in te gaan -_-'.
Waarschijnlijk heb je het wel gehaald dan tochquote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, twee antwoorden had ik toch wel goed, dus al 2 minder fout. Twee andere vragen worden sowieso bij iedereen goed gerekend (1 ervan had ik goed, andere fout). 14 fout - 3 = 11 fout - en normaal is dat de norm. Maar door die vragen die bij iedereen zijn goedgeteld weet ik nu dus niet wat de nieuwe norm wordt..
En hij komt pas over een aantal dagen met de norm...
Geef haar nou geen valse hoopquote:Op maandag 13 juli 2009 21:54 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het wel gehaald dan toch
Zo moeilijk is dat anders niet hoor: ik zat laatst in de trein vlakbij iemand die statistiek gaf, en door zijn telefoon zei hij iets van 10 fout, normering en lekker streng dit keer.quote:Op maandag 13 juli 2009 22:11 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Ik kan haar moeilijk nog treuriger maken toch
Ik hoop het beste voor jequote:Op maandag 13 juli 2009 21:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, twee antwoorden had ik toch wel goed, dus al 2 minder fout. Twee andere vragen worden sowieso bij iedereen goed gerekend (1 ervan had ik goed, andere fout). 14 fout - 3 = 11 fout - en normaal is dat de norm. Maar door die vragen die bij iedereen zijn goedgeteld weet ik nu dus niet wat de nieuwe norm wordt..
En hij komt pas over een aantal dagen met de norm...
Klopt, maar ik durf nog geen gat in de lucht te springen totdat de officiële uitslag er staat hahaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:18 schreef oompaloompa het volgende:
Ik dacht dat de vorige keer, ondanks dat er 5 vragen uitgehaald werden, de norm gewoon 11 fout bleef toch?
Ooooh jij, jij, vanmiddag zei je nog iets anders.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:18 schreef oompaloompa het volgende:
Ik dacht dat de vorige keer, ondanks dat er 5 vragen uitgehaald werden, de norm gewoon 11 fout bleef toch?
Maak zusje nou niet extra zenuwachtig, ik ben er van overtuigd dat dat gewoon een grapje van de docent was van die minder soepele normquote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:00 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ooooh jij, jij, vanmiddag zei je nog iets anders.
De eisen waren de afgelopen jaren wat soepelerquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb net een half pak chocokoeken opgegeten.
De ironie, nooit heb ik een herkansing nodig gehad bij ectrie. Maar nu ik cum laude wil afstuderen en voor alle vakken op één na een 8.5 of hoger sta, is er de eis dat geen cijfer onder de 7 mag zijn. En dat ene vak onder de 8.5 is ook gelijk (na herkansen) een 6.5. Toen heb ik nog gauw een nieuw vak gedaan, weer moeten herkansen, sta ik voor dat vak nu ook een 6.5. Volgend jaar mag ik het nog eens gaan proberen om een 7 te halen, zonde om dat diploma nu op te halen.
Bij ons zijn dat al best lang de eisen. Alleen bij bachelor hoef je niet overal minimaal een 7 voor te hebben, bij masters wel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
De eisen waren de afgelopen jaren wat soepeler![]()
(Oftewel: gemiddeld een 8, zonder verdere eisen)
quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:47 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb net een half pak chocokoeken opgegeten.
Ik kon ze aan niemand slijtenquote:
Vorig jaar gold dat nog, ik vraag me af of dit nou zoveel strenger is. Om een 8 te staan met cijfers onder de 7, moet je dat toch aardig compenseren met hele mooie resultaten.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:06 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
De eisen waren de afgelopen jaren wat soepeler![]()
(Oftewel: gemiddeld een 8, zonder verdere eisen)
Dat moet een heel wijs iemand geweest zijn dan want dat kan echt niet. Wat een bijzonder intellect!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kon ze aan niemand slijtenKun je ze eigenlijk eten bij bier? Volgens mij kan dat best, maar iemand zei dat dat echt niet kon.
[..]
Toch twijfel ik of diegene het wel goed begrepen had. Misschien verwarde diegene de situatie met een situatie waarbij er zoveel bier was dat er geen tijd was om op koek te kauwen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat moet een heel wijs iemand geweest zijn dan want dat kan echt niet. Wat een bijzonder intellect!
Oompaloompa is toch wel in voor choco-koeken?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:15 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kon ze aan niemand slijtenKun je ze eigenlijk eten bij bier? Volgens mij kan dat best, maar iemand zei dat dat echt niet kon.
Wie? Nee hoor, lang niet altijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oompaloompa is toch wel in voor choco-koeken?
Ik had het vorig jaar nog opgezocht:quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:42 schreef defibrillator het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je via de UvT met korting een laptop kan krijgen, ik kan ik niks over vinden, ik dacht dat dat bij de meeste universiteiten wel kon.
Ik heb hem wel genomen, ondanks dat ik alles al hadquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:22 schreef GlowMouse het volgende:
Die softwarevouchers zullen een groot succes geworden zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |